LFC - Wolves >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 08. jan, 2020 19:16

Alisson
8
9%
Alexander-Arnold
5
6%
Gomez
26
31%
Van Dijk
1
1%
Robertson
0
Ingen stemmer
Henderson
11
13%
Wijnaldum
11
13%
Lallana
5
6%
Mane
12
14%
Salah
1
1%
Firmino
3
4%
Keita
2
2%

Afgivne stemmer: 85

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

LFC - Wolves >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » fredag, 27. dec, 2019 12:36

Hvornår:
Søndag d. 29. december, kl. 17.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
Xee

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar
Olle

Re: LFC - Wolves >> Kamptråden

Indlæg af Olle » fredag, 27. dec, 2019 13:19

En kæmpe fordel for os at Wolves spiller sen kamp i aften fredag. I 2016 var det os der spillede kl. 18.30 den 31.12 hjemme og kl 16.00 på udebane i Sunderland den 2. Januar. Under 48 timer burde ikke være tilladt.

Sent from my iPad using Tapatalk

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 28. dec, 2019 08:21

Nope man risikerer at de bedste spillere undgår England hvis man forsætter med den stil.

Wolves er en spændende modstander, en favorit killer, det er ligefør vi skal stille med u18 bare for ikke at være favoritter

Ej, vi skal selvfølgelig bare klø på og holde os til nogle få udskiftninger så vi f.eks får Milner ind der bare kan løbe uden at tænke på at skulle spare kræfter til kampen 2. Januar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » lørdag, 28. dec, 2019 09:44

Shit. Med gårsdagens nedsmeltning af City, så kan vi bringe os 17 point foran med en sejr.

Vi snakker om at tabe 6 kampe eller hver 3. kamp i den sidste halvdel af sæsonen, såfremt City vinder ALLE 19 kampe.

Jeg tør godt sige det højt. Vi bliver mestre i år.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » lørdag, 28. dec, 2019 10:03

Fuld fokus så skal sejren nok komme - men det bliver ikke let. Tror Klopp blander kortene lidt

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. dec, 2019 10:54

Hatten af for Wolves' præstation mod 10 mænd næsten hele kampen. Selvom de også selv blev sendt på nogle lange løbeture, så formåede de at holde dampen oppe, så Man City spillerne blev så trætte, at de mistede 10-20% af skarpheden/styrken/koncentrationen i flere situationer, og det profiterede Wolves så på til sidst.

Jeg synes dog, at de generelt var alt for langsomme i boldomgangen, hvor den ofte skulle rørers 2-3 gange, før den blev sendt videre og den eneste, der udfordrede mand-mand var ham dér sprinter Tyson, som jeg tror, at Robbo vil have godt fat i bakket op af Virgil og de andre i venstre side (Gini/Mané).

Vi skal levere som mod Leicester (hvis vi kan gentage kunststykket) med hurtig boldomgang og vores lange skift, så vi får dem max. ud at løbe, og så tror jeg, at gassen går relativt hurtigt af ballonen med deres korte restitutionstid, og så ender det nok med power play i og rundt om deres felt.

3-0
Senest rettet af Niels K lørdag, 28. dec, 2019 11:05, rettet i alt 2 gange.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 28. dec, 2019 10:59

Drilsk kamp mod er hold, der ser stærkt ud og har masser af selvtillid.

Vi bør vel kunne stille i nogenlunde samme opstilling som mod Leicester, mens Wolves forhåbentlig er nødt til at foretage ændringer i forhold til sejren over City.

Vælger de at bruge samme start-11, så bør vi kunne køre dem flade som kampen skrider frem.

Brugeravatar
Salle
Alder: 35

Indlæg af Salle » lørdag, 28. dec, 2019 11:05

En sejr så begynder der virkelig for alvor at ligne noget! Wolves er ikke en nem modstander, men det var Leicester heller ikke :-)

Get in Reds.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 56

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. dec, 2019 11:28

Jeg mener kommentatorerne sagde, at kampen mod Man C var 5. kamp i streg, hvor Nuno Espirito Santo stillede op med samme start-11'er. Så det interessante er selvfølgelig hvor friske ben Wolves truppen har, efter mindre end 48 timers restitutionstid (burde ikke være tilladt). Men det er i lige så høj grad interessant, om Nuno Espirito Santo kigger "mere sultent" på deres kamp ude mod Watford allerede 1. januar, som værende en bedre mulighed for at skrabe point sammen til deres kamp for at holde fast i top 6.

Et eller andet sted håber jeg, at han stiller så stærkt som muligt mod Liverpool, da jeg har hadet de hold gennem de sidste 1½ sæson, der på forhånd slog op i banen inden møder med Man C, og stillede i en bevidst "spare-opstiling". ....men jeg er jo også bare en gammeldaws håbløs fodboldromantiker ;)
Vi SMADRER det PIShold

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 47

Indlæg af Niche » lørdag, 28. dec, 2019 11:33

De fem bagerste giver sig selv med mindre, der er lidt skavanker. Håber midten kommer til at bestå af Milner, Hendo og Keita, og så kan Origi evt. aflaste en af de tre oppe foran. Vi skal vinde, og gør vi det, slår vi samtidig sidste søm i kisten for Cheaty og Leichester... Vildt nok, at vi allerede har smadret enhver form for spænding ift. mesterskabet... Det er kun hvis FA opfinder en eller anden form for falsk anklage og tildeler Liverpool en pointstraf, at vi kan undgå at blive mestre...

Og så er jeg i øvrigt fuldstændig enig med Cynwal. Wolves skal stille stærkeste opstilling, også fordi, det ikke skal hedde sig, at vi vandt fordi andre hold havde opgivet på forhånd...
Jürgen Klopp om sin fronttrio: Mo Salah is world class, but not evert day. Sadio Mané is world class, but not every day. Firmino is world class, and pretty much every day...

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 28. dec, 2019 12:30

Cynwal skrev:Jeg mener kommentatorerne sagde, at kampen mod Man C var 5. kamp i streg, hvor Nuno Espirito Santo stillede op med samme start-11'er. Så det interessante er selvfølgelig hvor friske ben Wolves truppen har, efter mindre end 48 timers restitutionstid (burde ikke være tilladt). Men det er i lige så høj grad interessant, om Nuno Espirito Santo kigger "mere sultent" på deres kamp ude mod Watford allerede 1. januar, som værende en bedre mulighed for at skrabe point sammen til deres kamp for at holde fast i top 6.

Et eller andet sted håber jeg, at han stiller så stærkt som muligt mod Liverpool, da jeg har hadet de hold gennem de sidste 1½ sæson, der på forhånd slog op i banen inden møder med Man C, og stillede i en bevidst "spare-opstiling". ....men jeg er jo også bare en gammeldaws håbløs fodboldromantiker ;)
Lige præcis det her indlæg rummer nogle modsætninger. Du vil have de skal stille stærkeste hold. Og den holdning deler jeg. Men samtidigt er der under 48 timer mellem kampene. Så hvad er stærkest opstilling?
Dels vil de her startende 11 aldrig være 100 % fysisk i stand til at præstere det samme igen. Dels vil skadesrisikoen stige markant.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. dec, 2019 12:32

Jeg ønsker også, at de skal stille stærkest muligt op, men det behøver altså ikke at være deres på papiret stærkeste 11, der starter, da alle spillerne mod Man City umuligt kan have restitueret optimalt på så kort tid, og derfor kan den "næstbedste" godt være det fornuftige (og bedste) valg mod os.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Indlæg af Mads T. » lørdag, 28. dec, 2019 14:13

Jeg ønsker at Wolves skal sælge denne kamp, så vi vinder let og ubesværet. Alt andet er da tåbeligt at ønske.

Alle dem der siger at mesterskabet er hjemme, vil i også sige det efter et nederlag til Wolves med skader til VVD og Mané? Vi er ikke engang halvvejs i sæsonen og meget kan ske endnu.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 56

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. dec, 2019 14:22

Jesper skrev:
lørdag, 28. dec, 2019 12:30
Cynwal skrev:Jeg mener kommentatorerne sagde, at kampen mod Man C var 5. kamp i streg, hvor Nuno Espirito Santo stillede op med samme start-11'er. Så det interessante er selvfølgelig hvor friske ben Wolves truppen har, efter mindre end 48 timers restitutionstid (burde ikke være tilladt). Men det er i lige så høj grad interessant, om Nuno Espirito Santo kigger "mere sultent" på deres kamp ude mod Watford allerede 1. januar, som værende en bedre mulighed for at skrabe point sammen til deres kamp for at holde fast i top 6.

Lige præcis det her indlæg rummer nogle modsætninger. Du vil have de skal stille stærkeste hold. Og den holdning deler jeg. Men samtidigt er der under 48 timer mellem kampene. Så hvad er stærkest opstilling?
Dels vil de her startende 11 aldrig være 100 % fysisk i stand til at præstere det samme igen. Dels vil skadesrisikoen stige markant.
...og lige netop ovenstående gør, at Nuno Espirto Santo trygt kan se pressen i møde, stort set uanset hvilket hold han stiller op med.
Vi SMADRER det PIShold

pow9199

Indlæg af pow9199 » lørdag, 28. dec, 2019 18:44

Input needed: Kender i andre steder end The Globe i byen der både viser Liverpool og serverer mad?

Besvar