Vil du tage Coutinho tilbage til den rette pris?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!

Vil du have Coutinho tilbage

Ja
14
25%
Nej
25
45%
Til 85m max
16
29%
Til 100m max
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 55

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vil du tage Coutinho tilbage til den rette pris?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 16. jun, 2020 12:24

It's not gonna happen

pow9199

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 16. jun, 2020 21:47

Jeg savner personligt muligheden for at stemme på "Forsåvidt omstændighederne er de rette, betydende en pris klubben ønsker at betale, hans løn er lavere end før, at han komme tilbage i samme form som han forlod os og alle kan lægge de (formentlig) mindre uenigheder bag sig, i så fald måske"

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 17. jun, 2020 10:38

Niels K skrev:
tirsdag, 16. jun, 2020 12:24
It's not gonna happen
Det skal da ikke stå i vejen for en god diskussion :D

der er mange interessante temaer, så som loyalitet mellem klub-spiller, spiller-fans, fans-spiller. Moral, ambition osv.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 17. jun, 2020 14:51

For mig læger tiden alle - okay, de fleste - sår, og derfor er en motiveret Cou for mig velkommen tilbage på Anfield, vel at mærke hvis prisen er rigtig og, sidst men ikke mindst, Klopp gerne vil have ham. In Jürgen I trust ... :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 17. jun, 2020 14:56

Sledgehammer skrev:For mig læger tiden alle - okay, de fleste - sår, og derfor er en motiveret Cou for mig velkommen tilbage på Anfield, vel at mærke hvis prisen er rigtig og, sidst men ikke mindst, Klopp gerne vil have ham. In Jürgen I trust ... :love3:
Enig. Forestil jer Cou retur og motiveret og ivrig som I "gamle". Coutinho skal nu bevise sit værd på ny, uanset hvilken klub han kommer til og jeg tror på at klubben og fansene kan give ham et løft i form gensynsglæde m.m.

På lån eller til en lav pris og en "lav" løn som matcher de andre middel lønninger i truppen. Så er det dælme et ok med mig. Kom baaaare do ; )
Senest rettet af liverpoolfc86 onsdag, 17. jun, 2020 14:56, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 42

Indlæg af Emmy » onsdag, 17. jun, 2020 14:56

Skal man tro hvad man læser og hører, så er han topmotiveret for at komme tilbage og vise sig fra sin bedste side. Og han har indset det var en fuck up af dimensioner at forlade os. Så hvis Klopp ser perspektiver i det, så gør jeg selvfølgelig også.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 17. jun, 2020 14:58

Emmy skrev:Skal man tro hvad man læser og hører, så er han topmotiveret for at komme tilbage og vise sig fra sin bedste side. Og han har indset det var en fuck up af dimensioner at forlade os. Så hvis Klopp ser perspektiver i det, så gør jeg selvfølgelig også.
Enig. Forestil jer Cou retur og motiveret og ivrig som I "gamle". Coutinho skal nu bevise sit værd på ny, uanset hvilken klub han kommer til og jeg tror på at klubben og fansene kan give ham et løft i form gensynsglæde m.m.

På lån eller til en lav pris og en "lav" løn som matcher de andre middel lønninger i truppen. Så er det dælme et ok med mig. Kom baaaare do ; )

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 17. jun, 2020 17:52

Ud over jeg overhovedet ikke kan se det ske. Hvis vi ikke kan Timo Werner, ser jeg det tvivlsomt at vi skulle kunne Coutinho.

Derudover bliver det for mig et pænt nej tak, jeg er ganske vist i den grad typen der bærer nag, men årsagen er en helt anden.
Coutinho var til tider en magisk spiller for os, men også en spiller der spillemæssigt fyldte meget. RIGTIG meget af vores offensive spil gik igennem ham og vores spil er blevet justeret en del siden han forlod os.. herudover var der altså også perioder hvor han var totalt anonym i adskillige kampe og for han en periode hvor tingene ikke kærer hvad så ? Han hsr ikke formået at vende det, hverken i Barca eller Bayern, og meget kan man sige om vores fanbase, men synderlig tålmodige er vi altså ikke.

Uden at kende hans pris, mener jeg yderligere at vi bør kunne finde noget tilsvarende til samme pris, der ikke er et lige så stort sats og kontroversielt sats - han vil bare aldrig blive 100% tilgivet af alle fans, og modstanderne vil sidde klar ved enhver lille fejl - hsr han psyken til at klare det ? Jeg tvivler.

Tak, men nej tak herfra.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jun, 2020 08:43

Jeg tror også at i forhold til FFP er det umuligt for Barcelona at sælge ham billigt nok til at det giver mening for os. de mangler vel stadig at afskrive en sund del af hans transfersum, og sælger de ham skal resten afskrives samtidig med at salget sker, derfor skal transfersummen dække det der mangler at blive afskrevet.
Dette er selvfølgelig også set i lyset af at Coutinho var 130 millioner værd for os i 2017, men i 2020 er det ikke i nærheden af dette.

pow9199

Indlæg af pow9199 » torsdag, 18. jun, 2020 10:57

Filos of Isk skrev:
torsdag, 18. jun, 2020 08:43
Jeg tror også at i forhold til FFP er det umuligt for Barcelona at sælge ham billigt nok til at det giver mening for os. de mangler vel stadig at afskrive en sund del af hans transfersum, og sælger de ham skal resten afskrives samtidig med at salget sker, derfor skal transfersummen dække det der mangler at blive afskrevet.
Dette er selvfølgelig også set i lyset af at Coutinho var 130 millioner værd for os i 2017, men i 2020 er det ikke i nærheden af dette.
Og i forlængelse heraf, ser det også ud til at have en del betydning om Newcastles ejerskifte går igennem. At tænke sig, at Newcastle endnu en gang kan ende med at "overbyde os" på en af vore fortabte sønner, i det øjeblik de vender hjem fra et blandet ophold i en spansk storklub.

Som jeg forstår det, er Coutinho dog under ingen omstændigheder et emne for Klopp og flere af de normalt pålidelige journalister (og et par af de mindre pålidelige) har ret enstemmigt afvist alle spekulationer om Coutinho til Liverpool som pure opspind og nærmest umuligt.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jun, 2020 15:15

pow9199 skrev:
torsdag, 18. jun, 2020 10:57
har ret enstemmigt afvist alle spekulationer om Coutinho til Liverpool som pure opspind og nærmest umuligt.
Det har de, i høj grad en kombination af økonomi og at Liverpool har udviklet sig i hans fravær og det derfor er usikkert om han vil være lige så god for os i anden omgang.

Men James Pearce og Echo sagde jo også a Allie var uden for rækkevidde, indtil prisen faldt en lille smule og så kunne det pludselig ske.Dog skal det siges at Klopp og alle andre i LFC 100% så Allie som en væsentlig opgradering i forhold til hvad Coutinho vil være, så der skal et noget større prisfald til.

Redthai

Indlæg af Redthai » mandag, 29. jun, 2020 17:21

:lol: :lol: :lol:

phpBB [video]

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » tirsdag, 30. jun, 2020 08:14

Dør den ikke snart. Han bliver aldrig for os, hvad han var inden. Vi har en helt anden spillestil nu

Filos of Isk

Vil du tage Coutinho tilbage til den rette pris?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 30. jun, 2020 08:22

athomsen skrev:Dør den ikke snart. Han bliver aldrig for os, hvad han var inden. Vi har en helt anden spillestil nu
Jamen se hvor svært vi havde ved at åbne den parkerede bus imod Crystal Palace. Billede

Men nej, den dør ikke før han sætter støvlerne på hylden. Han havde bare for mange og for store wow-moments

Jeg tror heller at vi bare kan tilføre Coutinho og så have alt det vi har nu plus hans genialiteter. Der vil være en pris i form af at vores backs skal være mindre offensive eller at vores kanter skal være mere defensive.
Derfor syntes jeg kun det kan komme på tale hvis prisen(transfer+løn) er urealistisk lav.
Tidligere indlæg har jeg nogle gange bare skrevet lav eller meget lav.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af Filos of Isk tirsdag, 30. jun, 2020 08:22, rettet i alt 1 gang.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 30. jun, 2020 08:31

Redthai skrev:Billede Billede Billede

phpBB [video]
Det der er ikke sjovt.

Det er f..king sjovt. Har set den 3 gange i streg og skider i bukserne af grin hver eneste gang.
Kæft det er god humor.

Vil dog stadig godt give 500 mio for at få ham retur

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar