Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 7 [ 101 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Stem om Man of the match
Afstemningen varer indtil tirsdag, 18. dec, 2018 15:10
Alisson 9%  9%  [ 9 ]
Milner (c) 4%  4%  [ 4 ]
Matip 4%  4%  [ 4 ]
Van Dijk 14%  14%  [ 13 ]
Robertson 11%  11%  [ 10 ]
Fabinho 9%  9%  [ 9 ]
Wijnaldum 1%  1%  [ 1 ]
Keita 4%  4%  [ 4 ]
Shaqiri 0%  0%  [ 0 ]
Salah 40%  40%  [ 38 ]
Firmino 3%  3%  [ 3 ]
Lallana 0%  0%  [ 0 ]
Mane 0%  0%  [ 0 ]
Henderson 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 95

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 8. december, kl. 13.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
TV3 Max

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Puha, endnu en spændende kamp.

Der blev sparret mange spillere imod Burnley, men der skal måske også spares et par stykker i denne.
Shaqiri
Hendo
Milner
Firmino - han fik en pause imod Burnley, men har virket så træt at jeg tror han vil have godt af en til.
måske Trent
og så er der
Lovren, Mané og Robbo der sad ude med småskader(var Lovren bare syg?) imod Burnley, men vel bør være klar igen.

Klopp plejer ikke at være så meget for at give Trent et alt fr tætpakket kampprogram og må i øjeblikket gå og overveje om Clyne skal spilles ind på holdet så Trent kan fortsætte med at få pauser så han ikke brænder ud. Der er ingen tvivl om at Trent skal starte imod Napoli og Scum, men det var jo tydeligvis meningen at han skulle have haft en pause imod Burnley, som han jo så ikke rigtig fik, så jeg overvejer om ikke han skal have pause nu så han kan give fuld gas i de to efterfølgende kampe.
Men vi aner jo ikke hvor Clyne befinder sig formmæssigt og om Klopp kan lide hvad han leverer til træning, men jeg tænker at Clyne vil levere godt defensivt og så kommer det offensive først når/hvis han er i god form. Alternativt er der Camacho, der gjorde det godt på HB på USA-turen, men han er stadig ret ung og uerfaren.

Mané---------Origi---------Salah
---------Keita-------Gini-------
--------------Fabinho---------
Robbo--van Dijk--Lovren--Clyne
----------------Alisson------------

Moreno er klar hvis Robbo skal have mere tid og hvis Manés sår ikke har lukket sig nok, så må Shaqiri næsten træde til, Bournemouth er for gode til at vi bruger Camacho. Alternativt kunne man overveje en:
-------------Salah-----------
Origi--------Lallana-------Shaqiri
-----------Keita---Fabinho
i tilfælde af at Mané ikke bør spille. Min gamle kæphest med at smide Origi ud på kanten hvor han kan udnytte sit store atletiske talent, gode teknik og høje arbejdsrate.

Sturridge kunne også komme i spil igen, men af en eller anden grund har jeg en mavefornemmelse af at han ikke bør spille 2 x 90 minutter på kort tid og under alle omstændigheder kommer vi til at mangle fart hvis Mané ikke er med, men fart er heldigvis et af Origis fortin.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg mener, at vi mere eller mindre skal spille med holdet, som skal møde Napoli, da det kræver et sammenspillet hold og et forhåbenligt rigtig godt resultat efter super spil, når vi skal vise os fra vores allerbedste side i vores sidste chance for at komme videre i CL.

Med Mané, Lovren, Gomez og Clyne ude må det blive:

Shaqiri --- Firmino --- Salah

------ Keita ------ Gini -----

---------- Fabinho ----------

Robbo - VvD -- Matip - Trent

----------- Alisson ----------

Bænk: Migs, Moreno, Nat Philips, Hendo, Gini, Origi, Sturridge

Måske Milner i stedet for Gini ?

Niels K skrev:
Jeg mener, at vi mere eller mindre skal spille med holdet, som skal møde Napoli, da det kræver et sammenspillet hold og et forhåbenligt rigtig godt resultat efter super spil, når vi skal vise os fra vores allerbedste side i vores sidste chance for at komme videre i CL.

Med Mané, Lovren, Gomez og Clyne ude må det blive:

Shaqiri --- Firmino --- Salah

------ Keita ------ Gini -----

---------- Fabinho ----------

Robbo - VvD -- Matip - Trent

----------- Alisson ----------

Bænk: Migs, Moreno, Nat Philips, Hendo, Gini, Origi, Sturridge

Måske Milner i stedet for Gini ?

Gini har vel været bedste midtbanespiller i sæsonen og har fungeret godt sammen med Fabinho. I min bog er Gini den eneste midtbanespiller der er selvskrevet til Napolikampen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 28
Filos of Isk skrev:

Der blev sparret mange spillere imod Burnley, men der skal måske også spares et par stykker i denne.
Shaqiri
Hendo
Milner
Firmino - han fik en pause imod Burnley, men har virket så træt at jeg tror han vil have godt af en til.
måske Trent
og så er der
Lovren, Mané og Robbo der sad ude med småskader(var Lovren bare syg?) imod Burnley, men vel bør være klar igen.

Klopp plejer ikke at være så meget for at give Trent et alt fr tætpakket kampprogram og må i øjeblikket gå og overveje om Clyne skal spilles ind på holdet så Trent kan fortsætte med at få pauser så han ikke brænder ud. Der er ingen tvivl om at Trent skal starte imod Napoli og Scum, men det var jo tydeligvis meningen at han skulle have haft en pause imod Burnley, som han jo så ikke rigtig fik, så jeg overvejer om ikke han skal have pause nu så han kan give fuld gas i de to efterfølgende kampe.
Men vi aner jo ikke hvor Clyne befinder sig formmæssigt og om Klopp kan lide hvad han leverer til træning, men jeg tænker at Clyne vil levere godt defensivt og så kommer det offensive først når/hvis han er i god form. Alternativt er der Camacho, der gjorde det godt på HB på USA-turen, men han er stadig ret ung og uerfaren.

Moreno er klar hvis Robbo skal have mere tid og hvis Manés sår ikke har lukket sig nok, så må Shaqiri næsten træde til, Bournemouth er for gode til at vi bruger Camacho. Alternativt kunne man overveje en:
i tilfælde af at Mané ikke bør spille. Min gamle kæphest med at smide Origi ud på kanten hvor han kan udnytte sit store atletiske talent, gode teknik og høje arbejdsrate.

Sturridge kunne også komme i spil igen, men af en eller anden grund har jeg en mavefornemmelse af at han ikke bør spille 2 x 90 minutter på kort tid og under alle omstændigheder kommer vi til at mangle fart hvis Mané ikke er med, men fart er heldigvis et af Origis fortin.

Tidligere på dagen har Klopp været ude og sige at Mané, Lovren og Clyne ikke kommer til at spille.

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 23
Alisson
AA VAN Djik Matip/Gomez Robbo

Keita.. Milner.. Gini

SALAH... FIRMINO.. SHAQIRI

Hvis Gomez er ude som rygterne melder op til 6 uger, så er det endnu et nyt defensiv anker med VAN Djik, som er Matip, der ikke har spillet mere end 3 kampe i denne her sæson...

Det er dog ærgerligt med Clyne tilstand i klubben, da det virker til at Klopp vil have ham solgt og kun satse på de yngre i AA, Camacho (blev brugt mere end Clyne i sommers) og så en stærk Gomez på både CB og HB..

Eneste svagtegn pt er midtbanen, om de kan kurre chancer og mål p.t!!

VanDjik4 skrev:
Alisson
AA VAN Djik Matip/Gomez Robbo

Keita.. Milner.. Gini

SALAH... FIRMINO.. SHAQIRI

Hvis Gomez er ude som rygterne melder op til 6 uger, så er det endnu et nyt defensiv anker med VAN Djik, som er Matip, der ikke har spillet mere end 3 kampe i denne her sæson...

Det er dog ærgerligt med Clyne tilstand i klubben, da det virker til at Klopp vil have ham solgt og kun satse på de yngre i AA, Camacho (blev brugt mere end Clyne i sommers) og så en stærk Gomez på både CB og HB..

Eneste svagtegn pt er midtbanen, om de kan kurre chancer og mål p.t!!

Klubben har bekræftet at Gomez er ude i flere uger.

Gomez ude i 6 uger.

Brugeravatar

Jeg tror det bliver en vældig svær kamp, hvor man på ingen måder kan forvente noget flow i spillet. De er nemlig vældigt godt organiseret og har samtidigt et godt kontraspil, hvilket gør man skal være påpasselig. Andre tophold har også måtte kæmpe hårdt mod dem, så det kommer vi også til.
Opskriften er tålmodighed og at spille i et tilpas højt tempo, så de bliver en smule trætte hen mod slutningen af kampen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

zalcos skrev:
Filos of Isk skrev:

Shaqiri
Hendo
Milner
måske Trent
og så er der

Tidligere på dagen har Klopp været ude og sige at Mané, Lovren og Clyne ikke kommer til at spille.

Damn’
Jeg tjekkede ellers den officielle inden jeg skrev og der var kun Update på Gomez.
Så må Trent og Matip på banen, det klarer de også fint.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opskriften på en god weekend: 3p til os uden skader, nederlag til City, så er den der!

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Så vil jeg også lige lave et bud på startopstillingen i dag for første gang.

--Origi---Firmino---Salah---
-------Keita----Milner-------
-----------Fabinho-----------
Robbo---VVD---Matip---TAA
-----------Alisson-----------

Ikke lige drømme line up, men jeg ser gerne Origi og Fabinho i startopstillingen oftere.

Liverpool: Alisson, Matip, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Milner, Wijnaldum, Keita, Shaqiri, Salah, Firmino.

Subs: Mignolet, Mane, Henderson, Sturridge, Lallana, Origi, Alexander-Arnold.

Fabinho eller Milner på HB?

Brugeravatar

Det er vel Fabinho. Alternativt en 3 mands kæde i forsvaret. Det plejer dog ikke være Klopps stil.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Alder: 28
Jeg håber ikke vi begynder at tosse rundt med Fabinho, heller ikke selvom Brasillien gør det. Lad bare Milner spille den HB, det kan han sagtens klare. Fabinho på CDM hvor han er fremtiden for os.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 7 [ 101 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner