Napoli - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

Napoli - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » lørdag, 27. jul, 2019 12:15

Hvornår:
Søndag d. 25. juli, kl. 18.00

Turnering:
Træningskamp

TV-kanal:
TV3 Sport
LFCTV

Online:
LFCTV
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Der oprettes ikke Man of the match afstemninger i forbindelse med træningskampe

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Napoli - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » lørdag, 27. jul, 2019 12:33

Gini --- Divvy --- Chambo

--- Milner --- Hendo ----

------- Fabinho --------

Robbo - VvD - Matip - TAA

--------- Migs ---------

Jeg vil også gerne se en halv time med Lallana, Keita, Shaqiri og Brewster, hvis de alle er klar til det.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 27. jul, 2019 14:26

Niels K skrev:
lørdag, 27. jul, 2019 12:33
Gini --- Divvy --- Chambo

--- Milner --- Hendo ----

------- Fabinho --------

Robbo - VvD - Matip - TAA

--------- Migs ---------

Jeg vil også gerne se en halv time med Lallana, Keita, Shaqiri og Brewster, hvis de alle er klar til det.

Keita og Shaqiri står som skadede og Lallana er vel som altid tvivlsom...

VanDjik4
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 24

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 28. jul, 2019 11:51

Mignolet må blive sat af, da han er ikke god nok til start 11eren efter det sidste drop han fik lavet. Hans status i klubben må nok være en mand, som har længst til en PrL start, når man har Alisson i klubben som er måske en af verdens bedste målmænd med cleenshet og få fejl.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » søndag, 28. jul, 2019 17:32

Liverpool XI: Mignolet, Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Henderson, Milner, Wijnaldum, Oxlade-Chamberlain, Origi.

Substitutes: Lonergan, Lovren, Gomez, Lallana, Brewster, Lewis, Hoever, Duncan, Wilson, Elliott, Van den Berg.
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. jul, 2019 18:34

Puha vi spiller skidt. Oxlade ligner en mand som er meget meget langt fra at være kamp klar. Forsvaret er stadig på sommerferie.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 28. jul, 2019 19:13

Bare kald mig sort seere.

Men Liverpool er blevet ramt af for meget success.
Jeg gad vide om spillerne pluslig tror de er bedre end de rent faktisk er.
Vi er stadig en arbejdsklub og hvis folk ikke arbejderstenhårdt for holdet så er vi ikke bedre end vores modstander.

Jeg vil blive overrasket hvis vi bare et inden for 12 point af City.
Tror vi skal kæmpe bare for at holde os fri af en top 4 kamp

Pre-seaon so far
Bad:
  • Kæmpe defensive problemer
    Vanvittigt dårlig afstemning
    Uopmærksomhed ved 2nd bolde.
    Virkelig ringe pasningsspil
    Uorganiseret presspil
    Sølv tilgang
Good:
  • Trent og Robo kan stadig levere et indlæg
    Milner er klubbens bedste spiller?(ved ikke om jeg skulle putte den i good)
Senest rettet af Scherwin søndag, 28. jul, 2019 19:16, rettet i alt 1 gang.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 28

Indlæg af jensemand » søndag, 28. jul, 2019 19:15

Drengene må godt nok blive tævet igennem i træningspassene i løbet af dagen for de spiller fuldstændigt uden energi. Og de dækker op uden nogen form for overblik og omtanke. Ringe kamp, men nok næppe noget der har betydning for sæsonen :) havde bare glædet mig lidt til at se en god kamp, men sådan skulle det ikke være.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 28. jul, 2019 19:26

Det nok godt vi skal spille mod city om en uges tid i Community shield.

Selv om vi skulle tabe 10 -0 eller sådan noget så kan det vel give dem de sidste wakeup call, at de skal få fingeren ud og kæmpe for holdet.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Tressy

Indlæg af Tressy » søndag, 28. jul, 2019 19:29

Jeg ville skrive en lang smøre om hvad fanden den interne forventning er til den kommende sæson er.

Nøjes med at gå ud og brække mig over den kvalitet holdet har spillet med under preseason.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 28

Indlæg af jensemand » søndag, 28. jul, 2019 19:33

Fatter ikke i kan få jeres pis i kog over en preseason. Vi har spillet ringe de fleste preseasons under Klopp, og det er gået fint alligevel, så fald nu lidt ned. Og meget muligt vi taber community shield, men mon ikke vi er klar når det rent faktisk gælder? Det skyder jeg i hvert fald på. Og en dårlig generalprøve giver som regel en god premiere så en elendig må jo give en superb.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. jul, 2019 19:49

jensemand skrev:
søndag, 28. jul, 2019 19:33
Fatter ikke i kan få jeres pis i kog over en preseason. Vi har spillet ringe de fleste preseasons under Klopp, og det er gået fint alligevel, så fald nu lidt ned. Og meget muligt vi taber community shield, men mon ikke vi er klar når det rent faktisk gælder? Det skyder jeg i hvert fald på. Og en dårlig generalprøve giver som regel en god premiere så en elendig må jo give en superb.
Sidste år slog vi da Napoli 5-0 og tabte kun en kamp...
Senest rettet af Oomph242 søndag, 28. jul, 2019 19:50, rettet i alt 1 gang.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 28. jul, 2019 19:50

jensemand skrev:
Vi har altid spillet godt i pre-season og det handler om at skabe en winning mentality.

man ok det er kun pre-season but at vi har spillet dårligt i de forgående år's preseason er noget sludder

Sidste år vandt vi vidst alt
Vi slog Napoli 5 -0
Vi har slået Barcalona 4 - 0
Bayern 3 - 0 på deres hjemmebane.
Smadrede United 3 - 1
Slog City 2-1

osv.

STMO

Indlæg af STMO » søndag, 28. jul, 2019 19:58

Vandt vi over Bradford og Tranmere? De elendige træningsresultater og det, at vi ikke vil forstærke os med indkøb er meget bekymrende.
Stop nu den dans på roser. Nu lige om lidt gælder det, og der er ikke noget at give af ift. City.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 28. jul, 2019 19:59

Scherwin skrev:
søndag, 28. jul, 2019 19:50
jensemand skrev:
Vi har altid spillet godt i pre-season og det handler om at skabe en winning mentality.

man ok det er kun pre-season but at vi har spillet dårligt i de forgående år's preseason er noget sludder

Sidste år vandt vi vidst alt
Vi slog Napoli 5 -0
Vi har slået Barcalona 4 - 0
Bayern 3 - 0 på deres hjemmebane.
Smadrede United 3 - 1
Slog City 2-1

osv.
Ja, men det er alligevel vildt, så meget nogle koger over af en pre-season kamp, wow...

Vi slog dem rigtig nok 5-0 sidste sæson, men det kunne du jo ikke se, i de 2 kampe, vi mødte dem i CL, vel ?

Jeg fik godt nok den startopstilling, jeg havde bedt om, men det var vel tydeligt for alle, at alle de startende 11 havde tonstunge ben ? Måske bortset fra Lallana, men han spiller nærmest altid i det samme tempo, og det passede vist stadig meget godt.
Der var noget mere krudt i benene på de unge, men jeg ser da frem til at høre, hvad Klopp siger, og så må det gerne se bedre ud på onsdag, hvor vi ikke skal spille den form for presbold og stå så højt i banen, når vi stadig er så langsomme, og der er for mange fejlafleveringer.

Vi skal tilbage til den kontrollerede offensiv og få noget mere fart i ben og bold...

Besvar