LFC - Man. City >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemningen varer indtil lørdag, 16. nov, 2019 19:31

Allison
12
10%
Alexander-Arnold
11
9%
Lovren
9
7%
Virgil
8
6%
Robertson
7
6%
Fabinho
40
32%
Wijnaldum
8
6%
Henderson
9
7%
Mane
6
5%
Firmino
2
2%
Salah
13
10%
Milner
0
Ingen stemmer
Oxlade-Chamberlain
0
Ingen stemmer
Gomez
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 125

liverpoolfc86

Re: LFC - Man. City >> Kamptråden

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 10. nov, 2019 20:33

Jaaa taaak. Åhh hvor fantastisk med en sejr.

Føj Guardiola
Føj Sterling
Hvor kan jeg brække mig over de 2. Gider ikke spilde 100 ukvemsord, men kunne svine dem til. De er da så sørgelige at se på og så det evige tuder ri.

Lad os kæmpe og arbejde videre. Håber gutterne der har behov for det, får et lille hvil. Sæsonen er lang og hård.

YNWA.

Så desværre ikke hele kampen, men mest i korte perioder. Min fornemmelse er vi kæmpede max og blev godt presset til sidst.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 10. nov, 2019 21:01

Lækker kamp af drengene.
Vi var overlegne i det meste af kampen. Selvfølgelig kommer City frem til chancer med de spillere de har.
Pep er en tudeprinsesse! En dramagueen! Jeg håber han snart er fortid i premier league.

Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199

Indlæg af pow9199 » søndag, 10. nov, 2019 21:19

Tressy skrev:
søndag, 10. nov, 2019 17:55
Emmy skrev:
søndag, 10. nov, 2019 17:48
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:
søndag, 10. nov, 2019 17:41
Konge hug af Fabinho!!!

Og hvor er det fedt at de skiderikker ikke lykkes med at påvirke dommeren.
Desværre havde City spillerne jo ret.

Men dejligt med lidt VAR medgang.
Ja der var hånd på. Men havde de brugt VAR havde de set et Silva havde hånd på inden og så var der blevet dømt frispark til os
Men det ændre jo stadigvæk ikke ved at målet ikke skulle være blevet dømt :-)
Hvorfor ikke? Jeg mener dagens kamp var et godt eksempel på hvornår VAR fungerer (om end Mane måske begik straffe på Sterling)

pow9199

Indlæg af pow9199 » søndag, 10. nov, 2019 21:24

Hov, og mens jeg er ved tastaturet: Årsagen til det er korrekt at dømme mål, er at der ikke er hånd på i spilsituationen der leder op til, City har en chance for at cleare og den dårlige clearing samler Fab op og basker ind. Havde Manes indlæg ramt en medspiller som havde scoret, havde hånden fra TAA kunne have en indflydelse. Jeg er dog i tvivl om der er nogle omstændigheder der herfra kunne have ændret ved hvad en korrekt dom havde været, men som jeg ser det er det faktisk rigtig godt dommerarbejde: De lader spillet køre når de er i tvivl, fordi de ved VAR kan fange en evt fejl, finder ud af at der ingen fejl er og lader målet stå.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » søndag, 10. nov, 2019 21:47

3 point og videre

Der er 26 runder endnu og nu en landsholdspause. Hpber de fleste af vores spillere melder afbud og får en puster inden de næste kampe. Vi har en udekamp mod Palace og lad os se om ikke vi kan tage 3 point igen der.

Chelsea spiller ude mod City, så med en uafgjort der bliver det hele kun mere sjovt :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 10. nov, 2019 21:50

ilusio skrev:3 point og videre

Der er 26 runder endnu og nu en landsholdspause. Hpber de fleste af vores spillere melder afbud og får en puster inden de næste kampe. Vi har en udekamp mod Palace og lad os se om ikke vi kan tage 3 point igen der.

Chelsea spiller ude mod City, så med en uafgjort der bliver det hele kun mere sjovt :)
Jep. 26 runder. 78 point at spille om.

Jeg mener stadigvæk vi skal holdet hovedet koldt og tage den med ro omkring mesterskabs snak. Selvom det er umuligt ikke at skulle forholde sig til det.

Chelsea og Leicester ligger jo også lige bagved.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 10. nov, 2019 21:52

Det må være svært for Lovren haters pt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

MLS

Indlæg af MLS » søndag, 10. nov, 2019 21:54

MLS skrev:
søndag, 10. nov, 2019 16:37
Bravo i stedet for Ederson, mon ikke det svækker dem et par procent
Ikke for at lyde næsvis :D men han så da ikke alt for god ud ved vores 3. mål.
Dejlig at gå til landsholdspause med 8 point foran 2.plads og Mancity ned på en 4. plads.
Super kamp og super atmosfære hvor det var en kamp uden håndbremser og hvor vores farligste våben i kontraspil især ved andet mål blev udført til perfektionisme.

Må også sige et par rosende ord til Michael Oliver, selvom man aldrig får at vide hvad der nu egentlig blev sagt i VAR rummet ifm de to situationer med hånd på bold, fra både Bernardo Silva og TAA, har han ladet fordelen komme Liverpool til gode. Han brød sig hellere ikke meget om City spillernes brok hvad resulterede i et gult kort til Rodri.

God kamp af backsene selvom en gang i mellem de bliver overspillet, og især den sidste 15 til 20 minuttter. Ros også til Lovrens indstilling hvor han blokkerede skuddet. (kan ikke lige huske hvem der afsluttede)

Stærk kamp af midtbanen krydret med et mål og en assist, de fik god plads at spille på når vi var i boldbesiddelse, og er måske også derfor de forreste tre havde lidt nemmere arbejdsbetingelser i vores angreb. Her synes jeg Salah har set skarpest ud i dag af vores angrebere.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. nov, 2019 22:17

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 07. nov, 2019 15:07
Salah har heller ikke sin styrke i det defensive endsige i at løbe med hjem og støtte Arnold. Måske skal vi placere Hendo mellem Arnold og Salah, som vi gjorde for nogle kampe siden (kan ikke huske hvilken).
Godt set gamle dreng 8-)

Denne kamp blev spillet på et meget højt niveau - både teknisk og taktisk. Det er den bedste PL kamp jeg har set i mange år. Begge hold skal have store kredit for kampen. Vi var lidt skarpere i de afgørende øjeblikke, og det gjorde forskellen.

Mine MOM går til vores fantastiske midtbane; Fabinho, Gini og Hendo, som pakkede Güdogan og Rodri fuldstændigt sammen, samtidige med at de viste offensive kvaliteter. Og Hendo lukkede af for Sterling, og det var først da han kom ud, at Sterling blev farlig.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. nov, 2019 22:51

ilusio skrev:
søndag, 10. nov, 2019 21:47
3 point og videre

Ja der er lang vej endnu, men det bliver godt nok sværere og sværere at bevare pessimismen... 8-) Vi skal holde fokus på vores egne kampe, men det er da rart at kunne læse i turneringsprogrammet, at der er flere indbyrdes møder mellem City, Chelsea og Leicester i den kommende tid, ligesom City har listige kampe mod United og Everton at se frem til.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 40
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 10. nov, 2019 23:18

Hvor langt var vi foran til nytår sidste sæson? Lad os snakke om mesterskab i april/maj, ikke før.

Når det er sagt, så er det sgu afgjort en herlig tid at være LFC-fan lige nu. Så nyd at vi vinder kampe og er blandt verdens bedste fodboldhold igen!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 11. nov, 2019 00:27

Sidste år havde vi vundet 17, og spillet 3 uafgjort i december. Vi var 10 point foran. Men vi spillede 4 uafgjort og tabte ude til Man C. Så der er lang vej hjem.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 11. nov, 2019 07:53

Jeg vil anbefale den her artikel, som piller noget af det hysteriske væk fra eftersnakken og fokuserer på de virkelige guldkorn: https://www.theguardian.com/football/bl ... ld-leaders

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » mandag, 11. nov, 2019 08:15

Hr. Drejer skrev:
mandag, 11. nov, 2019 00:27
Sidste år havde vi vundet 17, og spillet 3 uafgjort i december. Vi var 10 point foran. Men vi spillede 4 uafgjort og tabte ude til Man C. Så der er lang vej hjem.
Fraregnet manglende kampe, var vi ikke 10 point foran. Vi kunne have kommet det, hvis vi havde vundet i Manchester mod Cheaty.
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 11. nov, 2019 08:28

Cynwal skrev:
mandag, 11. nov, 2019 08:15
Hr. Drejer skrev:
mandag, 11. nov, 2019 00:27
Fraregnet manglende kampe, var vi ikke 10 point foran. Vi kunne have kommet det, hvis vi havde vundet i Manchester mod Cheaty.
Det var da også en menglende kamp; som i kampen vi manglede at vinde for at komme 10 foran :aliboronz2:

Besvar