Wolves - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede søndag, 02. feb, 2020 22:40

Alisson
24
22%
Alexander-Arnold
2
2%
Gomez
25
23%
Van Dijk
9
8%
Robertson
1
1%
Henderson
33
30%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Oxlade-Chamberlain
0
Ingen stemmer
Mane
0
Ingen stemmer
Salah
2
2%
Firmino
12
11%
Minamino
0
Ingen stemmer
Fabinho
1
1%

Afgivne stemmer: 109

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Wolves - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » mandag, 20. jan, 2020 15:01

Hvornår:
Torsdag d. 23. januar, kl. 21.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
BT Sport
Xee

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Re: Wolves - LFC >> Kamptråden

Indlæg af ilusio » mandag, 20. jan, 2020 15:21

Det spændende øjeblik hvor vi vil se at vi letter lidt på speederen i PL og satser mere på FA/CL nærmer sig.
Jeg tror dog ikke det bliver denne kamp, så stærkeste opstilling.

Usual suspects bagerst (jeg tror Matib får tid i vores FA cup)

Midt: Fabinho kunne godt tænkes at få tid. Specielt Hendo og Gini har spillet rigtig mange kampe. AOC starter igen.

Angreb: usual. Minamino får noget tid i FA cuppen sammen med Origi, så han er på bænken igen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 20. jan, 2020 15:45

Sådan beskriver espn situationen hos Wolves:

Wolves stumble on despite injuries

Still, perhaps we should give more credit to Wolves for turning the latest result around, which was probably even more remarkable given the resources available to Nuno Espirito Santo. Their side basically picks itself at the moment - not because they have a defined first XI, but because there isn't anyone else.

It's like a Sunday league team at the moment, in that the team is comprised of whoever shows up and can run: their bench on Saturday featured only one senior outfield player (and that's if you consider the 21-year-old Morgan Gibbs-White a senior player), and Nuno is becoming more and more dissatisfied about the resources available to him.

Wolves are sixth in the table, level on points with Manchester United, which given the circumstances is one of the more extraordinary performances in the Premier League.

Dvs. deres start 11 har spillet en del, så hvis vi fortsætter stilen med hurtig boldomgang og lange skift, så vi får dem spredt og ud at løbe, så bør vi kunne køre dem møre i løbet af kampen, selvom situationen vist var den samme, sidste vi mødte dem, og der var de jo super energiske hele kampen...

Meget svær kamp, hvor vi bare bør være bedst, hvis vi holder snuden i sporet og har fuld fokus på opgaven.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » tirsdag, 21. jan, 2020 09:04

Jeg er sgu' en anelse nervøs for denne kamp. Wolves kan godt spille bold og har et par giftige spillere. Denne opgave kræver fuld koncentration. De har taget point fra Leicester og Arsenal ude + MU hjemme og så selvfølgelig vundet begge gange over City

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 21. jan, 2020 09:27

Jeg fik i sidste sæson øjnene op for det er hold, for det er altså et uhyre interessant mix af typer og spillestil, de har sat sammen. De har en ond kontra!!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 21. jan, 2020 09:50

Ja, de har nogle dygtige spillere.

Traore har faktisk fået et slutprodukt tillagt sit spil i denne sæson, hvorfor det nu kan blive farligt, når han sætter en mand. Det kunne det ikke før.

Faktisk minder han mig om den spiller, jeg troede, Mané var, da han kom fra Southampton. En lynende hurtig, men ret simpel spiller, der ofte kunne sætte sin direkte modspiller og med nogenlunde slutprodukt, men uden større visioner/blik for spillet.

Der tog jeg så fejl, for det vidste sig at være en verdensklassespiller in spe, vi havde købt.

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 31

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 21. jan, 2020 10:54

Jeg sælger den gerne for en uafgjort på forhånd, men tror faktisk, vi tager alle tre point. Wolves er super gode, men vores forsvar er gået to gear op på det seneste, og det skulle undre mig, hvis ikke vores fronttrio bliver for stor en mundfuld for Wolves' forsvar.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 21. jan, 2020 11:17

Wolves ude er en af de svære kampe vi har tilbage og det skal nok blive tæt, så er slet ikke i tvivl om vi stiller i stærkeste/samme som mod Man U.

Og det fede er så kan Minamino, Fabinho, Shaq, Matip, Origi, Adrian, Lallana få fuld spilletid sammen med de unge mod Shrewsbury.

PS hold kæft hvor er det fedt at holde med Liverpool for tiden - HUSK AT NYDE DET

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 21. jan, 2020 11:48

Jeg tror også mest på samme opstilling som imod Man Utd, lille chance for at Lallana eller Fabinho får Chambo's plads, hvis vi skal passe lidt på ham. Vi skal også huske rytmen, og hvis de ikke spiller på torsdag, så er der altså 10 dage imellem Man Utd-kampen og West Ham kampen og det er også lige i overkanten.

Gini og Hendo gassede lidt ud imod Spurs, men de har godt nok ramt formen lige i møllen i den seneste tid, så det skal vi jo også udnytte frem imod vinterpausen. Og så har vi kun en midtugekamp i februar(evt. FA Cup 5. runde kamp bliver omkring onsdag den 4. marts), det bliver lidt vildt, og 14 dage helt uden kampe. Men det gør jo også at vi ikke skal spare kræfter til en pause, men "kun" fokusere på at holde alle nogenlunde friske.

Mané----Bobby----Salah
----Chambo--Gini-----
--------Hendo--------
Robbo-VvD--Gomez--Trent
---------Allie-------------

Til Shrewsbury Town-kampen kunne den så hedde:
Minamino----Origi-----Elliott
-------Lallana---Jones-----
-----------Fabinho-------
Larouci--Lovren-Matip-Neco Williams
----ADRIAAAAAAAAAAAAAA!!!!---
Bænk: Allie, Berg, Hoever, Chirivella, Hendo, Firmino, Salah

eller måske
------------Origi------------
Jones-----Minamino-------Elliott
-----Fabinho---Chirivella-------
Larouci--Lovren-Matip-Neco Williams
----ADRIAAAAAAAAAAAAAA!!!!---

Og potentielt kan Milner, Keita og Shaqiri også komme tilbage fra skaderne tidsnok. Lovren skulle være tilbage i træning i denne uge, så jeg tænker han når det.
Senest rettet af Filos of Isk onsdag, 22. jan, 2020 10:16, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 21. jan, 2020 19:18

Fabinho var outstanding sidste sæson ude mod Wolves, så ham håber jeg at se i startelleveren, selvom han lige er kommet tilbage og kom ind mod United. Tror blot, at det fysiske pondus, hans interceptions og det ekstra han giver i luftrummet vil være os gavnligt på udebane mod et hold, som elsker at drille topholdene, men som af og til selv snubler, når de har favoritrollen.

Wolves bedste mand er deres manager, han er meget taktisk habil og i stand til at sætte sit hold taktisk op til den modstander, de nu møder på dagen, og forsøge at gennemskue og udnytte deres svagheder. Han har haft held med det mod tophold i Premier League og havde det til tider også i Valencia. Spørgsmålet er om, vi pt. har nogle svagheder, de er svære at få øje på i hvert fald. Det bliver en spændende kamp mellem de to mest interessante managers i ligaen.
Flovt førstemedlem af gruppen for dem, der tvivlede på Alex Oxlade-Chamberlain.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 44

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 22. jan, 2020 09:52

Enig i at det formodentlig er den sværeste kamp vi har tilbage - naturligvis foruden den på etihad. Flere har fremhævet Wolves kvaliteter, og dertil kan man lægge det forhold, at Wolves-spillerne formodentlig følte sig bortdømt på Anfield, hvilket de vil være ekstra opsatte på at revanchere.

Nøgternt set ville uafgjort være helt ok - og det kan også vise sig at vi vil ende med at være tilfredse med det; men med man c's sejr i Sheffield er der fortsat pres på os. Mister vi først momentum er der risiko for at det kan blive lidt for spændende, da man c stadig har potentialet til at gøre rent bord i de resterende kampe. Så hvis vi ender med at sætte point til i denne kamp er det fuldkommen afgørende, at West Ham bliver kørt over i den følgende kamp.

Vi skal først og fremmest - som minimum - matche Wolves på indstilling og energiniveau'et. Gør vi det er jeg sikker på at kampen får et for os gunstigt udfald. Rent taktisk kunne det være fristende at stille lidt mere kompakt og defensivt, da Wolves er stærke på kontra og har vanskeligere ved at skabe kampene. Men risikoen er at det bliver for passivt, og så kan det gå galt. Iøvrigt tror jeg ikke det er vores stil i denne sæson. I forrige sæson undlod vi at gå all-in på sejr i udekampene mod Everton og man u. Normalvis vil uafgjort de to steder være acceptabelt, men ultimativt endte det med at blive dyrt.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 22. jan, 2020 11:50

Rigtig nok at City kan vinde over alle hold, men i løbet af deres næste 9 liga kampe skal de have Spurs, MU, Leicester, Chelsea og Southampton ude + Arsenal og os hjemme. Der udover har de i samme periode FA cup 26/1 og liga cup 29/1 (plus formentlig en finale ) + CL mod Real Madrid. Jeg tror ikke de tager 9 liga sejre i de næste 9 kampe

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » onsdag, 22. jan, 2020 17:05

athomsen skrev:
onsdag, 22. jan, 2020 11:50
Rigtig nok at City kan vinde over alle hold, men i løbet af deres næste 9 liga kampe skal de have Spurs, MU, Leicester, Chelsea og Southampton ude + Arsenal og os hjemme. Der udover har de i samme periode FA cup 26/1 og liga cup 29/1 (plus formentlig en finale ) + CL mod Real Madrid. Jeg tror ikke de tager 9 liga sejre i de næste 9 kampe
Men er der nogen der kan så er det City. Med Laporte tilbage i start 11 i går, havde de mulighed for at spille både Fernandinho og Rodri på midten for første gang. Det så godt ud for dem og Shef. U kom ikke frem til meget. Derudover har de truppen til at stille med to top 4 hold på samme tid.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » onsdag, 22. jan, 2020 21:14

Jeg er ikke i tvivl om, at holdet er fuldt fokuserede og ikke lader sig påvirke af stemningen og pludselig bliver sløsede eller arrogante i deres tilgang til kampene. Men i Guder, hvor har jeg nydt den fælles-psykose, der ramte os med sejren over ærkerivalerne. Det var bare så forløsende at høre os turde skråle højt om, hvor gode vi nu er. Må det runge over Molineux, Anfield og alle andre stadions, som vi lægger vejen forbi i resten af sæsonen.

"I am the normal one"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » onsdag, 22. jan, 2020 23:26

Vi må nu gerne lige sikre 3 point mod Wolves før vi synger den igen efter min mening.

Besvar