Reklamer på forum

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Reklamer på forum

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 14. jan, 2020 23:01

Jeg er ked af at oprette dette emne. Jeg er ligeledes ked af at oprette det under denne del af forum, men jeg læser ikke tråde i diverse og det virker som om, at et evt. indlæg der vil blive overset.

Nåeh nu til emnet. Som alle nok har oplevet, er forummet blevet plastret til i blinkende reklamer. Ikke nok med at reklamerne er i toppen og bunden af siderne, så er de nu også rykket ind imellem folks opslag og i nogle tilfælde faktisk ind i folks opslag. Endvidere er der flere reklamer der fylder så meget, at reklamer er det eneste man ser når man åbner et underforum.

Jeg forstår at der er behov for et vidst antal reklamer for at holde biksen kørende, men det vi er vidner til nu er jo forrykt. Jeg frygter at forummet dør såfremt der ikke ændres på antallet af reklamer og især placeringen af dem. Der er jo langt færre reklamer på Facebook, som ellers nærmest udelukkende består af reklamer.
Jeg kan se, at jeg langt fra er alene om at have denne holdning, så hvis det er tanken at dette forum skal forblive, så er mit høje opråb at der gøres noget meget snart.

På forhånd tak.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Reklamer på forum

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 15. jan, 2020 04:10

Det tager ikke lang tid at hente ad-blocker

søren
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 57

Indlæg af søren » onsdag, 15. jan, 2020 07:45

Mads T. skrev:
tirsdag, 14. jan, 2020 23:01
Jeg er ked af at oprette dette emne. Jeg er ligeledes ked af at oprette det under denne del af forum, men jeg læser ikke tråde i diverse og det virker som om, at et evt. indlæg der vil blive overset.

Nåeh nu til emnet. Som alle nok har oplevet, er forummet blevet plastret til i blinkende reklamer. Ikke nok med at reklamerne er i toppen og bunden af siderne, så er de nu også rykket ind imellem folks opslag og i nogle tilfælde faktisk ind i folks opslag. Endvidere er der flere reklamer der fylder så meget, at reklamer er det eneste man ser når man åbner et underforum.

Jeg forstår at der er behov for et vidst antal reklamer for at holde biksen kørende, men det vi er vidner til nu er jo forrykt. Jeg frygter at forummet dør såfremt der ikke ændres på antallet af reklamer og især placeringen af dem. Der er jo langt færre reklamer på Facebook, som ellers nærmest udelukkende består af reklamer.
Jeg kan se, at jeg langt fra er alene om at have denne holdning, så hvis det er tanken at dette forum skal forblive, så er mit høje opråb at der gøres noget meget snart.

På forhånd tak.
“Hørt”

søren
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 57

Indlæg af søren » onsdag, 15. jan, 2020 07:47

Fowler89 skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 04:10
Hvad er det?

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 48

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 15. jan, 2020 08:05

Fowler89 skrev:
Det tager sikkert heller ikke lang tid at lukke forum fordi økonomien ikke hænger sammen.

Men når det så er sagt, så er de godt nok meget fremtrædene de nye reklamer.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 15. jan, 2020 08:08

søren skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 07:47
Fowler89 skrev:
Hvad er det?
Og hvordan gør man det på sin mobil - pc er intet problem

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 42

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. jan, 2020 08:31

Fuldstændig enig med Mads. Jeg bruger aldrig forum fra en pc eller browser, udelukkende fra tapatalk. Med Pro versionen slipper man for reklamer.Men de penge man bruger til det kunne jo lige så godt gå til forummet for at gøre det reklamefrit. Jeg gider ikke se på reklamer og betaler gerne for at undgå det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 32

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 15. jan, 2020 10:05

Synes også, det er mega irriterende. Jeg er også mest på forum via min telefon, og der er reklamerne langt mere irriterende end på en pc.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. jan, 2020 10:08

Jeg er enig. Jeg har det fint nok med reklamer, når de holder siden kørende, men det må gerne gøres "elegant". I top og bund og evt. ude til højre mellem brugerne. SKAL det være mellem indlæg, så skal det være nogle få af de helt smalle, og det må aldrig være inde i et indlæg.

Også enig i, at det er endnu mere voldsomt og generende på mobilen.

Brugeravatar
Depeche Mode
Geografisk sted: Falster
Alder: 50

Indlæg af Depeche Mode » onsdag, 15. jan, 2020 11:44

og tilmed reklamer for dating sites, man får sgu næsten dårlig samvittighed, når/hvis kollegaer kommer forbi ens skrivebord, mens man lige er på LFC forum :-)

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 15. jan, 2020 12:56

søren skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 07:47
Fowler89 skrev:
Hvad er det?
https://en.wikipedia.org/wiki/AdBlock

Det tog mig 2 sekunder at google mig frem til at det også kan hentes til iPhone: https://apps.apple.com/us/app/adblock-m ... 1036484810

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 15. jan, 2020 12:56

Depeche Mode skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 11:44
og tilmed reklamer for dating sites, man får sgu næsten dårlig samvittighed, når/hvis kollegaer kommer forbi ens skrivebord, mens man lige er på LFC forum :-)
"Enlige mødre venter på at blive k*eppet, nær dig"

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 15. jan, 2020 14:59

Det stinker med alle de reklamer. Men så er det heller ikke værre. Sådan er alle forums nu om dage og ellers ryger det langsom over på en anden platform. Nemlig Facebook.

Jeg har ikke Facebook og har aldrig haft det. Men kan mange andre forums ender der. Jeg kan dog sige så meget at bodybuilding.dk som engang var enorm stort, nu er er "dødt" forum. Fordi meget flyttes til at andre steder. Eks Facebook.

Så reklamer eller ej. Vi skal alle deltage på sitet for at det overlever

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 44

Indlæg af Thommo » onsdag, 15. jan, 2020 15:39

Bruger ad block plus på firefox, og har aldrig set en reklame på forum så vidt jeg husker, på bold.dk, eksempelvis fjerner blokkeren dog ikke alle. Men bortset fra det, kunne man så ikke gøre så LFCFCDB medlemmer slap for det spam, ikke medlemmer må så få reklamer serveret.
Jeg spiser mindst 12 kilo kød fra de mest forurenende og truede dyr der er på kloden, og flyver jorden rundt i verdens mest forurenende lorte flyver på daglig basis...Og har ikke dårlig samvittighed.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 15. jan, 2020 15:44

Thommo skrev:Bruger ad block plus på firefox, og har aldrig set en reklame på forum så vidt jeg husker, på bold.dk, eksempelvis fjerner blokkeren dog ikke alle. Men bortset fra det, kunne man så ikke gøre så LFCFCDB medlemmer slap for det spam, ikke medlemmer må så få reklamer serveret.
Jo og lad forumet død.

Hvis et online forum skal bestå så skal alle have samme vilkår og der skal gøres noget ellers dør de i nutidens 2020. Enten dør de ud eller bliver flyttet til Facebook og andre steder.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar