Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 12 [ 175 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede tirsdag, 02. okt, 2018 17:42
Alisson 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 5%  5%  [ 5 ]
Matip 9%  9%  [ 9 ]
Van Dijk 3%  3%  [ 3 ]
Robertson 19%  19%  [ 20 ]
Wijnaldum 7%  7%  [ 7 ]
Henderson 12%  12%  [ 12 ]
Shaqiri 15%  15%  [ 16 ]
Mane 0%  0%  [ 0 ]
Salah 17%  17%  [ 18 ]
Firmino 4%  4%  [ 4 ]
Milner 2%  2%  [ 2 ]
Gomez 8%  8%  [ 8 ]
Keita 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 104

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 22. september, kl. 16.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Håber godt nok ikke vi har ofret denne kamp for at kunne vinde over PSG.

Vi har bedste chance i mange mange år for at tage et mesterskab. Det må ikke glippe!

Nå, stærkeste opstilling og spare i andre end PL kampe.

ilusio skrev:

Vi har bedste chance i mange mange år for at tage et mesterskab. Det må ikke glippe!

Enig, men mener vi har truppen.

Vi bør kunne bytte et par spillere rundt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Mon dog. Der blev godt nok løbet og kæmpet igennem, men der er da ingen meldinger om skader, og mon ikke Firmino's øje har det endnu bedre på lørdag ? Tirsdag/lørdag program bør ikke være noget problem ift restituering heller mig bekendt.

Selvom vi naturligvis kun skal fokusere på den næste kamp, så er der vel ingen tvivl om, at Klopp ser, at den hedder lørdag/onsdag og så igen lørdag/onsdag, så han skal jo kigge på formen til den enkelte spiller, snakke med fysserne osv, osv. Derfor bliver det også svært for os andre at gætte på, hvem Klopp vil rotere med fra kamp til kamp.

Ingen kampe i PL er nemme, men Soton bør ligge rigtig godt til os på hjemmebane, selvom vi roterer en god del, da de ikke plejer at være et hold, der graver sig ned men gerne vil spille bold.

Mit bud:

Mané ---- Firmino ---- Shaq

----- Keita ----- Hendo -----

---------- Fabinho ----------

Robbo - VvD - Gomez - Trent

----------- Alisson ----------

Så har vi Sturridge og Salah at skyde med, hvis vi mangler et mål med en halv time tilbage, og hvis vi er komfortabelt foran med den halv time tilbage, er det måske meget godt at give spilletid til vores forsvarsreserver: Matip, Moreno og Clyne, hvis Klopp ellers vil bruge de sidste 2 som reserver ?

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Man City tabte 3-2 sidst, de besøgte Cardiff. Jeg tror ikke, at nogle af vores Top 6 konkurrenter får det nemt i de sidste 4 kampe, og selvom jeg ikke ønsker at jinxe noget som helst, så ser vores opgave "lettest" ud på papiret:

6. Runde

22.09.2018

Fulham – Watford

Burnley – Bournemouth

Cardiff – Manchester City

Crystal Palace – Newcastle

Leicester – Huddersfield

Liverpool – Southampton

Manchester United – Wolverhampton

Brighton – Tottenham

23.09.2018

West Ham – Chelsea

Arsenal – Everton

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
ilusio skrev:

Jeg ville nu gerne bytte en to-tre spillere ud, lige så meget for at holde alle spillerne i gang. Det mener jeg også vil give flere point i PL på den lange bane.
To kampe om ugen er ikke et stort problem, men flere uger i træk med to kampe vil sætte sine spor, ikke mindst mentalt.

Stærkeste opstilling kan variere fra kamp til kamp.
En mand som Keita vil jeg påstå er tættere på niveau med Milner og Gini til en kamp hvor vi er klare favoritter, derfor kunne han meget vel være en del af den stærkeste opstilling, selvom han ikke var det i går.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Niels K skrev:
Mon dog. Der blev godt nok løbet og kæmpet igennem, men der er da ingen meldinger om skader, og mon ikke Firmino's øje har det endnu bedre på lørdag ? Tirsdag/lørdag program bør ikke være noget problem ift restituering heller mig bekendt.

Selvom vi naturligvis kun skal fokusere på den næste kamp, så er der vel ingen tvivl om, at Klopp ser, at den hedder lørdag/onsdag og så igen lørdag/onsdag, så han skal jo kigge på formen til den enkelte spiller, snakke med fysserne osv, osv. Derfor bliver det også svært for os andre at gætte på, hvem Klopp vil rotere med fra kamp til kamp.

Ingen kampe i PL er nemme, men Soton bør ligge rigtig godt til os på hjemmebane, selvom vi roterer en god del, da de ikke plejer at være et hold, der graver sig ned men gerne vil spille bold.

Mit bud:

Mané ---- Firmino ---- Shaq

----- Keita ----- Hendo -----

---------- Fabinho ----------

Robbo - VvD - Gomez - Trent

----------- Alisson ----------

Så har vi Sturridge og Salah at skyde med, hvis vi mangler et mål med en halv time tilbage, og hvis vi er komfortabelt foran med den halv time tilbage, er det måske meget godt at give spilletid til vores forsvarsreserver: Matip, Moreno og Clyne, hvis Klopp ellers vil bruge de sidste 2 som reserver ?

Hvorfor er folk så interesseret i at bænke Milner som måske er vores mest in-form spiller pt?

Geografisk sted: København

Ja, vi spillede en hård kamp i går. Men Saints spillede også en vanvittigt hård kamp 24 timer tidligere.

I mine øjne er der ikke tale om at spare spillere, når jeg foreslår et par ændringer, men mere om at udnytte truppens bredde og dermed sikre den bedst mulige arbejdsindsats, og nok samtidig være med til at sikre, at vi også er konkurrencedygtige i både PL og CL, når det engang bliver forår.

---------------Alisson
Clyne---Gomez---Van Dijk---Robbo
-----Keita----Fabinho----Hendo
Shaqiri-------Firmino--------Mané

Milner og Gini har spillet mange minutter på midten, og kan i mine øjne få en pause uden at gå på kompromis med kvaliteten.

TAA var (i øvrigt ligesom Milner, der var min MoM) fænomenal imod PSG, men han har også fået mange kilometer i benene, hvorfor jeg tænker, at en frisk Clyne kunne gavne indsatsen imod hans gamle klub.

Det samme gælder reelt Robbo i modsatte side, men vi skal ikke i gang med at ændre for meget i en suveræn "back four". Også derfor jeg ikke ændrer ved det fremragende makkerskab Gomez + VVD.

Geografisk sted: København

Fowler89 skrev:

Hvorfor er folk så interesseret i at bænke Milner som måske er vores mest in-form spiller pt?

I mit tilfælde for at være sikker på, at han kan være ligeså god om 4 måneder. Manden er 32 år og løber 800 kilometer pr. kamp. Det er bestemt ikke for at straffe ham, men for at passe på ham.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
texy skrev:
Fowler89 skrev:

I mit tilfælde for at være sikker på, at han kan være ligeså god om 4 måneder. Manden er 32 år og løber 800 kilometer pr. kamp. Det er bestemt ikke for at straffe ham, men for at passe på ham.

Samme her. Desuden er Milner næsten endnu bedre når han kommer ind fra bænken.

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:

Jeg ville nu gerne bytte en to-tre spillere ud, lige så meget for at holde alle spillerne i gang. Det mener jeg også vil give flere point i PL på den lange bane.
To kampe om ugen er ikke et stort problem, men flere uger i træk med to kampe vil sætte sine spor, ikke mindst mentalt.

Stærkeste opstilling kan variere fra kamp til kamp.
En mand som Keita vil jeg påstå er tættere på niveau med Milner og Gini til en kamp hvor vi er klare favoritter, derfor kunne han meget vel være en del af den stærkeste opstilling, selvom han ikke var det i går.

Du har helt ret. Det er altså set over en hel sæson, de skal kunne præstere. Jeg undervurderer ikke Southampton, men mon ikke man kan lave en vis rotation i alle 3 kæder uden at det går særligt ud over kvaliteten

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Vi spillede fremragende mod PSG. Nu ikke tabe hovedet og sætte Salah på bænken, tværtimod skal vi have ham op i gear, og det sker ved at han får scoret mål.
Vi skal have en sikker sejr.

---------------Alisson
Arnold---Gomez---Van Dijk---Robertson
-Keita----Milner----Wijnaldum
Salah-------Firmino--------Mané

Arnold var bedre end forventet mod PSG, han kan bygge på det boost. Faktisk var han ofte fri og spilbar, fint. Men ok at lade Fabinho starte som HB.
Milner og Wijnaldum er på toppen lige nu.

Geografisk sted: Skee
Milner og Gini skal starte. De er Englands bedste midtbane par lige i øjeblikket. De kan få et hvil, når vi har en solid føring. Jeg er enig i STMO's opstilling.

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
STMO skrev:
Vi spillede fremragende mod PSG. Nu ikke tabe hovedet og sætte Salah på bænken, tværtimod skal vi have ham op i gear, og det sker ved at han får scoret mål.
Vi skal have en sikker sejr.

---------------Alisson
Arnold---Gomez---Van Dijk---Robertson
-Keita----Milner----Wijnaldum
Salah-------Firmino--------Mané

Arnold var bedre end forventet mod PSG, han kan bygge på det boost. Faktisk var han ofte fri og spilbar, fint. Men ok at lade Fabinho starte som HB.
Milner og Wijnaldum er på toppen lige nu.

Det lyder meget realistisk, jeg ville dog gerne se Big Shaq istedet for Salah i den ene kamp. Jeg mener at en kamp hvor Salah er på bænken ville være ret godt for ham.

Clyne måtte også gerne snart få spilletid, det er ikke fordi TAA har været fantastisk indtil videre.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 54
Six in Six! 8-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 12 [ 175 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner