Sporting CP - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

Sporting CP - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » onsdag, 24. jul, 2019 10:51

Hvornår:
Torsdag d. 25. juli, kl. 02.00

Turnering:
Træningskamp

TV-kanal:
TV3 Sport
LFCTV

Online:
LFCTV
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Der oprettes ikke Man of the match afstemninger i forbindelse med træningskampe

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: Sporting CP - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. jul, 2019 12:47

Ihh, altså jeg kan godt se at jeg har timet min sommerferie ringe når jeg skal arbejde i pre-season.

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » torsdag, 25. jul, 2019 02:26

Puha, for et drop af Mignolet :wall: :sign7:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. jul, 2019 10:25

Ja, disse drops er vi jo nærmest sluppet for med Alisson. Jeg så den ikke, men man kan læse, at det igen er en sløj bane, vi skulle spille på, og at de unge gutter ikke rigtig formåede at skabe noget den sidste halve time, og der bliver mindre og mindre spilletid til dem de sidste 2 kampe.
Ellers lyder det til, at Henderson gjorde det godt, og offensivt ser det ud til, at Origi er ved at blive varm, og Gini gjorde det rigtig fint i en offensiv udgave.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. jul, 2019 10:32

Oxlade oplever tilsyneladende smerte, når intensiteten øges, og Klopp mente, at han faldt mere eller mindre ud af kampen efter 20 minutter. Lad os håbe, smerterne aftager inden sæsonstart:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... oblem.html

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 25. jul, 2019 11:12

Niels K skrev:Oxlade oplever tilsyneladende smerte, når intensiteten øges, og Klopp mente, at han faldt mere eller mindre ud af kampen efter 20 minutter. Lad os håbe, smerterne aftager inden sæsonstart:

Det er jo, desværre, mere reglen end undtagelsen, at de her skader opstår efter så stor en skade.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 25. jul, 2019 11:28

Jesper skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 11:12
Niels K skrev:Oxlade oplever tilsyneladende smerte, når intensiteten øges, og Klopp mente, at han faldt mere eller mindre ud af kampen efter 20 minutter. Lad os håbe, smerterne aftager inden sæsonstart:

Det er jo, desværre, mere reglen end undtagelsen, at de her skader opstår efter så stor en skade.

vi er sku noget skrøbelige på den midtbane. Lallana, Oxlade og Keita mange skader, Milner er oppe i alderen og Henderson har også perioder med skader.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. jul, 2019 12:03

Niels K skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 10:32
Oxlade oplever tilsyneladende smerte, når intensiteten øges, og Klopp mente, at han faldt mere eller mindre ud af kampen efter 20 minutter. Lad os håbe, smerterne aftager inden sæsonstart:

Ikke helt uventet. Oxlade skal jo passe på at han ikke kæmper for hårdt i genioptræningen.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. jul, 2019 12:40

Oomph242 skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 11:28
Jesper skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 11:12

vi er sku noget skrøbelige på den midtbane. Lallana, Oxlade og Keita mange skader, Milner er oppe i alderen og Henderson har også perioder med skader.
Ja, vi ser da lidt skrøbelige ud, og det er da irriterende, at hverken Shaqiri, Keita eller Lallana kan give den gas under pre season...

Det ser umiddelbart ud som om, at Klopp vil køre med Gini og Oxlade som yderangribere, hvis vi spiller uden Mané/Salah, da Kent og Wilson ikke har overbevist tilstrækkeligt. Origi tror jeg er en god mand i stedet for Firmino, og så har vi Brewster og Shaqiri i baghånden ?

Besvar