Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 10 [ 138 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede tirsdag, 04. dec, 2018 17:40
Alisson 5%  5%  [ 5 ]
Alexander-Arnold 9%  9%  [ 9 ]
Lovren 7%  7%  [ 7 ]
Van Dijk 32%  32%  [ 32 ]
Robertson 4%  4%  [ 4 ]
Henderson 1%  1%  [ 1 ]
Wijnaldum 7%  7%  [ 7 ]
Shaqiri 2%  2%  [ 2 ]
Mane 12%  12%  [ 12 ]
Salah 12%  12%  [ 12 ]
Firmino 8%  8%  [ 8 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 99

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 24. november, kl. 16.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

3 point er alt afgørende. Det er nemt at sige, for det er det jo nærmest i alle kampe, men sådan en kamp skal der 3 point på kontoen.

Man kan så altid håbe på vi stiller med et par reserver, eller nogle af drengene der normalt sidder på bænken.

4 dage efter møder vi PSG

Måske prøve Solanke talenter af. Han scorede lige 2 mål for u21 mod Italien. Han kommer ikke til at starte inde, men så skal Origi have chancen fra start.

Lallana med fra start. Så vores midtbane og angreb ikke bliver slidt op inden PSG

Brugeravatar

Geografisk sted: The Klopp
Watford lagde ud som lyn og torden men er siden faldet ned på det der vel er deres normale niveau, dvs. tabelmidten plus/minus.

De bliver ikke en walk-over, men på en normal dag på kontoret er det selvfølgelig en kamp vi skal vinde, også selvom et par spillere måske skal spares inden PSG.

Liverpool Football Klopp

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Det bliver spændende at se hvem Klopp tror mest på lige efter landskampspausen. Der kunne jo godt være nogle trætte spillere blandt de normale startere. Milner er vel næsten sikker på at starte fordi Gini og Hendo muligvis har et par hårde kampe med Holland og England og fordi de ikke må være unødigt trætte imod PSG.
Men det ved vi mere om midt i næste uge når spillerne er vendte hjem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Skal vi ikke håbe på en uafgjort mellem Spurs og Chelsea ? Ellers er der ok modstand til de øvrige formodede tophold, så der skal da nok komme en overraskelse, som der plejer:

13. Runde

24.11.2018

Brighton – Leicester

Everton – Cardiff

Fulham – Southampton

Manchester United – Crystal Palace

Watford – Liverpool

West Ham – Manchester City

Tottenham – Chelsea

25.11.2018

Bournemouth – Arsenal

Wolverhampton – Huddersfield

26.11.2018

Burnley – Newcastle

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
Det bliver spændende at se hvem Klopp tror mest på lige efter landskampspausen. Der kunne jo godt være nogle trætte spillere blandt de normale startere. Milner er vel næsten sikker på at starte fordi Gini og Hendo muligvis har et par hårde kampe med Holland og England og fordi de ikke må være unødigt trætte imod PSG.

Vi skal vel stille med de spillere, der rigtig nok er friske og klar til kamp fysisk men også med dem, der har haft succesoplevelser med landsholdet og spillet fremragende som Shaqiri, VvD, Gini og Gomez ?

Milner, Matip, Fabinho og Trent må være helt friske. Alisson havde et par stærke redninger mod Uruguay, og Firmino var med i startopstillingen. Mané havde en uheldig oplevelse, Hendo er vist småskadet. Lovren har givet max. fysisk for Kroatien.

Mit bud:

Shaqiri -- Firmino --- Salah

------ Gini ----- Milner ----

---------- Fabinho ---------

Robbo - VvD - Gomez - TAA

---------- Alisson ----------

Bænk: Migs, Moreno, Matip, Keita, Lallana, Sturridge, Mané

edit: Måske Shaqiri ind som 10'er, Gini ned ved siden af Fabinho og Mané eller Sturridge op i forreste række ? Jeg tror dog, at jeg holder mig til den opstillede ;)

Senest rettet af Niels K mandag, 19. nov, 2018 10:38, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 28
Endelig fodbold igen. Jeg tror det bliver en rigtig svær kamp. Watford har haft to uger til at forberede sig, da de vel næppe har samme antal landsholdsspillere som os. Samtidig er de et godt hold med nogle gode resultater denne sæson. Jeg tror dette er dagen hvor det nemt kan blive os selv, der leverer et pointtab.

Men 3pt vil gøre det meget meget sjovere at sidde og se chelsea-tottenham. :gunfire: :gunfire:

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:

Vi skal vel stille med de spillere, der rigtig nok er friske og klar til kamp fysisk men også med dem, der har haft succesoplevelser med landsholdet og spillet fremragende som Shaqiri, VvD, Gini og Gomez ?

Milner, Matip, Fabinho og Trent må være helt friske. Alisson havde et par stærke redninger mod Uruguay, og Firmino var med i startopstillingen. Mané havde en uheldig oplevelse, Hendo er vist småskadet. Lovren har givet max. fysisk for Kroatien.

Mit bud:

Shaqiri -- Firmino --- Salah

------ Gini ----- Milner ----

---------- Fabinho ---------

Robbo - VvD - Gomez - TAA

---------- Alisson ----------

Bænk: Migs, Moreno, Matip, Keita, Lallana, Sturridge, Mané

edit: Måske Shaqiri ind som 10'er, Gini ned ved siden af Fabinho og Mané eller Sturridge op i forreste række ? Jeg tror dog, at jeg holder mig til den opstillede ;)

Ja det er jo det gamle spørgsmål: friskhed eller selvtillid?
En god blanding er jo nok vejen fremad.

Jeg ville meget gerne se Shaqiri på midtbanen i denne kamp og så Mané så han kan få lidt medvind igen og så Shaqiri har både Mané og Salah til at tage hurtige løb foran sig.

Gini scorede, men jeg ville nok alligevel give ham pausen nu fordi en stærk Gini er en af nøglerne til at få point med hjem fra Paris. Og fordi vi har Milner der må hungre efter at komme tilbage på græsset.
Mané—Firmino—Salah
——-Milner——Shaqiri—
————-Fabinho——-
Robbo—VvD—Gomez-Trent
—————-Alisson———-

Måske man bare skulle starte med Hendo og så gå med Fabinho imod PSG, det ved jeg ikke om Hendo er klar til.

Brugeravatar

Hendo skulle være klar til kamp:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... til-helga/

Niels K skrev:

Dejligt nok. Også fint at Sputhgate udviste lidt hensyn.

Brugeravatar

Håber at se denne opstilling:

---------------Becker---------------
TAA-----Gomez-----VVD-----Robertson
-----------------Henderson----------
--------Wijnaldum-----------Milner----
----Salah---------------------Mane---
------------------Firmino---------------

GO REDS! :D

Jeg ville altså gerne have Shaqiri eller Keita med på den midtbane istedet for Gini eller Milner. For at få en mere kreativ type på bolden tidligere i opspillet.

Brugeravatar

Som flere har været inde på, så er det efterhånden blevet en selvfølgelig at vi, og sådan set også de andre tophold, vinder de her kampe. Og når vi taber point, så er det altid én selv der har spillet dårligt eller også får dommeren skylden - ikke modstanderen der bare har været bedre.
Jeg synes det er en kedelig tendens. Fodbold keder mig på den måde. Jeg ser selv sjældent CL før knald eller fald kampene. Tidligere så jeg meget spansk fodbold, det gør jeg heller ikke mere.
Nu er jeg også ved at kede mig over PL. Jeg glædes selvfølgelig over vores egen succes, men forudsigeligheden er kedelig.
Personligt kan jeg langt bedre lide at se sport, hvor der rent faktisk kan være tvivl om udfaldet.
Nu er produktet PL så tilpas sundt, men jeg tror på et tidspunkt at der kommer en mætning pga denne tendens.
Nu har denne kommentar ikke så meget med kamptråden at gøre sådan specifikt, men mere på et generelt plan, så ser jeg tendenser, som jeg i hvert fald rent personligt begræder.

Senest rettet af Jesper torsdag, 22. nov, 2018 09:15, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Ro på Jesper. Det er en kæmperekord at 3 hold er ubesejret efter 12 kampe. Så det er ikke noget man skal forvente.
Desuden er PL jo netop kendetegnet ved at der har været en del ændringer de sidste 5 år således det er forskellige hold der tager titlen samt der er relativ stor udskiftning i top 4.

Brugeravatar

ilusio skrev:
Ro på Jesper. Det er en kæmperekord at 3 hold er ubesejret efter 12 kampe. Så det er ikke noget man skal forvente.
Desuden er PL jo netop kendetegnet ved at der har været en del ændringer de sidste 5 år således det er forskellige hold der tager titlen samt der er relativ stor udskiftning i top 4.
Jeg skrev en artikel for et stykke tid siden til vores medlemsblad, hvor jeg sammenlignede de store hold. Det er ingen tvivl om at de sådan set på alle parametre, også rent resultatmæssigt, historisk set har været stadigt mere dominerede og ift fremtiden synes denne tendens bare at gå én vej.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 10 [ 138 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner