Napoli - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede fredag, 27. sep, 2019 22:44

Adrian
22
42%
Alexander-Arnold
1
2%
Matip
3
6%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
0
Ingen stemmer
Fabinho
10
19%
Milner
1
2%
Henderson
11
21%
Mane
0
Ingen stemmer
Salah
2
4%
Firmino
2
4%
Wijnaldum
1
2%

Afgivne stemmer: 53

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 15. sep, 2019 12:06

Hvornår:
Tirsdag d. 17. september, kl. 21.00

Turnering:
Champions League, gruppespil, 1. kamp

TV-kanal:
BT Sport
TV3 Sport

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

texy
Geografisk sted: København

Re: Napoli - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » søndag, 15. sep, 2019 13:50

Forestiller mig, at vi kører med denne opstilling.

---------Adrian
Trent--Matip--VVD--Robbo
-Hendo--Fabinho--Milner
Salah----Firmino----Mane

Gini spares til Chelsea kampen her midt i en travl periode. Men ellers handler det om, at komme godt i gang i CL.
"I am the normal one"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 15. sep, 2019 17:21

texy skrev:
søndag, 15. sep, 2019 13:50
Forestiller mig, at vi kører med denne opstilling.

---------Adrian
Trent--Matip--VVD--Robbo
-Hendo--Fabinho--Milner
Salah----Firmino----Mane

Gini spares til Chelsea kampen her midt i en travl periode. Men ellers handler det om, at komme godt i gang i CL.
Den ser god ud. Man skal også have med, at en kamp som mod Newcastle, hvor vi har bolden så meget får vi ikke brugt specielt mange kræfter. Var det Morinho, der kaldte det "relaxing with the ball", men vi kommer helt sikkert på arbejde i Italien, så det vil være et godt sted at sætte dieselmotoren ind.
Der er alligevel rigeligt med dage til, at alle bør kunne få restitueret 100% inden den kamp, og derefter er der Liga Cup, hvor vi sikkert vil se en del "nye" ansigter.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 15. sep, 2019 21:56

Jeg tænker helt at vi får noget der minder om:
—————Adrian————
Gomez-Matip-Van Dijk-Robbo
—————-Fabinho————
——-Hendo———-Gini——-
Salah———Firmino—Mané

At se.

Hvis vi antager at stærkeste opstilling lige nu er de 11 vi startede med imod Arsenal. Så er det, imø, kun Gomez og Milner der kan klemme sig ind i tirsdagens startopstilling.

Trent og Gini spillede både imod Newcastle og i landskampene, så det er imø de to der kunne ryge ud af holdet.

Jeg tror at det vil være godt med Gomez i denne kamp; han og Trent har roteret rigtig meget de sidste to sæsoner og det tænker jeg fortsætter.

Milner har ofte startet i de europæiske kampe og tænk; for bare to år siden var han en af meget få på holdet der havde rigtig Champions League erfarring. Så behovet for at starte Milner er blevet mindre tror jeg, men derfor kan det jo stadig være en god ide - Milner vil kunne levere fuld energi fra start til slut uden at tænke på at have nok tilbage i tanken til 90 minutter på Stamford Bridge i weekenden.
På den ene side er Gini imponerende og kan spille rigtig mange hårde kampe i træk inden han bliver træt; på den anden side havde Gini måske den hårdeste landskampspause.
Jeg vil hellere spare Gini i denne kamp end imod Chelsea(PL>CL), men jeg tror ikke det er nødvendigt at spare ham i nogle af kampene, men det har Klopp jo bedre mulighed for at vurdere.

Men altså højst Gomez og Milner når vil taler rotation. De to har et niveau der kan matche deres konkurrenter på pladserne.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » mandag, 16. sep, 2019 11:06

Gomez og Shaqiri tror jeg starter.
Midtbanen tror jeg også giver plads til en Milner.

Gomez - Matib - VVD - Robbo
Gini - Fabinho
Shaqiri - AOC - Mane
Firmino

Dette kunne være en af de kampe hvor vi vælger 4-2-3-1
Dette system vil give mere balance når nu vi står dybere. Desuden vil det give bedre mulighed for at "spare" en Salah eventuelt. Alternativt kunne Salah gå på toppen og så spare Firmino.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 16. sep, 2019 15:05

Jeg ville ikke give Shaqiri sin første start i vores første og sværeste CL gruppekamp.
Salah og Mané var desuden ikke afsted med landshold og Firmino blev sparet det meste af første halvleg imod Nyborg. Så jeg tvivler på at der er ret meget træthed bygget op i vores fronttrio.

Jeg tror vi skal starte i nær-stærkeste opstilling og få en god start på turneringen.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » mandag, 16. sep, 2019 15:10

Jeg er langt mere nervøs mht Chelsea i weekenden.
Uafgjort mod Napoli er fint med mig. Bare vi vinder på søndag.

Nederlag mod Napoli er også ok, hvis det er forskellen på uafgjort og sejr mod Chelsea.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy

Indlæg af texy » mandag, 16. sep, 2019 17:42

Ikke den baggrund jeg havde håbet på, men jeg er alligevel begejstret for at se Brewster i truppen. Desværre tror jeg efterhånden, at jeg har skruet mine forventninger til den knægt helt urealistisk højt op. Tror, at jeg havde forestillet mig, at han ville træde ind på senior-scenen på samme måde, som Tammy Abraham er gjort i Chelsea. For min egen skyld, må jeg hellere forventningsafstemme lidt nedad. Men jeg vil virkelig gerne se ham spille snart.
"I am the normal one"

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 16. sep, 2019 18:09

ilusio skrev:Jeg er langt mere nervøs mht Chelsea i weekenden.
Uafgjort mod Napoli er fint med mig. Bare vi vinder på søndag.

Nederlag mod Napoli er også ok, hvis det er forskellen på uafgjort og sejr mod Chelsea.
Det er jeg så helt enig i. Problemet er bare at de store spillere har en ambition om at vise sig frem i CL.

Og så tror jeg ikke at der er bygget nok træthed op i folk som Mané og Salah, til at det vil øge chancerne markant imod Chelsea at de får en tur på bænken.
Gini og Trent eller Robbo kunne så måske godt have lidt træthed med sig og derfor kunne det give mening at sætte Gomez og Milner ind, især fordi de to i forvejen er meget tæt på at være faste førsteholdsspillere alligevel.

Salah og Manés hurtighed og farlige kontrahug er også et vigtigt element i vores defensiv. Så bare at have de to stående på midterlinjer er næsten bedre for vores defensiv end hvis vi satte to defensive spillere ind i stedet

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 16. sep, 2019 20:45

texy skrev:
mandag, 16. sep, 2019 17:42
Ikke den baggrund jeg havde håbet på, men jeg er alligevel begejstret for at se Brewster i truppen. Desværre tror jeg efterhånden, at jeg har skruet mine forventninger til den knægt helt urealistisk højt op. Tror, at jeg havde forestillet mig, at han ville træde ind på senior-scenen på samme måde, som Tammy Abraham er gjort i Chelsea. For min egen skyld, må jeg hellere forventningsafstemme lidt nedad. Men jeg vil virkelig gerne se ham spille snart.
Det også svært når Origi var så vigtigt sidste år samtidig med at Firmino spiller som den bedste angriber i verden lige pt.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 16. sep, 2019 21:11

Jürgen Klopp told Liverpoolfc.com: “Robbo didn’t train today and we have to see. It is not a major thing, it was more precautionary today, but it is not 100 per cent sure [he will be available].

“We will have to test it tomorrow and then we will see.”
Fra https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... itterCards

Robbo er en lille smule usikker.
Jeg tænker Milner eller Gomez, jeg ville nok vælge Gomez, hvis det skulle være et problem - hvilket det jo ikke behøver ah være, men vi har en kamp på Stamford Bridge der også skal tænkes på.
Jeg syntes vi skal undgå at have to udskiftninger i forsvaret, så hvis Robbo ikke starter, så starter Trent.

Man kunne godt overveje at spille Milner på vendte side at midtbanen, hvis Gomez er vb. han fylder nogle gange lidt mere ud i banen end Hendo og Gini, det har nok noget med hans fortid som 4-4-2 kant at gøre. Og ja, Klopp har tidligere vist sig ivrig for at have Millie med i Europa, så det er jo ikke noget truppen vil opfatte som en nedprioritering af CL.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » tirsdag, 17. sep, 2019 08:39

Har faktisk den holdning, at alle spillere med småskavanker skal spares. Et knebent nederlag ude mod Napoli er ikke en katastrofe. Jeg mener, at vi i stedet skal fyre kanonen af mod Chelsea

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 17. sep, 2019 14:03

athomsen skrev:Har faktisk den holdning, at alle spillere med småskavanker skal spares. Et knebent nederlag ude mod Napoli er ikke en katastrofe. Jeg mener, at vi i stedet skal fyre kanonen af mod Chelsea
Kunne ikke være mere enig. Håber Shaq Brewster starter. Alt andet vil være tåbeligt. Spar på Mané eller Salah.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 17. sep, 2019 14:50

Jeg er helt enig. Er der småskavanker, så skal spillerne ikke risikeres. Men vi skal stille den stærkeste opstilling af de spillere, der er helt klar.
"I am the normal one"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. sep, 2019 20:41

Napoli vs Liverpool: Team news

Napoli: Meret, Di Lorenzo, Manolas, Koulibaly, Rui, Callejon, Allan, Fabian, Lozano, Mertens, Insigne.

Subs: Llorente, Elmas, Maksimovic, Zielinski, Ospina, Ghoulam, Milik.

Liverpool: Adrian, Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson, Henderson, Fabinho, Milner, Salah, Firmino, Mane.

Subs: Wijnaldum, Lovren, Gomez, Oxlade-Chamberlain, Lallana, Shaqiri, Kelleher.

Referee: Felix Brych

Besvar