Genk - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede lørdag, 02. nov, 2019 21:40

Alisson
8
10%
Milner
1
1%
Lovren
0
Ingen stemmer
Van Dijk
1
1%
Robertson
2
2%
Fabinho
6
7%
Keita
17
21%
Oxlade-Chamberlain
29
35%
Mane
3
4%
Salah
3
4%
Firmino
12
15%
Gomez
0
Ingen stemmer
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Origi
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 82

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Genk - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » tirsdag, 22. okt, 2019 10:18

Hvornår:
Onsdag d. 23. oktober, kl. 21.00

Turnering:
Champions League, gruppespil, 3. kamp

TV-kanal:
BT Sport
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: Genk - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. okt, 2019 11:48

Det er en spændende kamp imod det formoede svageste hold i puljen, men de snuppede et point imod Napoli, så de kan jo godt spille fodbold!

Jeg tænker at Gini og Hendo så trætte ud imod Man Utd. og generelt har været kørt hårdt, så jeg tror det vil være bedst for resultatet at vi har en midtbane der hedder Milner, Fabinho og så en af Chambo, Keita eller Lallana, jeg er meget splittet om jeg hælder mest til Chambo eller Keita, men jeg tror jeg siger Keita.
Og så syntes jeg også Gomez skal have lov at starte på HB, da vi også skal undgå at vores meget løbevillige backs bliver trætte og skadede.

Origi-----Bobby-----Mané
----Keita-----Milner----
--------Fabinho--------
Robbo-VvD--Matip-Gomez
---------Alisson--------

Så håber jeg selvfølgelig at Salah bliver klar til bænken.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » tirsdag, 22. okt, 2019 14:55

Hvis Salah er 100% klar, så bør han da spille, da han har siddet over i weekenden. Igen igen vil jeg gerne se Brewster få spilletid, selvom jeg godt ved, at han ikke engang får plads på bænken. Jeg håber på den her.

----------Alisson
Trent--Gomez--VVD--Robbo
---Milner--Fabinho--Keita
Salah-----Brewster----Mané

Alternativt en pause til Robbo og Milner ned på hans plads, således at der bliver spilletid til Ox på midten.
"I am the normal one"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 22. okt, 2019 18:50

Trent, Matip og Shaqiri er tilsyneladende ikke med til kampen:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... -uaktuell/

Det må betyde Lovren og Gomez på CF og HB, og så må der blive plads til en ung eller 2 på bænken.

Salah skulle være klar:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... i-trening/

Måske Milner på VB og Oxen samt Keita foran Fabinho ?

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. okt, 2019 20:05

Niels K skrev:Trent, Matip og Shaqiri er tilsyneladende ikke med til kampen:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... -uaktuell/

Det må betyde Lovren og Gomez på CF og HB, og så må der blive plads til en ung eller 2 på bænken.

Salah skulle være klar:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... i-trening/

Måske Milner på VB og Oxen samt Keita foran Fabinho ?
Jeg tænker at hvis vi risikerer at spille med to nye i bagkæden imod Spurs, så ville jeg gerne give dem en kamp sammen. Medmindre selvfølgelig Robbo er meget træt.
Men jeg forestiller mig måske lidt at Trent og Matip ikke er mere skadede end at de ville have startet hvis det var en kamp imod Everton.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 44

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 22. okt, 2019 22:04

Først og fremmest skal vi have tre point, så vi ikke risikerer at skulle spille de tre sidste kampe med ryggen mod muren. Det kunne desuden være fedt at levere en overbevisende indsats og få lidt af flowet tilbage med en håndfuld mål. Hvis vi ser bort fra de spillere der er ude bør det være stærkeste opstilling. Spillerne kan godt nå at restituere til spurs-kampen.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

VanDjik4
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 24

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 23. okt, 2019 01:12

Gomez på HB istedet for Alexander Arnold.

Hendo, Milner/Fabinho - Ox på midtbanen - muligvis med Salah fra start som vil virke helt frisk til kampen da han er sulten til at præstere på højeste niveau igen efter en længere pause fra banen imø...

Tænker det bliver et positivt resultat ovenpå en halvsløj kamp mod Mancs 1:1, så ser resultatet godt blive 3:0 4:1.
We go Again, forsvarende mestre af CHL SKAL vinde over Genk over to kampe!!!

Kan godt se Fab 3 igen, da kampen er vigtig for den videre færd.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. okt, 2019 09:11

Hvis Salah er helt frisk til 90 minutter så skal vi endelig starte med de tre bedste i front. Jeg tror ikke de er afgørende trætte endnu. Og ja Salah fik sig lige en ufrivillig pause, så hos ham burde træthed slet ikke være et problem, medmindre han har overtrænet.

Ellers kunne jeg godt se Salah starte på bænken og være en joker man kan sætte ind, lidt som Firmino var imod Nyborg.

Det er alligevel også fedt nok hvis vi kun har en lidt snæver føring at kunne skifte Mané ud for Salah. Det skal nok gøre belgierne godt og grundigt trætte af situationen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. okt, 2019 10:03

Skal vi spille med Lovren og Gomez i højre side af forsvaret, så vil Milner nok være det bedste kort at sætte ind på højre midt, da han kan agere som rustfjerner og samtidig være olien, der får det hele til at glide på højre banehalvdel. Vores WD-40 ?

Naby Keita lyder til at være mange medier's bud på en starter, og en udebanekamp mod Genk er nok ikke en dårlig kamp til at udføre hans gode drev med bolden, da man må formode, at Genk også vil noget på hjemmebane ?

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » onsdag, 23. okt, 2019 12:57

Keita som starter
Ellers skal vi stå ret stærkt og sikre de 3 point så vi får ro på CL gruppen.

Men er vi foran med 2+ efter 60 min, så bør vi skifte 2 spillere allerede der. Gerne en Brewster i stedet for Firmino så han kan afprøves ved siden af 2 stjerner.
Hvad med Shaqiri, er han klar?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 29

Indlæg af zalcos » onsdag, 23. okt, 2019 13:18

På den ene side ser jeg gerne vi går efter PL og spare de spillere der skal spares med henblik på at stille så stærkt til start mod Tottenham som muligt.

Omvendt må vi gerne få 3 point før vi snakker om at spare spillere. Jeg tror allerede med et 'nyt' forsvar at meget af rytmen kan blive mistet - og skifter man så 2 mand på midtbanen tror jeg vi kommer til at ligne et 'sommerhold'.

Jeg accepterer start XI uanset hvad Klopp finder på. Jeg håber måske lidt at Keita/Ox/Lallana får chancen - for vi har i den grad brug for noget mere 'Lallana/Ox-på-sit-højeste-ish' på midtbanen i Premier League.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. okt, 2019 14:58

zalcos skrev:
onsdag, 23. okt, 2019 13:18
På den ene side ser jeg gerne vi går efter PL og spare de spillere der skal spares med henblik på at stille så stærkt til start mod Tottenham som muligt.

Omvendt må vi gerne få 3 point før vi snakker om at spare spillere. Jeg tror allerede med et 'nyt' forsvar at meget af rytmen kan blive mistet - og skifter man så 2 mand på midtbanen tror jeg vi kommer til at ligne et 'sommerhold'.

Jeg accepterer start XI uanset hvad Klopp finder på. Jeg håber måske lidt at Keita/Ox/Lallana får chancen - for vi har i den grad brug for noget mere 'Lallana/Ox-på-sit-højeste-ish' på midtbanen i Premier League.
Jeg vil sige at Milner er så tæt på startopstillingen på midten at selvom det er en ændring i forhold til sidste kamp, så tæller det ikke helt som en ændring, måske en kvart ændring. Så Milner, Fabinho og Chambo på midten er f.eks. mere 1,25 udskiftninger end 2.

Men ellers har du ret i at vi ikke skal skifte alt for meget ud og holde os til udskiftninger der ikke bare strategisk, men også taktisk kan forsvares. Og det mener jeg at Keita på midten, bare som et eksempel, vil kunne da han udover at ville give en pause til f.eks. Gini, så vil han også bidrage i det offensive spil på en lidt anden måde.

YNWA96

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 23. okt, 2019 19:47

Spændende midtbanen idag !

God kamp !

#LFC line up v Genk: Alisson, Milner, Lovren, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Keita, Oxlade-Chamberlain, Mane, Salah, Firmino.

Subs: Adrian, Wijnaldum, Gomez, Henderson, Lallana, Brewster, Origi

frankly mr shankly

Indlæg af frankly mr shankly » onsdag, 23. okt, 2019 20:21

Udover jeg gerne havde set Gomez istedet for Lovren, er det en virkelig fed opstilling.

Brugeravatar
Charlie
Geografisk sted: Jylland
Alder: 51

Indlæg af Charlie » onsdag, 23. okt, 2019 20:34

Jeg vil også mene at Joe er den største taber i forhold til startopstillingen. Han er blevet vraget for Lovren i midterforsvaret, måske også på højre back for Fabinho/Milner...?
God kamp til os alle og 3 point på kontoen.
Back to basic. Bootroom. Play from the heart. Pass and move. The Liverpool Way!

Besvar