Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 7 [ 102 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Stem om Man of the match
Afstemningen varer indtil onsdag, 27. mar, 2019 16:52
Alisson 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 1%  1%  [ 1 ]
Matip 4%  4%  [ 3 ]
Van Dijk 8%  8%  [ 6 ]
Robertson 11%  11%  [ 8 ]
Fabinho 1%  1%  [ 1 ]
Wijnaldum 8%  8%  [ 6 ]
Lallana 7%  7%  [ 5 ]
Mane 44%  44%  [ 31 ]
Salah 4%  4%  [ 3 ]
Firmino 4%  4%  [ 3 ]
Milner 1%  1%  [ 1 ]
Origi 4%  4%  [ 3 ]
Afgivne stemmer : 71

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Søndag d. 17. marts, kl. 15.15

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Vi skal sikre en sikker sejr og uden skader.

Jeg er ligeglad om det er et heldigt straffe i første halvleg eller hvad, men vi SKAL holde fast i City.

Allison
TAA - Lovren/Matib - VVD - Robbo
Fabinho - Keita/Lallana - Gini
Salah - Firmino - Mane

0-3

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes, rigtig meget taler for en yderst komfortabel sejr til Liverpool. 3-0 kunne være mit gæt, men får vi de 3 mål relativt hurtigt, så kunne det også blive en snitter på 5 eller 6-0:

Opta stats

Fulham have lost their last five Premier League meetings with Liverpool since a 1-0 win at Anfield in May 2012.

Liverpool have won their last two Premier League away games against Fulham - they've never won three in a row on the road against the Cottagers in the top-flight.

None of Fulham's 13 Premier League home meetings with Liverpool have finished as a draw, with the Cottagers winning five and losing eight.

Liverpool are unbeaten in their last 11 Premier League games against promoted sides (W10 D1), winning the last eight in a row. They've scored 31 goals and conceded just four in that run since a 0-2 loss at Hull in February 2017.

Fulham have lost nine of their last 10 Premier League games (W1), including each of the last six in a row. They've not lost more consecutively in the top-flight since a run of 11 in February 1962.

Liverpool have conceded more goals in their 10 Premier League games in 2019 (9) than they had in their 20 such matches before the turn of the year this season (8).

Liverpool's last three Premier League away games have finished level, with the last two ending 0-0. They last drew four in a row on the road between April-August 1996, while they've never had three consecutive goalless draws away from home in the top-flight.

Fulham have lost a league-high 17 Premier League matches by a margin of two or more goals this season. The most a side has ever lost by 2+ goals in a 38-game season is 19, by Fulham themselves in 2013-14.

Liverpool's Mohamed Salah has had a hand in 12 goals in his last eight Premier League appearances against newly-promoted sides (6 goals, 6 assists).

Liverpool's Sadio Mane has scored eight goals in his last eight Premier League games, though just one of these has come away from Anfield.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Lallana, Milner eller Keita er vel det store spørgsmål?

Jeg hælder nok mest til Lallana da han åbentbart har overhalet Keita på træningsbanen. Keita der vel også har døjet lidt med småskavanker på det seneste.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke for at skyde dit indlæg ned Niels, men LFC har kun vundet 3 af de sidste 12 kampe på udebane efter en europæisk midtugekamp.. :D

Brugeravatar

YNWA96 skrev:
Ikke for at skyde dit indlæg ned Niels, men LFC har kun vundet 3 af de sidste 12 kampe på udebane efter en europæisk midtugekamp.. :D

Yes, men denne kamp skal simpelthen forbedre den statistik. Ingen kampe er lette i PL, men opgaven bliver ikke meget mere overkommelig end denne, så det skal være 3 helt sikre point og en overbevisende sejr.

YNWA96 skrev:

Jaaa, men der vandt de ikke. Det gjorde de denne gang..

Brugeravatar

Geografisk sted: Haderslev

Alder: 39
Sæsonens vigtigste kamp. Den SKAL vindes. Samtlige de resterende PL-kampe skal vindes.

Når denne er vundet er næste kamp sæsonens vigtigste kamp, og så fremdeles.

Alder: 21
Alisson
TAA-Matip-VVD-Robbo
Milner-Wijnaldum-Lallana
Salah-Bobby-Mane

Fabinho skulle have haft lidt pause i midtugen (ifølge Klopp) - det kan han så passende få nu, hvorfor Lallana kan få lov at fortsætte fra sin flotte kamp sidste weekend.

Ellers er det måske tid til at introducere Lovren igen istedet for Matip, men det afhænger af hans forfatning efter så lang tid ude - men trods alt en af de "lettere" kampe, hvis han skal med igen.

Fuld fart på angrebet, og så kan Shaqiri og Keita komme ind og få vigtige minutter, når vi fører med 3 eller 4-0 ved pausen! :gunfire: :gunfire:

Brugeravatar

God opstilling, SimonA.

Lad os håbe, at landskamppausen får spillere som Lovren, Henderson og Keita 100% friske, og så er det forhåbentlig også på dette tidspunkt, at Ox og Gomez kan nærme sig holdet igen, så vi har alt at skyde med i sæsonafslutningen.

Niels K skrev:
God opstilling, SimonA.

Lad os håbe, at landskamppausen får spillere som Lovren, Henderson og Keita 100% friske, og så er det forhåbentlig også på dette tidspunkt, at Ox og Gomez kan nærme sig holdet igen, så vi har alt at skyde med i sæsonafslutningen.

Robbo’s karantæne gør at vi har en ekstra plads i forsvaret i første Porto-kamp.
Jeg tænker at Gomez er en af topkandidaterne til at nuppe pladsen.
-Moreno har ikke spillet længe og spørgsmålet er om han har været væk for længe
-Milner har ikke overbevist på backen i denne sæson, det har han til gengæld på midtbanen?
-Oxlade kunne også spille eb fin vb på vej tilbage i kampform. Men han er nok for langt væk.
-Adam Lewis kunne man også give chancen, men det er en CL-kvartfinalen vi snakker om her.

Anyways det har ikke ret meget med Fulham at gøre. Men det kunne være en kamp hvor vi får Gomez at se igen.

Brasilien spiller kun venskabskampe i Europa og derfor tror jeg ikke at vi behøver at spare Fabinho. Men det var lidt typisk Klopp den der”han er ikke træt, men Henderson har friske ben”.

Holland spiller to gange EM-kval. Så man kunne godt overveje at give Gini en pause... især fordi ham kommer hjem til en Spurskamp.
Men jeg haren idé om at Gini kan spille enormt meget i forhold til Milner og Hendo.

Milner havde en hård kamp i Bayern og det tror jeg koster ham pladsen fra start imod Fulham.
————-Alisson————
Trent—Matip—Alisson—Robbo
————Fabinho————
—-Gini——-___——Lallana—-
Salah——-Firmino——-Mané

Brugeravatar

Geografisk sted: Østerbro

Alder: 48
Mens City holder et par kampes pause skal vi 1) vinde hver kamp 2) rette på målscore da det kan have en stor betydning i slutningen af Maj!

Jeg håber på 6-0 men mon ikke det "kun" bliver til en 2-0 ;)

RobertS

RobertS skrev:
Mens City holder et par kampes pause skal vi 1) vinde hver kamp 2) rette på målscore da det kan have en stor betydning i slutningen af Maj!

Jeg håber på 6-0 men mon ikke det "kun" bliver til en 2-0 ;)

RobertS

Som udgangspunkt er det jo rigtigt nok at det alt andet lige ville være en fordel med en bedre målscore. Men jeg tror også det kan være farligt for os at fokusere alt for meget på. Vi skal for Guds skyld undgå at miste to point fordi vi angriber stresset og hovedløst for at få flere mål.

Men selvfølgelig skal vi være klar på at slå til hvis Fulham bliver rystet og så løbe dem over ende.
Salah får nok en fuld kamp da han har fået fri fra landskampene, så han skulle gerne score tre basser.

Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 39
Twitter: @senorkaka
På Twitter lyder det som om der kommer lidt overraskelser i startopstillingen. Og det skulle ikke være til den positive side, men nu må vi se

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Brugeravatar

Liverpool:
Alisson, Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Wijnaldum, Lallana, Mane, Salah, Firmino.

Subs:
Mignolet, Lovren, Milner, Sturridge, Moreno, Shaqiri, Origi.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 7 [ 102 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner