LFC - Newcastle >> Kamptråden [Efter: side 4]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the Match

Afstemning sluttede tirsdag, 24. sep, 2019 15:36

Adrian
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
1
1%
Matip
2
3%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
4
5%
Fabinho
11
14%
Wijnaldum
2
3%
Oxlade-Chamberlain
1
1%
Salah
3
4%
Mane
25
33%
Origi
0
Ingen stemmer
Firmino
27
36%
Milner
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 76

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

LFC - Newcastle >> Kamptråden [Efter: side 4]

Indlæg af Mugge » onsdag, 04. sep, 2019 17:21

Hvornår:
Lørdag d. 14. september, kl. 13.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
BT Sport
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - Newcastle >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. sep, 2019 17:37

Forhåbentlig kommer alle friske hjem til kampen, men vores brasilianske spillere kommer hjem ikke så længe før kampen, hvorfor vi måske skal spille med andre end Firmino og Fabinho.

Newcastle er vist det hold, der har haft mindst boldbesiddelse denne sæson, så de overlader givetvis spillet fuldstændigt til os på Anfield, og det kan måske åbne op for muligheden med Lallana på 6'eren, selvom jeg nok vil foretrække Gini.

Vi har masser af valgmuligheder til midten, men måske kunne det ligne en start for Oxlade og Milner ?

Vi skal nok have Napoli i baghovedet også, men vi bør kunne slå Newcastle hjemme, selvom vi starter på rotation nu. Shaqiri bliver hjemme for at træne i stedet for at spille på landsholdet. Lallana og Milner er også hjemme og hvem ellers ?

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 04. sep, 2019 21:41

Niels K skrev:Forhåbentlig kommer alle friske hjem til kampen, men vores brasilianske spillere kommer hjem ikke så længe før kampen, hvorfor vi måske skal spille med andre end Firmino og Fabinho.

Newcastle er vist det hold, der har haft mindst boldbesiddelse denne sæson, så de overlader givetvis spillet fuldstændigt til os på Anfield, og det kan måske åbne op for muligheden med Lallana på 6'eren, selvom jeg nok vil foretrække Gini.

Vi har masser af valgmuligheder til midten, men måske kunne det ligne en start for Oxlade og Milner ?

Vi skal nok have Napoli i baghovedet også, men vi bør kunne slå Newcastle hjemme, selvom vi starter på rotation nu. Shaqiri bliver hjemme for at træne i stedet for at spille på landsholdet. Lallana og Milner er også hjemme og hvem ellers ?
Ham der Niels H eller hvad ham hedder skrev i Mané tråden at Mané ikke skulle på landskampspause. Så offensivt er vi vel ret godt med.

Oxlade-Lallana-Milner er da en spændende midtbane - som jeh helst vil se i en anden turnering end PL inden vi begynder at bruge den. Men ok, hvis de andre er for trætte, så giver det sig selv.

4-2-3-1 er selvfølgelig også en mulighed med en frisk Shaqiri, men det giver ikke nødvendigvis super meget mening uden Firmino. Medmindre vi forudser at Newcastle slet ikke vil frem af banen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » torsdag, 05. sep, 2019 06:41

Steve Bruce
Got a big fat head
Steve Bruce
Got a big fat head

En hurtig scoring til os vil løsne op for så meget!
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. sep, 2019 08:46

Filos of Isk skrev:
onsdag, 04. sep, 2019 21:41
Niels K skrev:Forhåbentlig kommer alle friske hjem til kampen, men vores brasilianske spillere kommer hjem ikke så længe før kampen, hvorfor vi måske skal spille med andre end Firmino og Fabinho.

Ham der Niels H eller hvad ham hedder skrev i Mané tråden at Mané ikke skulle på landskampspause. Så offensivt er vi vel ret godt med.

Oxlade-Lallana-Milner er da en spændende midtbane - som jeh helst vil se i en anden turnering end PL inden vi begynder at bruge den. Men ok, hvis de andre er for trætte, så giver det sig selv.

4-2-3-1 er selvfølgelig også en mulighed med en frisk Shaqiri, men det giver ikke nødvendigvis super meget mening uden Firmino. Medmindre vi forudser at Newcastle slet ikke vil frem af banen.

Yes, Mané også ;) Lovren og Gomez kan også snart få mulighed for at komme i gang ? Origi for Fimino ?

Salah/Egypten har heller ingen venskabskampe de næste 14 dage, finder jeg lige ud af, så det ser jo meget godt ud :D

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. sep, 2019 10:52

Niels K skrev:
torsdag, 05. sep, 2019 08:46

Yes, Mané også ;) Lovren og Gomez kan også snart få mulighed for at komme i gang ? Origi for Fimino ?

Salah/Egypten har heller ingen venskabskampe de næste 14 dage, finder jeg lige ud af, så det ser jo meget godt ud :D
Ikke for Shaqiri :ugeek: - men ja, ellers er det jo fornemt for holdet.

Matip har heller ikke spillet på landsholdet siden 2015.

Origi for Firmino ligner et godt bud, med både Mané og Salah klar, så er det jo meget fint. Så kan vi sætte Shaqiri ind i løbet af kampen.

Så er det vel kun midtbanen der kan blive lidt spændende, men vi må jo se hvordan spillerne kommer hjem.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. sep, 2019 11:42

Robbo, Origi, Lovren, Gini og van Dijk spiller den sidste kamp den 09.09.
Trent, Gomez, Oxlade og Hendo spiller den sidste den 10.09.
Fabinho og Bobby spiller den 11.09, og har den lange tur hjem.

Adrian, Matip, Lallana, Milner, Shaqiri, Mané og Salah har kunnet koncentrere sig udelukkende om Newcastle, og de har nok også set en masse Napoli-video'er :P

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. sep, 2019 12:57

Niels K skrev:
torsdag, 05. sep, 2019 11:42

Adrian, Matip, Lallana, Milner, Shaqiri, Mané og Salah har kunnet koncentrere sig udelukkende om Newcastle, og de har nok også set en masse Napoli-video'er :P
Og træne sammen!
Lallana og Milner kender jo nok også hinanden ret godt efterhånden. Det bliver spændende at se om Oxlade spiller eller om de bare har ham med for at fylde truppen ud.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 05. sep, 2019 17:28

Filos of Isk skrev:
torsdag, 05. sep, 2019 12:57
Niels K skrev:

Og træne sammen!
Lallana og Milner kender jo nok også hinanden ret godt efterhånden. Det bliver spændende at se om Oxlade spiller eller om de bare har ham med for at fylde truppen ud.
Jeg tror bare han er fylde og en gardering for for skader.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. sep, 2019 18:02

Oomph242 skrev:
torsdag, 05. sep, 2019 17:28
Filos of Isk skrev:
torsdag, 05. sep, 2019 12:57
Niels K skrev:

Og træne sammen!
Jeg tror bare han er fylde og en gardering for for skader.
Det tror jeg til gengæld ikke:

John Cross

@johncrossmirror

Southgate on Ox... “I think we’ve been quite clear in that he would have been in starting XI for the World Cup had he been fit.”

416
3:11 PM - Aug 29, 2019

https://www.90min.com/posts/6443540-gar ... land-squad

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. sep, 2019 22:03

Jeg tænker ikke at en engelsk landstræner tager nogen med for fyld.

Oxlade har nogle kvaliteter England ellers mangler på midtbanen, men han er også på vej tilbage fra en grim skade - så jeg tror først og fremmest at han er med for at Southgate kan se ham an med egne øjne. Og det er jo ikke fordi Dele Ali og Lingard imponerer for tiden.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » torsdag, 05. sep, 2019 23:21

Jeg ser gerne denne opstilling - med tanke på at Bobby og Fab måske er lidt møre.

---------Adrian
Trent--Matip--VVD--Robbo
---------Hendo
---Shaqiri-----Milner
Salah----Brewster---Mane

Jeg er med på, at det er helt ude af tråd med, hvem der har været med på bænken indtil videre, at vælge Brewster. På den baggrund burde det være Origi, hvilket det nok også bliver. Men Brewster scorer sine mål på et U23 hold, der ikke helt har fundet melodien. Og hvis vi vil opleve hans niveau, så skal han have lov at spille med Salah og Mane - ikke to andre reserver. For så bliver billedet ikke retvisende.

Det er muligt, at jeg undervurderer Newcastle. Men i mine øjne er en hjemmekamp mod netop dem, den helt rigtige kamp, at se talentet an i. Og på en dag, hvor vi igen kan læse, at vi måske kan være interesserede i Werner, vil jeg gerne begynde at få afklaret, om der er grund til at hente Werner eller ej på et tidspunkt.

Shaq har jeg valgt, fordi jeg ganske enkelt synes, at han får alt for lidt spilletid i forhold til, hvad hans talent berettiger. Offensivt mener jeg, at han har meget mere at byde på end Lallana eksempelvis. Jeg tror, at Klopp så hellere vil fortsætte med at prøve at få gang i Ox. Men jeg ville vælge Shaq. Især etfer en landskampspause, hvor Shaq har prioriteret Liverpool over landsholsbold.

Men jeg forestiller mig faktisk, at vi stiller med samme opstilling som i sidste kamp. Måske lige med Ox i stedet for Hendo/Gini.
"I am the normal one"

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » torsdag, 12. sep, 2019 12:35

Jeg er langt hen af vejen enig med Texy.
Brester skal prøves sammen med 2 af vores nuværende 3 mand i front.
Shaqiri skal have nogle kampe snart. Er det på midten, så skal det være sammen med fx Fabinho og Gini så han har nogen defensivt at støtte sig til.

Vi må ikke undervurdere Newcastle. De vandt trods alt mod spurs og så endda i London.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 12. sep, 2019 18:21

Brewster kan jo noget lidt andet end Origi, så det giver da lidt mening at vælge ham taktisk. Han minder lidt mere om Firmino end Origi.
Sådan baseret på pre-season optrædender.

Men jeg tror måske mere på Brewster på bænken fra start. Men hvis han bare har givet den gad til træning, så skal han jo belønnes.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 12. sep, 2019 22:00

Jeg vil egentlig tro, at 2 af vores brasilianere er friske nok til på lørdag:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9 ... a-melwood/

Besvar