Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 12 [ 178 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 06. mar, 2019 17:56
Alisson 28%  28%  [ 29 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Matip 9%  9%  [ 9 ]
Van Dijk 17%  17%  [ 17 ]
Robertson 0%  0%  [ 0 ]
Wijnaldum 10%  10%  [ 10 ]
Henderson 12%  12%  [ 12 ]
Fabinho 23%  23%  [ 24 ]
Mane 0%  0%  [ 0 ]
Salah 0%  0%  [ 0 ]
Firmino 1%  1%  [ 1 ]
Sturridge 1%  1%  [ 1 ]
Shaqiri 0%  0%  [ 0 ]
Origi 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 103

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Søndag d. 24. februar, kl. 15.05

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
TV3+

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Haderslev

Alder: 53
lingaard og martial trænede med i dag så er desværre klar til søndag. øv

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
peter42 skrev:

Selvfølgelig er de klar. Dont worry. 99% af gangene scum har annonceret at deres folk er ude op til en LFC kamp, så er de sjovt nok altid med.

Allison
TAA - Lovren - VVD - Robbo
Gini - Keita - Fabinho
Salah - Firmino - Mane

0-2

Alder: 43
peter42 skrev:

Nej! Manchester Evening News skriver:

It’s been reported United have been handed a ‘double boost’ ahead of this Sunday’s game against Liverpool but the reality is that’s where they work and there’s no suggestion they’re going to be involved in today’s full training session.

Reports claim at least one of them is expected to be fit for the clash and Solskjaer should be able to give an update at his press conference on Friday. But, nothing can be gleaned from the fact they’ve arrived at training.

They were there before the Chelsea game too and didn’t feature.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 55
Vi SMADRER det PIShold

....og jeg er ked af, at være partyspoiler og ødelægge spændingen. Men jeg fandt en 100-mand jeg ikke viste jeg havde på min Bet-konto, og samtidig fik jeg en åbenbaring:

Vi kommer bagud på et mål af Rashford i første halvleg, men i anden halvleg scorer først Mané til 1-1 og så scorer Firmino til slutresultatet 2-1.
Billede

Brugeravatar

Alder: 45
Cynwal skrev:
Vi SMADRER det PIShold

Kan ikke siges mere præcist

Vi smadrer det PIShold

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Hvordan vil I derude vurdere favoritværdigheden?
Jeg vil mene at den hedder 60-40 til United. De har hjemmebane, en bedre form og så synes jeg vi har haft en tendens til at halte på udebane i denne sæson mod de store hold.
Omvendt så er jeg faktisk lidt i tvivl om Uniteds reelle styrke. De kører jo helt klart på en masse medgang, men da de mødte PSG, der var de i min optik en klasse under. Og dem har vi jo selv mødt, så det giver et vist billede.
Jeg håber inderligt vi kan stille så godt et hold som muligt. Skader og sygdom har vi haft rigeligt af. og der bliver brug for at være friske, for hvis man skal se lidt på scum efter Mourinho, så er det et hold der har langt mere fart i spillet. Både i omstillingerne og i positionsspillet. Dertil har de en mere solid midtbanebase, hvilket gør at de virker relativt gode defensivt, omend de faktisk stadigvæk giver en del chancer væk.
Hvad med os selv? Ja, som skrevet i CL-tråden, så håber jeg vi kan komme op i gear og hver enkelt spiller rammer noget form, således at vi kollektivt præsterer bedre. Ikke forstået at jeg har synes det har været håbløst. Men vi mangler lige det allersidste. Det afgørende.
Vi skal nok komme frem til chancer, men kynisme er et nøgleord. Et andet nøgleord er ro. Ro fra VvD, ro fra vores to backer, som på det seneste har været lidt febrilske og ro fra vores målmand. For det forplanter sig til det offensive, hvis man kan stole på forsvaret, men det giver omvendt en enorm usikkerhed, hvis det modsatte er tilfældet. Og det har vi set i snart mange sæsoner.
Tredje faktor bliver de her små marginaler. Hvis man tænker tilbage på kampen mod City, så vil jeg til stadighed mene at Kompany skulle være udvist. Hvordan var den kamp egentlig endt, hvis han havde fået det røde kort? Og kampene bagefter, hvis vi dengang var blevet plantet solidt på første pladsen? Det ved man ikke, men nogle gange så er de her kampafgørende situationer og dets udfald bare så ekstremt vigtige.
Hvis realismen skal tippe, så tror jeg faktisk det bliver uafgjort. Og det resultat kan vi i øvrigt godt leve med.
God kamp derude!

Alder: 43
Marquinhos viste, hvordan man slår Pogbas spil i stykker. Der skal ikke så meget til, før han løber rundt som en hovedløs høne (det har han også gjort i kampe mod os - fx 16/17-sæsonen på OT), der kaster sig ind i hasarderede takclinger mv. Kan vores midtbane gøre det samme?

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 55
Jesper skrev:
Jeg vil mene at den hedder 60-40 til United.

Tjekkede lige hvad bookmakerne siger/gir af odds (som jo selvfølgelig også er et produkt af hvad der bliver spillet på, men trods alt en strømpil):

Odds for hhv: ManU sejr - Uafgjort - Liverpool sejr
Unibet: 3,10 - 3,60 - 2,35
365: 3,00 - 3,50 - 2.25
Youbet: 3,10 - 3,60 - 2,35
888: 3,10- 3,60 - 2,35

Så rimelig konsensus omkring at Liverpool er lille favorit til opgøret. Jeg håber sgu Booki'erne får ret :D
...og skulle målscorerne falde, som jeg fik et "klarsyn" om, så vil I muligvis høre i Nyhederne om en galning, der render nøgen rundt på Midtfyn og jubler!

Jesper skrev:
Jeg vil mene at den hedder 60-40 til United. De har hjemmebane, en bedre form og så synes jeg vi har haft en tendens til at halte på udebane i denne sæson mod de store hold.
Omvendt så er jeg faktisk lidt i tvivl om Uniteds reelle styrke. De kører jo helt klart på en masse medgang, men da de mødte PSG, der var de i min optik en klasse under. Og dem har vi jo selv mødt, så det giver et vist billede.
Jeg håber inderligt vi kan stille så godt et hold som muligt. Skader og sygdom har vi haft rigeligt af. og der bliver brug for at være friske, for hvis man skal se lidt på scum efter Mourinho, så er det et hold der har langt mere fart i spillet. Både i omstillingerne og i positionsspillet. Dertil har de en mere solid midtbanebase, hvilket gør at de virker relativt gode defensivt, omend de faktisk stadigvæk giver en del chancer væk.
Hvad med os selv? Ja, som skrevet i CL-tråden, så håber jeg vi kan komme op i gear og hver enkelt spiller rammer noget form, således at vi kollektivt præsterer bedre. Ikke forstået at jeg har synes det har været håbløst. Men vi mangler lige det allersidste. Det afgørende.
Vi skal nok komme frem til chancer, men kynisme er et nøgleord. Et andet nøgleord er ro. Ro fra VvD, ro fra vores to backer, som på det seneste har været lidt febrilske og ro fra vores målmand. For det forplanter sig til det offensive, hvis man kan stole på forsvaret, men det giver omvendt en enorm usikkerhed, hvis det modsatte er tilfældet. Og det har vi set i snart mange sæsoner.
Tredje faktor bliver de her små marginaler. Hvis man tænker tilbage på kampen mod City, så vil jeg til stadighed mene at Kompany skulle være udvist. Hvordan var den kamp egentlig endt, hvis han havde fået det røde kort? Og kampene bagefter, hvis vi dengang var blevet plantet solidt på første pladsen? Det ved man ikke, men nogle gange så er de her kampafgørende situationer og dets udfald bare så ekstremt vigtige.
Hvis realismen skal tippe, så tror jeg faktisk det bliver uafgjort. Og det resultat kan vi i øvrigt godt leve med.
God kamp derude!

Jeg tror det hedder 60-40 til os. Vi har spillet godt de sidste to kampe, også mod Munchen, hvor vi havde fortjent at vinde. Vi kan godt, men lad os nu få det held vi har manglet de sidste 4-5 kampe samlet set. Det vil være uhyre vigtigt, hvis vi får de 3 point med hjem.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 41
De her kampe er vel altid 50/50. De lever jo helt deres eget liv, helt fri for form, trup, mm

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 24
Er det mesterskabssnak, "HVIS" sejren kommer i hus med en 2-1'er i det 95 minut... (samme scenarie som mod Everton) hvor David De Gea kom på overarbejde i kampen mod PSG's MBpappe, som kunne havde været guf på det her Liverpool FC - så er jeg sikker på holdet, var noget nær verdensklasse! - som man dog har set glimt af i efterår 2018.

Nummer 1: Liverpool FC... top-3 er næsten i hus 99.99%!!

....

....

Nummer 4: Manchester United, som er ikke sikret top-4 (!) endnu da Arsenal og Chelsea er i hælene....

BTW; odds 2.37 på Liverpool som engelsk mestre, og 1.66 på Man City. Det rykker sig 100%, hvis Klopp har gameplanen klar - og stats siger at Liverpool er dårlige på udebane i år, med få sejre dog forbedret stime mod de "små hold"

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Emmy skrev:
De her kampe er vel altid 50/50. De lever jo helt deres eget liv, helt fri for form, trup, mm

Helt sikkert. Det eneste der kunne forskyde os væsentligt fra 50-50 ville være skader til Van Dijk eller de Gea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geografisk sted: København

Alder: 44
Jeg tror ikke, at det skader vores chancer for at få en sejr, at Man Utd kommer til kampen med selvtillid i bagagen. De vil spille rigtig fodbold, og det øger i min optik vores muligheder for tre point i forhold til, hvis de havde samme indstilling som Bayern, der fint var tilfreds med det ene point.

Til gengæld er Man Utd desværre så godt kørende i øjeblikket, at det sagtens kan ende i nederlag.

Jeg kan ikke se denne kamp ende uafgjort. Den får en vinder. Selvom jeg nok reelt ville sælge den for uafgjort, da jeg ser det som vores sværeste tilbageværende kamp.

Brugeravatar

Hvem skal dømme?

Sent from my iPad using Tapatalk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 12 [ 178 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner