Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 11 [ 161 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 26. dec, 2018 18:38
Alisson 0%  0%  [ 0 ]
Clyne 4%  4%  [ 8 ]
Lovren 0%  0%  [ 0 ]
Van Dijk 3%  3%  [ 5 ]
Robertson 14%  14%  [ 28 ]
Fabinho 32%  32%  [ 64 ]
Wijnaldum 5%  5%  [ 10 ]
Keita 1%  1%  [ 2 ]
Mane 8%  8%  [ 16 ]
Salah 0%  0%  [ 0 ]
Firmino 3%  3%  [ 6 ]
Shaqiri 30%  30%  [ 59 ]
Afgivne stemmer : 198

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Søndag d. 16. december, kl. 17.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Endnu en super kamp og igen på Anfield, hvor støjniveauet gerne skal helt op at ringe, så vi får hevet mest mulig positive energi ud af vores spillere.

Vi må jo lige se, hvordan det ser ud for Trent, før han kan komme i spil til start 11, men antager vi, at han ikke bliver klar til denne match, så vil min start 11 se således ud, da jeg antager, at Mourinho vil møde op med et defensivt udgangspunkt:

Mané ----- Firmino ---- Salah

------ Keita ------ Gini ------

--------- Henderson ---------

Robbo - VvD - Lovren - Milner

----------- Alisson -----------

Bænk: Migs, Moreno, Nat Philips, Fabinho, Lallana, Shaqiri, Sturridge

Det begynder at se tyndt ud defensivt, og jeg håber, at Trent i det mindste vil kunne tage plads på bænken. Måske Shaqiri i stedet for Mané ?

Senest rettet af Niels K torsdag, 13. dec, 2018 09:19, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg forventer en spændende kamp og en smal sejr til os, som burde have været større, end tilfældet blev.
Man kan håbe på vanskellige opgør til Man City, Chelsea og Arsenal, men mon ikke de alle render hjem med fuldt udbytte ?

17. Runde

15.12.2018

Manchester City – Everton

Crystal Palace – Leicester

Huddersfield – Newcastle

Tottenham – Burnley

Watford – Cardiff

Wolverhampton – Bournemouth

Fulham – West Ham

16.12.2018

Brighton – Chelsea

Southampton – Arsenal

Liverpool – Manchester United

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Er sgu sikker på en sejr med mindre Lovren fucker op...

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
En af de vigtigste kampe på året. Det kan godt være vi ligger historiske 16 oint foran scum, men taber vi på søndag har de håneretten i alt for lang tid.

Så lad os fortsætte arbejdet og vise dem hvor langt de er faldet.

Shit en(dnu) vigtig kamp.

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
Jeg snakkede i går med en kollega(LFC fan) , vi var enige, vi byttede gerne CL exit med scum sejr, nu er vi videre, så håber godt nok ikke det ender træls.....

P:S muligt jeg har skrevet det tidligere idag, men mener dog kun jeg fortalte det.....Jeg er lidt gammel. Reelt bør de smadres 4-0, men okay, 3 point rækker dog.

Det her lortehold skal vi bare kanonere tilbage til stenalderen!

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 24
Matip ude i 6 uger. Pga kravebenet mod Napoli.

Det betyder LOVREN og VAN Djik i forvaret eller Milner som CB?

Jeg håber dog, at januar måneden bliver kig efter en ny backup til makker i Virgil VAN Djik, da der er behov for to dygtige forsvarer der kan holde mere end et halvt år af gangen....
LOVREN, skal også snart bevise at han er klasse som til VM og han kan næsten Ingen gang komme på holdet mere. Efter 4 måneder.?

Nå, LFC sætter dagsordenen og vinder 2-1. Lad endelig bagefter, få Mourinho oppe af stolen og kritisere dommeren.. Plus nævne at Klopp er en god træner, som fortjener Prl titlen (Spøg til side) :aliboronz8: :laughin:

Brugeravatar

VanDjik4 skrev:
[...]
LOVREN, skal også snart bevise at han er klasse som til VM og han kan næsten Ingen gang komme på holdet mere. Efter 4 måneder.?[...]

det tog, som jeg husker det, en skade før Gomez tog pladsen fra Lovren. Forinden da havde Lovren/V.Dijk været et ganske fint makkerpar. Som Gomez og V.Dijk så har spillet - er det faktisk ikke en decideret skam at Lovren ikke har kunnet spille sig på.

Lovren har sine blødninger en gang imellem, men det har Gomez altså også (og Van dijk ligeså, omend i mindre omfang) det har de fleste top forsvarsspillere altså, da de er oppe mod nogle vanvittigt dygtige angribere - mit indtryk er at vi som hold er blevet bedre til at hjælpe forsvaret med at redde kastanjerne ud af ilden når det brænder på, foruden selvfølgelig det faktum at V.Dijk og Alisson virkelig har slået deres navne fast.

JEG er ikke så nervøs ved Degsy... og jeg har ellers i den grad været efter ham før hen.
jeg er mest nervæs ved hvem der skal aflaste ham i en meget travl juleperiode - der bliver altså et spring ned til den næste, især hvad angår indbyrdes aftaler med det resterende forsvar når vi er helt nede og finde 3.-4. reserven frem.

nå det var vist et sidespring.. øøøhmm , FUCK the scums, sejr til de røde !

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 28
Lovrens top-præstationer er fremragende, intet mindre. Hans bundniveau er til gengæld også enormt lavt - og det tror jeg ikke han kan forhindre at ramme et par gange over så mange kampe.

Jeg er generelt set ikke nervøs for lovrens præstationer på banen, mere om han kan undgå at blive skadet. manden er jo næsten altid ude efter hver 3rd kamp.

Brugeravatar

Hvis man skal forsøge at sætte sig ind i Klopps overvejelser forud for kampen, så tror jeg et forsigtigt gæt sådan overordnet set vil være, hvorvidt han skal forsøge at gentage successen fra kampen mod Napoli og igen levere højoktanpres, eller om han skal vende tilbage til den metodik han har brugt i de fleste øvrige kampe i PL, hvor spillet har været mere kontrolleret og beregnende. Meget afhænger selvfølgelig også af helbredstilstanden hos spillerne. Her tænker jeg ikke kun på skader, men også alle de her småskavanker man sjældent høre om og så om energiniveauet helt generelt er tilfredsstillende. Det var en yderst hård kamp mod Napoli.
En anden faktor vil også være, at han formentlig skeler lidt til modstanderen. United vil formentlig komme som et såret dyr, der kæmper for stoltheden. Lige præcis i den position er Mourinho aller farligst, og derfor forudser jeg at han vil stille op i den vanlige skyttegravsformation, hvor de vil forsøge enkelte stik fremover. Hvis de netop gør det, så giver det måske heller ikke så meget mening at spille med et massivt genpres, fordi United jo alligevel vil stå nede ved feltet, så overraskelsesværdien samt muligheden for at fange dem ubalance er ikke stor.
Derfor tror jeg vi vil se et tålmodigt spil, hvor der sikkert i tråden her vil kommentarer om spil til siden eller bagud samt at det går alt for langsomt. Det er bare ofte en naturlig konsekvens af at spille mod et hold med næsten alle mand bag bolden. Spillet bliver mere omstændigt og man er nødt til at vente på at trætheden indtræffer og de små muligheder opstår.
Derfor tror jeg også at kampen vil blive afgjort meget sent i kampen, og det kan sagtens være at det bliver en kamp uden mål. Jeg tror vi skal passe på med at undervurdere scum. De er måske ustabile, men potentialitet er på mange måder stort, stadigvæk.
Det er ærgerligt at Matip blev skadet, for har vist en mere fit udgave af sig selv og han har også været langt bedre med bolden end tidligere. Lovren kommer dog til at gøre det godt, for han vil formentlig fornemme at han har alt at bevise og lige præcis i den rolle trives han godt.
Så et forsigtigt bud her bliver, at vi vil have respekt for Uniteds kontrastød, hvoraf det bliver en såkaldt taktisk affære, og så kommer vi langt hen i anden halvleg, hvor Salahs giftighed vil blive afgørende. 1-0 til os.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Niels K skrev:
Endnu en super kamp og igen på Anfield, hvor støjniveauet gerne skal helt op at ringe, så vi får hevet mest mulig positive energi ud af vores spillere.

Vi må jo lige se, hvordan det ser ud for Trent, før han kan komme i spil til start 11, men antager vi, at han ikke bliver klar til denne match, så vil min start 11 se således ud, da jeg antager, at Mourinho vil møde op med et defensivt udgangspunkt:

Mané ----- Firmino ---- Salah

------ Keita ------ Gini ------

--------- Henderson ---------

Robbo - VvD - Lovren - Milner

----------- Alisson -----------

Bænk: Migs, Moreno, Nat Philips, Fabinho, Lallana, Shaqiri, Sturridge

Det begynder at se tyndt ud defensivt, og jeg håber, at Trent i det mindste vil kunne tage plads på bænken. Måske Shaqiri i stedet for Mané ?

Tror du har ret, vigtigt at få Keita's friske ben ind på midtbanen. Fabinho er et andet alternativ på HB, hvis Milner er træt efter en hård Napolikamp og hvis man gerne vil øge højden på holdet, men Jeg tror det vejer tungere at Milner for nyligt har spillet en solid kamp på HB for Liverpool. Så må Fabinho holde sig klar til når Henderson eller Gini begynder at løbe tør for benzin i 2. halvleg.

Edit: nu fik Thommo inspireret mig til at gå ind på https://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php og her er Milner og Trent begge beskrevet som "Slight Doubt". Så Fabinho som HB er en mulighed. Dog skal det siges at Milners nok bare var krampe, hvilket også er forståeligt nok, løbepensummet taget i betragtning. Men når man først når ud over det der krampe-punkt, så skal man altså også have mere hvile end efter normale hårde kampe.

Senest rettet af Filos of Isk torsdag, 13. dec, 2018 12:55, rettet i alt 1 gang.

Alder: 42
Sidste år stillede vi op sådan her i samme kamp:

Mignolet Gomez Matip Lovren Moreno Wijnaldum Henderson Can Salah Firmino Coutinho

Forventer samme kampbillede som mod lignende hold, altså Brighton, Huddersfield, Cardiff og Fulham :-)

Det bliver sikkert en frustrerende omgang ligesom sidste år.

Sætter også min lidt til, at Keita (eller Shaq) kan skabe noget fra midtbanen.

Senest rettet af AJJ torsdag, 13. dec, 2018 12:13, rettet i alt 1 gang.

Tror at Mourinho vil se en uafgjort som en sejr - og at vi derfor vil være vidne til parkeringen af den store bus. Så på med Shaqiri og hav tålmodighed...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 11 [ 161 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner