Aston Villa - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 12. nov, 2019 18:02

Alisson
5
6%
Alexander-Arnold
19
24%
Lovren
1
1%
Van Dijk
6
8%
Robertson
19
24%
Lallana
3
4%
Henderson
0
Ingen stemmer
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Mane
18
23%
Salah
0
Ingen stemmer
Firmino
2
3%
Oxlade-Chamberlain
5
6%
Origi
1
1%

Afgivne stemmer: 79

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Aston Villa - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » torsdag, 31. okt, 2019 18:17

Hvornår:
Lørdag d. 2. november, kl. 16.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: Aston Villa - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. nov, 2019 08:23

Nu nærmer vi os den tid på året hvor der begynder at være tvivl om start 11'eren

Men jeg kan kun se tre spørgsmål og to af dem hænger sammen.

1) skal Gomez overtage Lovrens plads?
-Jeg syntes Lovren har set bedre ud end Gomez set over hele sæsonen indtil videre, hvor jeg ikke syntes Gomez har set god ud generelt, han har lige skulle tilpasse sig sin nye status som en der skulle kæmpe om pladserne igen. Men i seneste midtuge syntes jeg at Jomez gjorde det godt og helt generelt er Gomez jo den bedre af de to, eller ihvertfald den bedre i vores system, det kan godt være at Lovren ville være den bedste i Burnley.

2) Skal Chambo spille?
Han har da lavet noget larm i sine seneste optrædender og er jo en spiller vi gerne vil have tilbage i topform.

3)Hvis han spiller, skal det så være istedet for Hendo eller Gini?
De har jo hver deres fordele og ulemper.
Man kunne overveje at spille med f.eks. Gini på bænken og så kan han spille imod Genk og så er vi tilbage til den vanlige opstilling imod City, medmindre Chambo gør det helt fantastisk.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 01. nov, 2019 08:38

https://www.birminghammail.co.uk/sport/ ... n-17178654

Her er han inde på, at Villa er bedst fremad, og at de har problemer med at forsvare sig. Det eneste spørgsmål for mig er, om vi skal spille med Fabinho ? Den defensive midt er vel den spiller, der har størst sandsynlighed for at trække et gult kort, og jeg ser helst, at vi gemmer ham til Man City, dvs. han kan da også fint spille mod Genk, så han er i den rette kampform.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. nov, 2019 08:47

Niels K skrev:
fredag, 01. nov, 2019 08:38
https://www.birminghammail.co.uk/sport/ ... n-17178654

Her er han inde på, at Villa er bedst fremad, og at de har problemer med at forsvare sig. Det eneste spørgsmål for mig er, om vi skal spille med Fabinho ? Den defensive midt er vel den spiller, der har størst sandsynlighed for at trække et gult kort, og jeg ser helst, at vi gemmer ham til Man City, dvs. han kan da også fint spille mod Genk, så han er i den rette kampform.
ja, men det srpøgsmål har vi snakket så meget om at det gad jeg ikke at stille :shock: .
Ej jeg havde selvfølglig glemt det. Jeg tænker det ville give god nok mening. Jeg tror jo ikke det er et problem i forhold til træthed for f.eks. Fab at spille både i Genk-kampen og Man City-kampen, problemet kommer først rigtigt hvis det er AV-Genk-Shitty.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 01. nov, 2019 09:02

Fearing Firmino and why Mings could be a weakness – The view from Aston Villa

https://www.thisisanfield.com/2019/11/f ... ton-villa/

Ham her er også inde på, at de har svært ved den defensive del af spillet, så det ligner en god udfordring for vores offensiv. Han forudser gode arbejdsbetingelser for Trent, hvis Grealish spiller, og vi ved omvendt, at det også er i den plads, Trent efterlader, at modstanderne vil forsøge sig, så det ligner en kamp på vores præmisser, hvor jeg vil foretrække en rugbrødsmidtbane, der efterlader færrest mulige muligheder for dem, og som fastholder spillet på deres banehalvdel.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » lørdag, 02. nov, 2019 09:07

Der skal simpelthen 3 point mere på kontoen, hvis vi mener det seriøst

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » lørdag, 02. nov, 2019 09:09

----------Alisson
Trent--Lovren--VVD--Robbo
--Oxlade--Hendo---Gini
Salah-----Firmino----Mane

Sådan ser den ud, hvis det er op til mig.
"I am the normal one"

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. nov, 2019 10:27

- Aston Villa har bare vunnet fire av sine siste 29 PL-kamper mot Liverpool (U8 T17), hvorav tre av seirene har kommet på Anfield.

- Liverpool har bare tapt en av sine siste 18 bortekamper i ligaen mot Aston Villa (V12 U5). I de siste fem kampene er stillingen mellom lagene 13-1. Bare mot West Bromwich (8 kamper fra 1983-2009) og Norwich (6 kamper fra 1995-2016) har de hatt lengre seiersrekker på bortebane i toppdivisjonen.

- Liverpool har vunnet 13 bortekamper i Premier League mot Aston Villa - flere borteseire enn mot noen andre motstandere i turneringen.

- Aston Villa har bare vunnet fire av 38 Premier League-kamper mot lag som starter dagen på toppen av tabellen (V4 U8 T26). Den nyligste av seirene kom mot Chelsea i mars 2014 (1-0).

- Liverpool er ubeseirede i sine siste 27 kamper i Premier League, deres nest lengste ubeseirede rekke i deres historie i toppdivisjonen (31 kamper fra mai i 1987 til mars i 1988).

- Liverpool har vunnet sine 13 siste Premier League kamper mot nyopprykkede lag. Bare Chelsea (27), Manchester United (17) og Tottenham (16) har hatt lengre rekker i konkurransen.

- Liverpool har ikke sluppet inn flere enn to mål i noen av sine siste 33 bortekamper i ligaen, siden 3-3-kampen mot Arsenal i desember 2017 (23 mål sluppet inn totalt). Begge de rene burene i ligaen denne sesongen har kommet i bortekamper.

- Siden tapet mot Allardyces Crystal Palace i april 2017, er Jürgen Klopp ubeseiret i sine 24 siste møter med engelske managere i Premier League (V20 U4). Han har vunnet de siste 14 møtene.

- James Milner har vært involvert i fire mål i sine fire siste Premier League-kamper mot sin tidligere arbeidsgiver Aston Villa (2 mål, 2 målgivende), og har scoret i begge kampene Liverpool har møtt «The Villains.»

- Mohamed Salahs fem mål i Premier League denne sesongen har alle kommet på Anfield. Han har ikke scoret på bortebane i Premier League siden mot Newcastle i mai.

Statistikken er fra OneFootball.

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 02. nov, 2019 11:42

Vi skal have tre point uden Fabinho. Det er opgaven. Vi er bedst, når vi styrer spillet fremadrettet.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » lørdag, 02. nov, 2019 12:14

Tror Gomez starter i dag :)

Så det bliver en opstilling som denne
------------ Alisson -------------
Trent - Gomez - Van Dijk - Robertson
----------- Henderson -----------
------- Oxlade - Wijnaldum -------
- Mane ------ Firmino ------ Origi -
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. nov, 2019 13:13

Hekkem skrev:Tror Gomez starter i dag :)

Så det bliver en opstilling som denne
------------ Alisson -------------
Trent - Gomez - Van Dijk - Robertson
----------- Henderson -----------
------- Oxlade - Wijnaldum -------
- Mane ------ Firmino ------ Origi -
Hvis Gomez starter han i dag, starter han også mod City. Man må formode rotationer sker på onsdag, hvor der skal roteres.
Jeg tror Fabinho starter modsat rygterne. De tre point er vitale og han er så tilpas klog at det ville jeg godt turde.
Salah starter også, er mit bud.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » lørdag, 02. nov, 2019 13:53

Jesper skrev:
lørdag, 02. nov, 2019 13:13
Hvis Gomez starter han i dag, starter han også mod City. Man må formode rotationer sker på onsdag, hvor der skal roteres.
Jeg tror Fabinho starter modsat rygterne. De tre point er vitale og han er så tilpas klog at det ville jeg godt turde.
Salah starter også, er mit bud.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror man sparer Salah også, da han har problemer med sin ankel. Ved godt det ikke er så slemt, men tror hellere man vil have ham helt klar til næste weekend end risikere han slår den igen.

Enig med dig med Gomez. Jeg tror han starter mod Man City på grund af han er hurtigere end Lovren og bedre i de små områder, som Man City gerne vil spille i. Dertil er han også bedre på bolden. Lovren er måske mere en kriger end Gomez er, og det kan tælle til kroatens fordel. Lovren er også bedre i feltet i hovedspillet og kan være en trussel på dødbolde.

Tror ikke man vil satse med Fabinho. Han har det med at lave de 'nødvendige' frispark og Aston Villa har et par hurtige herrer og der kan Fabinho være nødtvunget til at trække i håndbremsen. Det kan koste et, i forhold til Man City kampen, fatalt gult kort, Synes ikke der er her Fabinho er klogest.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » lørdag, 02. nov, 2019 15:02

Liverpool:
Alisson, Alexander-Arnold, Lovren, Van Dijk, Robertson, Lallana, Henderson, Wijnaldum, Mane, Salah, Firmino.

Subs:
Adrian, Fabinho, Milner, Keita, Gomez, Oxlade-Chamberlain, Origi.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Rio
Alder: 31

Indlæg af Rio » lørdag, 02. nov, 2019 15:17

Interessant så lang snor Lallana får. Ham og Ox er vel blandt dem, vi alle sammen under mest succes, men som fan er det sgu svært at være helt overbevist. Anyway, i disse tider kommer tvivl Klopp og holdet til gode, så ‘get in there!’

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 02. nov, 2019 15:37

Rio skrev:
lørdag, 02. nov, 2019 15:17
Interessant så lang snor Lallana får. Ham og Ox er vel blandt dem, vi alle sammen under mest succes, men som fan er det sgu svært at være helt overbevist. Anyway, i disse tider kommer tvivl Klopp og holdet til gode, så ‘get in there!’
Det var et plus i karakterbogen, at han scorede mod United.

Besvar