Den nye målmandstrøje

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Besvar
khede

Den nye målmandstrøje

Indlæg af khede » fredag, 02. aug, 2019 22:14

Hej er der nogen her der har set den nye målmandstrøje til salg til voksen og med korte ærmer, de steder jeg kigger har den stået som udsolgt mere eller mindre siden den blev sat til salg, så hvis en kender en side man kan bestille på, må i meget gerne hjælpe med et link 8-)

frankly mr shankly

Re: Den nye målmandstrøje

Indlæg af frankly mr shankly » onsdag, 02. okt, 2019 13:23

Jeg bestilte én fra JD Sports i forsommeren med levering sept. De har udskudt til engang i okt pga forsinkelse fra deres leverandør. Så tror den er i generel restordre.

LFC

Indlæg af LFC » tirsdag, 26. nov, 2019 08:31

Uha så fik jeg den nye 1. A.Becker sorte målemandstrøje fra samdodds ikke som beskrevet, da den var på deres side den skulle være med guldtryk for og bag, min kom så med alm hvidt PL tryk bagpå, jeg tænkte det nok da jeg efter 7 måneders venten gik over til posthuset for at hente den, kun 7 måneder tog det dem at få den leveret, nuvel for det har de givet mig 180sammycoins+et halstørklæde altså for ventetiden, men den var jo ikke som beskrevet i deres annonce guld på bryst og ryggen....har skrevet til samdodds ang dette, men de vil ikke vedkende at det er en fejl.....hvortil jeg skrev jammen den var bestilt med guld for og bag og derfor syntes jeg den var fed og var villig til at betalt næsten 1000kr for den d.20.4.19.....men jeg sådan set ligeglad med et halstørklæde og 180sammycoins det gør ikke min trøje mindre forkert....og det var så også sidste gang jeg handlede der......

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 26. nov, 2019 17:32

Der findes forskellige modeller SF trøjen, kæber du på LFC site skal du aktivt vælge guld ‘LFC lettering’ til trøjen.
Jeg ved ikke hvordan Samdodds fungere og hvordan deres beskrivelse SF varen helt præcist har lydt, men guld skridt på bagsiden er ihvertfald noget man skal vælge ekstra og betale ekstra for.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

LFC

Indlæg af LFC » tirsdag, 26. nov, 2019 18:13

Bellamy_fever skrev:
tirsdag, 26. nov, 2019 17:32
Der findes forskellige modeller SF trøjen, kæber du på LFC site skal du aktivt vælge guld ‘LFC lettering’ til trøjen.
Jeg ved ikke hvordan Samdodds fungere og hvordan deres beskrivelse SF varen helt præcist har lydt, men guld skridt på bagsiden er ihvertfald noget man skal vælge ekstra og betale ekstra for.
Den der var vist på samdodds i sin tid var med guld tryk for og bag talte med min nabo om den, ingenting at vælge imellem og første gang jeg så den var på Liverpool fc egen butik også med guldtryk for og bag de første trøjer var fortrykt, men bare ikke i min str udsolgt derfor bestilte jeg den hos samdodds da de havde min str endnu med guldtryk for og bag, det var endda med billede af trøjen og jeg tænkte wooow en fed trøje den skal jeg da eje i kurven med den og vente 7 mdr og så finde ud af den ikke var med guldtryk på ryggen alligevel som beskrevet og vist på billedet...men så klog blev man så at der vil jeg ikke handle mere......

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 26. nov, 2019 20:23

Nu skal jeg ikke forsvare Sam Dodds - det må de selv stå på mål for.
MEN - jeg mener, at det kun er hos LFC, at man kan få guldtrykket og det specielle LFC-tryk.
Altså at butikker som Sam Dodds KUN har PL-trykket. Det er også kun hos LFC, at man kan få CL-mærkerne, hvis jeg husker rigtigt.
Så kan det være, at Sam Dodds på et tidspunkt har haft nogle "fortrykte" trøjer - altså med netop guldtrykket. Men trykke dem selv, det mener jeg hverken de eller andre netbutikker kan.

Det ændrer selvfølgelig ikke på skuffelsen, men kan give en del af forklaringen.

LFC

Indlæg af LFC » onsdag, 27. nov, 2019 08:47

Mugge skrev:
tirsdag, 26. nov, 2019 20:23
Nu skal jeg ikke forsvare Sam Dodds - det må de selv stå på mål for.
MEN - jeg mener, at det kun er hos LFC, at man kan få guldtrykket og det specielle LFC-tryk.
Altså at butikker som Sam Dodds KUN har PL-trykket. Det er også kun hos LFC, at man kan få CL-mærkerne, hvis jeg husker rigtigt.
Så kan det være, at Sam Dodds på et tidspunkt har haft nogle "fortrykte" trøjer - altså med netop guldtrykket. Men trykke dem selv, det mener jeg hverken de eller andre netbutikker kan.

Det ændrer selvfølgelig ikke på skuffelsen, men kan give en del af forklaringen.
Hej Mugge den var fortrykt i starten med guld for og bag også hos samdodds der var jo billeder af det og det samme var den hos liverpool fc at det så er blevet ændret siden hen er jo noget helt andet....men den var jo bestilt med guldtryk for og bag......den blev så kaldt tilbage så vidt jeg ved pga trykket var dårligt i starten og så udskød de leverancen fra NB til de fik styr på det med trykket.....Liverpool fc onlinestore har så sidenhen lavet at man kan vælge mellem de 2 forskellige tryk guld eller alm PL tryk......hos samdodds fik man ikke muligheden den kom bare med PL trykket, men det var jo ikke sådan den blev solgt hos dem i starten......og ja sikke en skuffelse at hente trøjen, tror aldrig jeg vender mig til de alm PL tryk på denne trøje.....men i fremtiden holder jeg mig til Liverpool fc onlinestore ikke noget samdodds her mere det er for store en skuffelse for mig og jeg har været fan af Liverpool Fc siden Kevin Keegan og jeg tog mine først fodboldstøvler på på sandkasseholdet som det hed dengang.....men som skrevet før af skade bliver man klog.....

Besvar