Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 10 [ 136 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 13. mar, 2019 19:54
Alisson 22%  22%  [ 15 ]
Alexander-Arnold 1%  1%  [ 1 ]
Matip 14%  14%  [ 10 ]
Van Dijk 38%  38%  [ 26 ]
Robertson 1%  1%  [ 1 ]
Fabinho 14%  14%  [ 10 ]
Wijnaldum 0%  0%  [ 0 ]
Henderson 7%  7%  [ 5 ]
Salah 0%  0%  [ 0 ]
Origi 1%  1%  [ 1 ]
Mane 0%  0%  [ 0 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Firmino 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 69

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Søndag d. 3. marts, kl. 17.15

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar

En svær og vigtig kamp...
City spiller først, så der er stor pres på denne kamp :cry:
Satme godt vi har momentum efter den fremragene sejr over Watford.
Lad os lave en ny stime af sejre, tak.

Brugeravatar

Jeg kan ikke forestille mig andet end sejr . Jaja det er et derby og form ryger ud af vinduet, men Det kan jeg simpelthen ikke. Vi er KLASSER bedre end dem, og det skal simpelthen komme til udtryk.

Jeg giver mig som regel ikke ud startopstillinger, det ved jeg ganske simpelt ikke nok til.
Jeg føler dog det er på tide vi viser en vis form for arrogance nu. Spiller som et hold der ligger til at spille med om liga sejren, mod et historisk stærkt City mandskab. Det gør vi fordi vi er selv historisk gode, vi har SELV bragt os i situationen. For mig, er det ved at være på tide at vi stoppe med at vise SÅ meget respekt for de små hold .
Alisson - robertson - Dijk - matip - trent - Gini / hendo - Keita - Fabinho - Salah - Origi - Mane er mine 11 foretrukne. Jeg ville som jo som sådan gerne have Bobby med , men Divock gjorde det så godt mod Watford at jeg RIGTIG gerne vil give Firmino et ordentlig hvil - vil SÅ nødig have hans skade forlænget og vi skal simpelthen turde stille offensivt op - jeg tror iøvrigt Keita er LIGE ved at være der.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Origi------Mané-------Salah
-----Milner-----Gini--------
---------Fabinho-----
Robbo--Dijk--Matip--Trent
---------Alisson----------(jeg var nødt til at rette mig selv, jeg kaldte ham Alysanne fordi jeg er ved at læse Fire and Blood :ugeek: )

Det oplagte er jo at give de 11 bag 5-0 sejren genvalg.

Keita og Henderson presser sig også på. Milner har spillet to kampe på kort tid og det vil ofte betyde at han får en pause og så træder Hendo eller Keita til. Hendo er realistisk da det er en udekamp og Keita har været bænket på det sidste(sagde Klopp noget med noget sygdom eller var det noget min hjerne bildte mig ind?).
Jeg vil også sige at Milner eller Hendo skal spille og fordi Gini og Fabinho har været så gode, så vil jeg sige at det kun er den ene af dem der skal spille.
Keita er jo også en mulighed pga. midtbanens samlede kreative input, men det er bare en derby kamp og der kommer jo nok til at blive udkæmpet om ikke en krig, så en væbnet konflikt på den midtbane og så er det fint at have en officer med.

Det her er jo også lidt en generalprøve inden Bayern kampen. Det i sig selv er jo et argument for at prøve at forcere et Firmino comeback, men jeg foretrækker at han kommer ind fra bænken hvis han er klar.

Jeg vil også fremhæve at det er en positiv udvikling at vi kommer til at have (måske)Origi/Firmino, Shaqiri og Keita på bænken som offensive kort der kan spilles, der med undtagelse af Shaqiri alle for relativt nyligt har leveret gode præstationer.
Så er der snart landsholdspause så Shaqiri kan få tanket lidt selvtillid og kamptræning og så er han klar til at genindtage joker rollen indtil sæsonen er slut. Og Salah er ikke kaldt til samlingen.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tør ikke begive mig ud i en startopstilling, da det naturlige er genvalg fra Watford kampen, men der er forskel på Watford hjemme og Everton ude, så måske ønsker Klopp at rykke lidt rundt ?

Vi er dog et klart bedre hold, og vi har i dén grad nyere historie på vores side:

https://www.skysports.com/transfer/news ... in-numbers

Alder: 43
Der var vist ingen sofatrænere eller kloge åger, der havde set den med Mané på midten og Origi i venstre komme. Spændende, hvordan Klopp & co griber det an på søndag. På hjemmebane stillede vi med shaq, gini og fab på midten. Tror næppe, vi ser shaq fra start.

Hvis Firmino er klar skal han selvfølgelig spille, også med tanke på, at der er en uge til næste kamp.

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 24
Eneste erstatning må blive Origi for Firmino, hvis han er kampklar og toptunet på mål (og assists)!!!

Shaqiri er lidt ude af varmen for tiden, når både Origi og Lallana kommer ind i start 11eren..

Spændende om gejsten, viljen og råstyrken er tilbage igen ovenpå Watford- kampen...

Jeg håber i hvertfald bysbørnene får et rødt kort og en afdæmpet kamp, fra tilskuerne ellers kan det godt blive hvad som helst - og dog ikke.. da Liverpool lukker ikke særlig mange mål ind og har fundet målskarpheden igen...

Kan godt leve med en smal sejr og godt spil, da Everton er nok sulten efter at fratage Liverpool noget mesterskabs drømme for en stund....

Sturridge, er nede som 4 valg til angrebet og ligner en mand på vej ud... Ligesom med Moreno, som 3 valg til VB... Hmm

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
VanDjik4 skrev:
Ligesom med Moreno, som 3 valg til VB... Hmm

Har vi haft andre VB'er end Robbo og Moreno i denne sæson?
altså fra start?
Sidste gang vi så en anden VB fra start var FA Cuppen imod Wolves og der var det Moreno. Han er måske ikke på bænken, men det kan jo være at Klopp føler at Camacho er bedre til at dække begge backs end Moreno eller lignende.

ikke at forskellen er så stor, Robbo spiller jo konstant lige nu og så længe han kan blive på benene bliver han ikke fjernet.

Jeg fatter ikke, hvis vi ikke priknøjagtigt stiller op som mod Watford. Var det ikke vores bedste kamp i en i øvrigt meget fin sæson?

Geografisk sted: Frederikssund

Alder: 46
Vi SMADRER det pishold.... 5-0 så vi kommer tættere på Shittys målscore...

Geografisk sted: København

Uha, det er en farlig kamp denne her. Men motivation, fokus og nerver i forhold til stillingen bør ikke kunne spille ind på præstationen i dag. Kampen i sig selv er så stor og vigtig, at man bør kunne ignorere stillingen og have fuldt fokus på at kæmpe med naboerne.

Vi kommer top-motiverede på banen. Det er jeg ikke i tvivl om.

Jeg forstår godt, at nogen mener, vi bør starte med samme 11 som sidst. Men jeg tror ikke på, at det bliver tilfældet. Jeg er sikker på at Bobby kommer ind, hvis han er klar. Og så tror jeg faktisk, at Hendo erstatter Milner. Det kan endda være, at det bliver Gini, som Hendo erstatter, hvis Klopp mener, at de engelske drenge vil være endnu mere klar til dette opgør. Men selv jeg har fået øjnene op for Gini i 2019, så den ændring håber jeg ikke på.

Keita tror jeg misser ud, fordi han ikke har været længe nok hos os til at vide, hvor stort et opgør det her er.

-------------Alisson
Trent---Matip---VVD---Robbo
---Hendo--Fabinho---Gini
Salah-------Bobby------Mane

Geografisk sted: Aarhus C

Alder: 33
Manglende motivation er ikke min primære bekymring til denne kamp. Spillerne ved, uagtet at vi kæmper med om mesterskabet, at det her er en must win kamp.

Det der faktisk primært bekymrer mig er risikoen for at vi får flere spillere skadet. Jeg synes ikke Everton altid plejer at veje hensynet til modstanderen særligt højt i tacklingerne, specielt ikke hvis kampen allerede er tabt. Heldigvis er Barkley der ikke mere, hans knopper plejer at være glade for Hendos skrøbelige ankler

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 24
Filos of Isk skrev:
VanDjik4 skrev:

altså fra start?
Sidste gang vi så en anden VB fra start var FA Cuppen imod Wolves og der var det Moreno. Han er måske ikke på bænken, men det kan jo være at Klopp føler at Camacho er bedre til at dække begge backs end Moreno eller lignende.

ikke at forskellen er så stor, Robbo spiller jo konstant lige nu og så længe han kan blive på benene bliver han ikke fjernet.

James Milner har spillet som backup for Robbo og AA. I denne her sæson, og Moreno er færdig i klubben til sommer ( da hans chancer er spildte desværre)

Brugeravatar

Geografisk sted: Haderslev

Alder: 40
Vi SMADRER det pis-hold!

Geografisk sted: København

VanDjik4 skrev:
Filos of Isk skrev:
VanDjik4 skrev:

altså fra start?

James Milner har spillet som backup for Robbo og AA. I denne her sæson, og Moreno er færdig i klubben til sommer ( da hans chancer er spildte desværre)

Milner har da ikke spillet en eneste kamp på LB i år? De to kampe, som Robbo ikke har spillet, er Moreno blevet valgt fra start.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 10 [ 136 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner