Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 7 [ 104 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede tirsdag, 06. nov, 2018 16:38
Alisson 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 1%  1%  [ 1 ]
Lovren 1%  1%  [ 1 ]
Van Dijk 9%  9%  [ 10 ]
Moreno 5%  5%  [ 6 ]
Fabinho 9%  9%  [ 10 ]
Wijnaldum 5%  5%  [ 6 ]
Lallana 0%  0%  [ 0 ]
Mane 17%  17%  [ 20 ]
Salah 32%  32%  [ 38 ]
Firmino 0%  0%  [ 0 ]
Shaqiri 21%  21%  [ 25 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 117

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 27. oktober, kl. 16.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
TV3 Max

Online:
Viaplay
Eurosportplayer
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Man fristet til at ønske samme opstilling som sidst, men der må også være nogle trætte ben rundt omkring.

-Milner skal vel tilbage i aktion, det er vigtigt han får sine pauser, men ikke så mange at han bliver sløv- hehe, Milner bliver aldrig sløv
-Robertson er en af de spillere jeg er mest nervøs for at miste til en skade, og jeg har endda ret høje tanker om Moreno. Vi er nødt til at give vores alternative VB lidt tid på banen, så han rent faktisk har en chance for at præstere når der er brug for ham. Det behøver ikke at være i denne kamp, men det bør ske på et tidspunkt
-Fabinho syntes jeg næsten gjorde sig fortjent til et genvalg - jeg vil gerne se ham som vores 6'er, jeg syntes han gjorde det fint da han kom ind imod Huddersfield
-Er Shaqiri ved at være træt ovenpå landskampe og uvant mange LFC starter? jeg ved det ikke, måske en smule, men jeg syntes vi skal give ham en start alligevel
-Gomez eller van Dijk må geren få en pause, jeg har valgt Gomez så van Dijks ro og lederskab forhåbentlig kan gøre det nemmere for Moreno og Fabinho
- Forhåbentlig kan Lallana få endnu et indhop, men der må også være grænser for hvor meget vi roterer i start opstillingen :o

Mané-----Firmino-----Salah
----Milner--------Shaqiri----
-----------Fabinho-----------
Moreno--VvD---Lovren--Trent
-----------Allison-------------

rotationen har to formål, dels at passe på de spillere der spiller mest og dels at holde førsteholds truppen i gang. Sidste vinter kom vi ind i en periode hvor vi leverede gode resultater, men hvor det var svært helt at beskrive hvordan vores stærkeste 11'er så ud, det var imø med til at sikre vores gode CL run og gjorde at da skaderne kom, var der folk klar til at tage over.
Det er ikke fordi onsdag-lørdag(cardiff)-lørdag(Arsenal) i sig selv er et problem i forhold til træthed, men spillerne kom trætte og småskadede hjem fra landsholdsamlingerne og sæsonen er stadig ung.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes, at vi skal ligge det ultimative offensive pres på Cardiff på Anfield, og der mener jeg egentlig, at opstillingen fra i går er den rette pt. Udover det har de alle fortjent genvalg, og så vil det også være fint at sætte en streg under, at 4-2-3-1 også virker i PL, så Klopp for alvor står med positive problemer ift. kampen mod Arsenal.

Jeg tror, at så stærk en indsats, mål til de 3 forreste, og MoM-præstationer af Fab og Shaq giver vinger til alle, så den skal vi flyve videre på.

Niels K skrev:
Jeg synes, at vi skal ligge det ultimative offensive pres på Cardiff på Anfield, og der mener jeg egentlig, at opstillingen fra i går er den rette pt. Udover det har de alle fortjent genvalg, og så vil det også være fint at sætte en streg under, at 4-2-3-1 også virker i PL, så Klopp for alvor står med positive problemer ift. kampen mod Arsenal.

Jeg tror, at så stærk en indsats, mål til de 3 forreste, og MoM-præstationer af Fab og Shaq giver vinger til alle, så den skal vi flyve videre på.

Det kunne være lækkert!

Det er en no-bariner, der vil noget. Samme opstilling som mod Røde Stjerne. Hvis vi ser bort fra PSG kampen, så er det den bedste indsats indtil nu i sæsonen.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det ligner en runde, vi kommer rigtig fint ud af, da der ryger point i Spurs vs. Man City-kampen, da Burnley helt sikkert søger oprejsning på Turf More efter sidste runde's forsmædelige nederlag, da Selhurst Park aldrig er nemt at besøge og så i et lokalopgør, og hvorfor skulle Everton ikke kunne få noget med sig mod et kedeligt og uinspireret scum-mandskab ?

10. Runde

27.10.2018

Brighton – Wolverhampton

Fulham – Bournemouth

Liverpool – Cardiff

Southampton – Newcastle

Watford – Huddersfield

Leicester – West Ham

28.10.2018

Burnley – Chelsea

Crystal Palace – Arsenal

Manchester United – Everton

29.10.2018

Tottenham – Manchester City

Niels K skrev:
Det ligner en runde, vi kommer rigtig fint ud af, da der ryger point i Spurs vs. Man City-kampen, da Burnley helt sikkert søger oprejsning på Turf More efter sidste runde's forsmædelige nederlag, da Selhurst Park aldrig er nemt at besøge og så i et lokalopgør, og hvorfor skulle Everton ikke kunne få noget med sig mod et kedeligt og uinspireret scum-mandskab ?

10. Runde

27.10.2018

Brighton – Wolverhampton

Fulham – Bournemouth

Liverpool – Cardiff

Southampton – Newcastle

Watford – Huddersfield

Leicester – West Ham

28.10.2018

Burnley – Chelsea

Crystal Palace – Arsenal

Manchester United – Everton

29.10.2018

Tottenham – Manchester City

En Tottenham sejr vil være godt for vores march mod mesterskabet.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Samme som i tirsdags. Vi har brug for at få vores offensiv igang, men jeg så MEGET gerne at Klopp skiftede lidt hurtigere ud hvis vi er foran med 2 eller mere.

I så fald giv tid til Jones, Clyne, Sturrdige.

ilusio skrev:
Samme som i tirsdags. Vi har brug for at få vores offensiv igang, men jeg så MEGET gerne at Klopp skiftede lidt hurtigere ud hvis vi er foran med 2 eller mere.

Nu skal Clyne og Jones jo lige finde frem til bænken først...

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
pingel skrev:
ilusio skrev:

Helt enig. Det kunne også være mere spilletid til Lallana. Det er bare super vigtigt at vi roterer rigtigt hen over de næste par måneder. Det skal få gang i vores unge talenter, skadede reserver og give nødvendige pauser til vores bedste spillere.

Alt sammen nødvendigt for at vinde PL.

ilusio skrev:
pingel skrev:
ilusio skrev:

Helt enig. Det kunne også være mere spilletid til Lallana. Det er bare super vigtigt at vi roterer rigtigt hen over de næste par måneder. Det skal få gang i vores unge talenter, skadede reserver og give nødvendige pauser til vores bedste spillere.

Alt sammen nødvendigt for at vinde PL.

Jeg tror at især for Jones at regelmæssig bold for U23 er bedre end en masse dage på bænken i håb om at få 20 billige minutter. Samtiddig er der ikke meget værdi i de 20 minutter, hvis resten af holdet er på spareprogram og bare skal have kørt den 3-0 føring hjem og hvis modstanderen samtiddig også er mest fokuseret på at undgå 4-0, så kan det vel næsten være lige meget, så er hele kampe for U23 bedre.
Derfor tror jeg også at det er vigtigt at rotation også foregår i startopstillingen, og ikke kun når stamspillerne er ved at dejse om af træthed, forebyggelse er også vigtig.

Jeg ved ikke om 4-2-3-1 formationen er min ynglings, det var noget jeg ofte ønskede brændende da vi stadig havde Coutinho. Så det er lidt frustrerende at den er kommet igen efter salget af Coutinho, men da salget var ret forventeligt var det nok meget klogt af vores tysker.
Problemet er at den svækker vores defensiv ude på kanterne, medmindre vi trækker kanterne lidt tilbage. Det er sådan set ok, især hvis Salah alligvel er centerforwarden, så har vi stadig kontratruslen i ham og så kan jeg godt leve med at Mané lige ankommer de 3 sekunder senere. Vi legede lidt med ilden imod Soton pga. den formation, men jeg tror det er noget KLopp har arbejdet på sidenhen. Så for min skyld kan den godt fortsætte, især imod de forventeligt defensivt indstillede hold.

Ok, i har overtalt mig, lad os prøve samme formation, og spillere, som sidst. Muligvis Milner ind for Gini.

Nogle er af den mening at Origi er bedre når han er solo angriber i sådan et sytsem, kunne dette åbne en lille mulighed for Origi?
- Jeg tænker at 4-2-3-1 formationen stiller lidt højere krav til spydspidsens hurtighed end 4-3-3'eren og der har Origi en fordel frem for de andre angribere(undtagen Salah).

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 23
PRL er godt nok tæt i år:

1-2 pladsen 23 pts. Man.City og Liverpool FC.

3-5 pladsen 21 pts. Chelsea, Arsenal og Tottenham.

WHO is Man*S?

:gunfire: - Kan slet ikke se, hvad Cardiff kan true med i lørdagens match på Anfield Road, holdet er et engelsk hold som spiller med lange bolde og har hentet én sejr i 9 Premier Leagues kampe.

Tilforskel Liverpool FC har lukket målet fuldstændig af, i Premier League med kun 3 mål ind på UDEBANE (og ét drop fra Alisson mod Leicester, som dog gav en SEJR!)

Det er mere kontrolleret kampe fra Klopp og co. I år, og man råder af en solid midtbane p.t - Wijnaldum, Milner, Fabinho, Keita og "Captajn" Henderson har fået en del kritik (sidste sæson feks), men har fået solid konkurrence som der er behov hvis man vil være med i toppen. - Gini og Fabinho kan begge dække hans plads.

På 10eren, "Dåseåbner" det har været problematisk siden Coutinho tiden i visse kampe. Men det kan være Shaqiri efter man ikke fik Nabil Fakir pga en knæskade. Så kan det vise sig at være en billigere og god løsning fra trænerstaben.....

-------------Alisson
-- AA --Van Djik -- Gomez -- Robertson---

------------Hendo/Fabinho------

----Shaqiri----Wijnaldum---

----Salah---Firmino--Mané

Ingen snakker om en mulig top-4 i denne her sæson, men viser bare Klopp er på vej mod større tider!! GET IN LADS. :headbang:

DAGGER! skrev:
PRL er godt nok tæt i år:

1-2 pladsen 23 pts. Man.City og Liverpool FC.

3-5 pladsen 21 pts. Chelsea, Arsenal og Tottenham.

WHO is Man*S?

:gunfire: - Kan slet ikke se, hvad Cardiff kan true med i lørdagens match på Anfield Road, holdet er et engelsk hold som spiller med lange bolde og har hentet én sejr i 9 Premier Leagues kampe.

Tilforskel Liverpool FC har lukket målet fuldstændig af, i Premier League med kun 3 mål ind på UDEBANE (og ét drop fra Alisson mod Leicester, som dog gav en SEJR!)

Det er mere kontrolleret kampe fra Klopp og co. I år, og man råder af en solid midtbane p.t - Wijnaldum, Milner, Fabinho, Keita og "Captajn" Henderson har fået en del kritik (sidste sæson feks), men har fået solid konkurrence som der er behov hvis man vil være med i toppen. - Gini og Fabinho kan begge dække hans plads.

På 10eren, "Dåseåbner" det har været problematisk siden Coutinho tiden i visse kampe. Men det kan være Shaqiri efter man ikke fik Nabil Fakir pga en knæskade. Så kan det vise sig at være en billigere og god løsning fra trænerstaben.....

-------------Alisson
-- AA --Van Djik -- Gomez -- Robertson---

------------Hendo/Fabinho------

----Shaqiri----Wijnaldum---

----Salah---Firmino--Mané

Ingen snakker om en mulig top-4 i denne her sæson, men viser bare Klopp er på vej mod større tider!! GET IN LADS. :headbang:

Walisisk :geek:

og irriterende nok fik de den ene sejr i deres sidste kamp. Jeg husker f.eks. at Swansea var så håbløse for et par år siden at vi overvejde bare at stille med U13 holdet og så fik de det bare til at fungere imod os. Så der skal fokus på fra start, så kan vi forberede Arsenal kampen bagefter.

Brugeravatar

Liverpool:
Alisson, Alexander-Arnold, Lovren, Van Dijk, Moreno, Fabinho, Wijnaldum, Lallana, Mane, Salah, Firmino.

Substitutes:
Mignolet, Matip, Gomez, Robertson, Milner, Shaqiri, Sturridge.

Stærkt!
Kæmpe sejr, tak!

KOM SÅ, RØD !!!

Geografisk sted: Østerbro

Alder: 30
En skam Shaqiri ikke starter inde. Moreno... hmm...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 7 [ 104 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner