Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 2 af 6 [ 80 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Stem om Man of the match
Afstemningen varer indtil lørdag, 27. apr, 2019 22:48
Alisson 17%  17%  [ 12 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Matip 3%  3%  [ 2 ]
Van Dijk 9%  9%  [ 6 ]
Robertson 0%  0%  [ 0 ]
Fabinho 4%  4%  [ 3 ]
Milner 1%  1%  [ 1 ]
Wijnaldum 0%  0%  [ 0 ]
Mane 10%  10%  [ 7 ]
Salah 23%  23%  [ 16 ]
Origi 0%  0%  [ 0 ]
Firmino 19%  19%  [ 13 ]
Gomez 0%  0%  [ 0 ]
Henderson 14%  14%  [ 10 ]
Afgivne stemmer : 70

Forfatter besked

YNWA96 skrev:
Gule kort bliver “nulstillet”, når man når frem til semifinalerne.

Det er korrekt, men det gør karantæner ikke. Så får en spiller et gult kort i 2. kvartfinale, som udløser en karantæne, så er den gældende i 1. semifinalekamp.

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 24
Håber på Salah ude, da han kan jo spares væk til weekenden, ellers er det nok samme hold dog med Gomez på CB i stedet for Matip.
Origi må gerne få chancen på kanten, og så Firmino på top mens Mane på den anden kant.
Dog kan man anvende midtbanen Gini, Milner og Hendo som kan give et godt udgangspunkt til kampen... En 1:1 eller smalt nederlag kan da accepteres. (JINX)

Salah kan få de sidste 20 min, og hamre det sidste mål ind... Min kollega, som er Barca glæder sig spændt på kampen mod Liverpool (forhåbentlig en realitet) 85-15%< alt kan ske i fodbold.... Han gav mig hånden og sagde (uhhh, det bliver tæt og nervepirrende..) men så fortalte jeg finalen kan blive Barcelona/Liverpool mod Ajax-Spurs/ManC... Damn, en engelsk finale? Hvor mange havde troet på det, kunne ske... (Lad os få SPURS til at tage dyden af City!!!)

Alisson Becker og Van Djik skal bare starte, så tror jeg i hvertfald på et: X. 1:1 eller 2:2.

Jeg forstår ikke al snak om at spare spillere.

Vi skal gå på banen for at vinde kampen - ikke for at forsvare 2-0 føring. Ellers kan det hurtigt gå galt.

Vi kan rotere/spare, når vi har scoret 2 mål i Porto.

Det ærgrer mig at jeg fik læst denne tråd, da jeg nu pludselig er blevet nervøs for kampen.

Stærkeste opstilling fra start håber jeg.

God kamp!

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Jeg tror altså også at vi sparer flere kræfter ved at starte med Salah og Mané inde på kanterne, så Porto konstant skal forholde sig til den dobbelte kontratrussel hvis de satser fremad.

På midtbanen har vi fem spillere der alle kredser om at være en del af vores stærkeste 11, så der kan vi godt se udskiftninger og stadig påstå at det er stærkeste opstilling.

Jeg tror ikke at Gomez er klar til at spille i midterforsvaret endnu. Måske på højreback. Men vi skal forsvare vores føring, og forsøge at udbygge den selvfølgelig, så jeg syntes vi skal bruge det forsvar der allerede er inde i en god periode, især i midterforsvaret.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Gomez skal i gang nu hvis ellers han fysisk kan. Med Lovren syg så kan han erstatte ham og give Matib en lille pause. VVD har ikke brug for pauser. Pauserne har brug for VVD...

Keita skal spille og sikre at hans formkurve fortsætter. Det samme kan vi sige om Salah og så måske spare Mane. Firmino ligner en der godt kunne bruge en lille pause.
For min skyld kan vi starte med Salah - Sturridge - Origi forrest hvis nødvendigt. Vi skal nok klare denne. Men alt i alt, så sparer vi nok kun Firmino.

Jeg vil gerne spare Robbo, men kommer Gomez ind, så skal vi nok ikke rotere mere bagerst.
Efter disse overvejelser er min korrigerede opstilling:

Allison
Gomez - Matib - VVD - Robbo
Milner - Gini - Keita
Salah - Origi - Mane

ilusio skrev:
VVD har ikke brug for pauser. Pauserne har brug for VVD...

nice
:army7:

Jeg ved ikke med Bobby, jeg syntes ofte han ser træt ud lige inden han får en god kamp. og så arbejder han hårdt og det er jo også lidt trættende at se på, hvis man er modstander.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Vi er inde i sæsonafslutningen. Der skal ikke spares spillere. Det er nu det gælder.

Det betyder ikke, at der ikke kan være ændringer i startopstillingen. For det kan jo sagtens være, at nogle ben er friskere end andre, og dermed kan bidrage mere, eller at der er nogle taktiske overvejelser som kan gøre ændringer relevante.

Front & Back giver sig selv i min bog. Men midtbanen kunne godt komme til at se ud som nedenfor, netop fordi Gini og Milner er friske.

------Fabinho
Gini------------Milner

Men hvis Hendo føler sig helt frisk, og hans fysik kan holde til det tætte kampprogram, så bør han starte i stedet for Milner. Vi har en føring at holde fast i, så rent taktisk giver det mening for mig, at tage Keita ud af startelveren.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 55
Nu fandt jeg endelig en statistik over gule kort pr spiller, og det gode er, at vi har ingen i risiko for at få karantæne i en evt. semifinale, da alle har 0 eller 1 gult kort, og Van Dijk og Robertson står på 3 gule, men har begge overstået karantæne.
Dog vil 2 gule eller et direkte rødt i aften selvfølgelig betyde karantæne i minimum første eventuelle semifinale.

https://www.foxsports.com/soccer/liverp ... y=STANDARD

matip fik pause i sidste uge, lige så gjorde robertson, så de har ikke brug for det, og vores midtbane, henderson og fabinho tror jeg ikke er trætte, tænker matip skal starte inde, gomes er ikke klar til 90 min. i nu, men ville blive en god indskifting med 20 min tilbage så han får lidt kamp træning på den rigtige scene.
og så ser jeg gerne origi starte i stedet for firmino, han har spillet en del, og så er det bare rart måske og kunne få lidt selvtillid ind i ham til de sidste 8 kampe i sæsonen :)
alisson
trent-matip-vvd-robbo
fabinho
henderson-keita
salah-origi-mane

texy skrev:
Vi er inde i sæsonafslutningen. Der skal ikke spares spillere. Det er nu det gælder.

Det betyder ikke, at der ikke kan være ændringer i startopstillingen. For det kan jo sagtens være, at nogle ben er friskere end andre, og dermed kan bidrage mere, eller at der er nogle taktiske overvejelser som kan gøre ændringer relevante.

Front & Back giver sig selv i min bog. Men midtbanen kunne godt komme til at se ud som nedenfor, netop fordi Gini og Milner er friske.

------Fabinho
Gini------------Milner

Men hvis Hendo føler sig helt frisk, og hans fysik kan holde til det tætte kampprogram, så bør han starte i stedet for Milner. Vi har en føring at holde fast i, så rent taktisk giver det mening for mig, at tage Keita ud af startelveren.

Det syntes jeg er den helt rigtige tankegang.
Henderson er også god til at angribe som 8’er og det betyder at Trent lige skal stå fem meter længere tilbage og dermed sparer han også lidt kræfter.

Det samme princip kunne også gøre sig gældende med Keita der stadig ikke er 100% integreret i vores defensive organisation, så hvis han startede inde, så skal Robbo nok holde lidt igen.

Ihvertfald i dele af kampen. Det bedste ville jo være at skifte lidt imellem at angribe centralt og fra fløjene. Også i forhold til hvordan Porto forsvarer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Glæder mig til at se Origi i aften. Ham ser jeg jo fortsat et stort lys i, så det må han da godt vise i aften. God opstilling

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: The Klopp
Whoop det går stærkt i City-Spurs. 1-1 efter 7 minutter :shock:

edit 1-2 efter 9 ... :gunfire:

edit edit 2-2 efter 10 :lol:

Liverpool Football Klopp

Senest rettet af Sledgehammer onsdag, 17. apr, 2019 21:11, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar

Geografisk sted: Haderslev

Alder: 40
Er det bare mig eller ligner banen nede i Portugal en pløjemark?

Matip sejler..

Geografisk sted: Østerbro

Seriøst for slap en start.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 2 af 6 [ 80 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner