LFC - Genk >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemningen varer indtil fredag, 15. nov, 2019 22:41

Alisson
3
6%
Alexander-Arnold
8
16%
Gomez
0
Ingen stemmer
Van Dijk
2
4%
Milner
3
6%
Fabinho
2
4%
Wijnaldum
7
14%
Keita
1
2%
Oxlade-Chamberlain
19
39%
Salah
3
6%
Origi
1
2%
Robertson
0
Ingen stemmer
Mane
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 49

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

LFC - Genk >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » mandag, 04. nov, 2019 09:02

Hvornår:
Tirsdag d. 5. november, kl. 21.00

Turnering:
Champions League, gruppespil, 4. kamp

TV-kanal:
BT Sport
TV3 Sport

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar
Jesper

Re: LFC - Genk >> Kamptråden

Indlæg af Jesper » mandag, 04. nov, 2019 09:05

Mugge, kan du ikke gøre en undtagelse og åbne tråden med City-kampen allerede? Det kan være mesterskabskampen, om end det er tidligt. Jeg synes den vil være sjov at diskutere. Jeg glæder mig voldsomt! Og frygter lidt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 04. nov, 2019 09:15

God idé, Jesper :army7:

Kampen mod Genk skal give 3 point. Vi er på hjemmebane, vi skal holde sejrsgryden i kog, og vi vil stå godt rustet til videre avancement med en sejr her, og det kan i sidste ende betyde, at vi kan spare spillere i den sidste kamp i Østrig.

Om Klopp vil bruge spillere, der skal være i skarp kampform mod Man City, eller hvordan han vil tilrettelægge det, er rigtig svært at spå om, men vi skal stille med et stærkt og sammenspillet hold, der kan sikre os 3 point uden for mange dikkedarer.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 04. nov, 2019 09:34

Vi skal bare spille med reserver i mod Genk

Ind med truppen fra Arsenal kampen

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 44

Indlæg af Mysjkin » mandag, 04. nov, 2019 11:34

Med fem dage til fysisk og mental restitution inden man c-kampen, bør vi stille i stærkest mulige opstilling. Genk kan godt spille fodbold, og tager vi for let på kampen - både mentalt og i forhold til holdopstilling - ender vi i problemer.

Hvis der er spillere, der ikke er helt restitueret efter lørdagens kamp, bør de naturligvis have en pause. Herunder også Salah, der bare skal koncentrere sig 100% om at blive klar til man c.

Jeg kunne godt forestille mig følgende:

Mané - Firmino - Origi
Wijnaldum - Fabinho - Oxen
Robertson - VvD - Lovren - TAA
Allison

Evt. kunne Milner starte inde, hvis enten Robertson, TAA, Oxen eller Wijnaldum har brug for at hvile.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. nov, 2019 11:41

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 04. nov, 2019 09:34

Jeg vil ikke gå helt så langt, men de spillere der som regel arbejder hårdest skal vi da overveje at spare, ligeledes hvis Salah vitterligt har problemer med anklen der hæver op, så skal den have ro.

Hendo, Gini, Robbo, Trent og måske Firmino ser jeg som dem der skal have en pause.
van Dijk, Mané, Lovren og Fabinho(fordi han fik pasue i lørdags) og selvfølgelig Allie, tror jeg sagtens kan spille.
Jeg syntes det kunne være lidt frækt at starte med to unge offensive backs, Williams og Larouci, men jeg ved også godt at det er meget usandsynligt at det sker, men måske Williams kan få kampen.

Men jeg syntes også det er vigtigt at få nogle spillere med fra start, der ved de ikke skal spille imod Man City, da jeg frygter at vores sædvanlige startere vil have fokus på den forkerte kamp, da hypen omkring den Man City kamp allerede er bygget godt og grundigt op.

Origi------Brewster---Mané
-----Chambo----Milner---
----------Fabinho-------
Gomez-van Dijk-Lovren-Williams
-----------Allie-------------

Det her tror jeg er det absolut mest reservespækkede hold vi kan komme til at se, og sandsynligvis bliver det heller ikke lige så "slemt"- skulle jeg bette på en startopstilling ville jeg sige:
Origi------Firmino---Mané
-----Chambo---Milner---
----------Fabinho-------
Robbo-van Dijk-Lovren-Gomez
-----------Allie-------------

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 04. nov, 2019 16:31

Tuesday night’s clash with the Belgians marks five years since Liverpool last tasted defeat at home in European competition.

It spans 23 matches – 17 victories and six draws - that has seen Liverpool reach three European finals and win last season’s Champions League showpiece in Madrid.

http://sport.bt.com/football/its-five-y ... 4407461262

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » mandag, 04. nov, 2019 20:35

liverpoolfc86 skrev:

Det håber jeg bestemt ikke. Det er alt for tidligt på sæsonen at smide alle æggene i den ene kurv. Prøv at tænke på, hvordan CL-triumfen fuldkommen ændrede opfattelsen af vores sidste sæson - og sikkert og den mentalitet vi gik ind til denne sæson med.

Skulle vi have risikeret at gå glip af det, da vi lå nummer 1 i PL tidligt i sidste sæson?

Jeg er helt med på, at man kan rotere nogle spillere. Men vi skal stille stækt op. Selv med en sejr, skal vi stadig bruge mindst 1 point mere for at gå videre. Smider vi point bliver det svært.

----------Alisson
Trent--Gomez--VVD--Robbo
--Milner---Fabinho---Ox
Mane------Bobby-----Origi
"I am the normal one"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 04. nov, 2019 21:17

liverpoolfc86 skrev:

Med en "forsvars"præstation som mod Arsenal taber vi til Genk, så nej tak.

Vi kan godt rotere på nogle positioner, men ikke mere end at vi stiller med et hold der er stærkt nok til at køre en sejr hjem, for vi SKAL have de tre points.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 05. nov, 2019 09:51

"This is Anfield" har denne opstilling som deres prediction:
Alisson; Trent, Gomez, Van Dijk, Robertson; Fabinho, Milner, Oxlade-Chamberlain; Salah, Mane, Firmino

Største spørgsmålstegn stilles ved Salah, som muligvis gives tid til at hvile anklen og blive klar til søndag, i hvilket fald han forvententeligt erstattes af Origi.
Forventet opstilling:
Billede

Hele artiklen og argumentation kan læses her:
https://www.thisisanfield.com/2019/11/f ... p-vs-genk/

Jeg kunne godt bare bruge en stille dag på kontoret med 2-0 i halvlegen til Liverpool, og vi så cruiser et clean sheet hjem i anden halvleg. Min bodyage påvirkes kraftigt med vel omkring 3 år mere pr. kamp lige for tiden, hvis vi fortsætter som vi har gjort hidtil.......... :aliboronz6:
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 05. nov, 2019 10:48

texy skrev:
liverpoolfc86 skrev:

Det håber jeg bestemt ikke. Det er alt for tidligt på sæsonen at smide alle æggene i den ene kurv. Prøv at tænke på, hvordan CL-triumfen fuldkommen ændrede opfattelsen af vores sidste sæson - og sikkert og den mentalitet vi gik ind til denne sæson med.

Skulle vi have risikeret at gå glip af det, da vi lå nummer 1 i PL tidligt i sidste sæson?

Jeg er helt med på, at man kan rotere nogle spillere. Men vi skal stille stækt op. Selv med en sejr, skal vi stadig bruge mindst 1 point mere for at gå videre. Smider vi point bliver det svært.

----------Alisson
Trent--Gomez--VVD--Robbo
--Milner---Fabinho---Ox
Mane------Bobby-----Origi
Jeg er fuldstæ dig enig i din betragtning. Jeg er også enig i din holdudtagelse. Gomez skal spille for at få ham igang. Leverer han en brandkamp må han desuden banke på døren til weekendens kamp.
Jeg er dog en kende i tvivl om midtbanen. Ox skal selv sagt have chancen, Milner fortjener spilletid, men det synes jeg faktisk også Keita gør. Det giver bare ikke en god balance med de tre.

Jeg har dog et lille bitte forbehold i alt det her. Det er City-kampen. Om man vil det eller ej, så kan det være KAMPEN, det afgør mesterskabet. 9 point forspring. Så smager det af noget. 3 point og alt er åbent. Sagt med andre ord, er der bare den mindste slitage, så er jeg villig til at satse alt på weekendens kamp. Det er 30 år siden sidst...derudover er vores reserver så gode, at jeg stoler på de spillere, der er i periferien af holdet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

VanDjik4
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 24

Indlæg af VanDjik4 » tirsdag, 05. nov, 2019 13:24

1) Det kan blive en stille og rolig kamp med 3:0 eller 4:0 med et propfyldt Anfield Road.
2) kvalitets forskellen kan godt få store konsekvenser for Genks chancer til at få noget ud af det her - de knækkede over på egen bane i første kamp.

Analysen er at Liverpool FC vil smadre dem til ruiner da Genk er ikke gode nok til CHL eller EL.
Hvad niveau er de på herhjemme i DK ? BIF :aliboronz8:

Cleansheets er vel no.1, men tankerne må være på City kampen søndag, som er en 6.points kamp - We Go Again! Håber på en kæmpe succes på Anfield Road mod både Genk og ManC. #WIN #Arbejdsmidtbane -
Defensiven gir sig selv, når Matip er ude.

Hendo, Fabinho og OXen

SALAH Mane Firmino.. alle i den kæde kan score mod både Genk og Man City!!

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » tirsdag, 05. nov, 2019 14:02

Hvis vi på nogen måder kan forbedre chancerne til weekendens opgør, så vil jeg hellere risikere at tabe til Genk.
Chancerne for et nederlag selv til et halvt hold reserver er stadig lille, men det afhænger selvfølgelig af om det giver noget til vores opgør mod city i weekenden.

Så derfor kan jeg godt se at vi kan spare Salah (Origi), Robbo (Milner), TAA (Gomez). Derudover så skal der spares hvis vi kommer foran således Brewster kan komme på for Firmino og evt Mane spares med Lallana.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 05. nov, 2019 16:35

Supertrioen har kun Steven Gerrard foran seg

Mohamed Salah, Sadio Mané og Roberto Firmino har klatret raskt på toppscorerlistene.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... foran-seg/

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 05. nov, 2019 19:57

Interessant opstilling Klopp har valgt. Fint at spare nogle af profilerne, men jeg er meget overrasket over at se Salah starte. Fedt at Keita igen spiller, så han forhåbentlig kommer op i gear.

Selvom der er mange udskiftninger på holdet, så skal det blive til tre sikre point i aften. Jeg gætter på en 3-1-sejr.

Besvar