West Ham - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede lørdag, 08. feb, 2020 22:27

Alisson
28%
Alexander-Arnold
Ingen stemmer
Gomez
10%
Van Dijk
10%
Robertson
5%
Henderson
7%
Wijnaldum
1%
Oxlade-Chamberlain
10%
Origi
1%
Salah
22%
Firmino
6%
Fabinho
Ingen stemmer
Keita
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 82

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

West Ham - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » mandag, 27. jan, 2020 20:40

Hvornår:
Onsdag d. 29. januar, kl. 20.45

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar
Hagman

Re: West Ham - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hagman » mandag, 27. jan, 2020 20:59

Er dét ikke den kamp, vi har til gode ift. de andre?

Well, en sejr og 19 points forskel!
19 !!!

Det er skønt at være Liverpoolfan :-)
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 27. jan, 2020 21:05

Hagman skrev:Er dét ikke den kamp, vi har til gode ift. de andre?
Lige præcis den. En sejr her og vi har slået alle tabellens hold mindst en gang på en sæson.

Jeg er meget spændt på hvem der får Manés plads.
Origi, Minamino eller Curtis Jones.

Baseret alene på FA Cup kampen, så er Jones vel næsten et sikkert valg. Men det ved vi jo godt at det ikke sker på den måde. Men hverken Origi eller Minamino har vist imponerende form for nyligt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 42

Indlæg af Emmy » mandag, 27. jan, 2020 21:27

Jeg tror det bliver Ox der tager en plads længere fremme og så ser vi fab-gini-hendo på midten
"We're not racist, we only hate the mancs"

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » mandag, 27. jan, 2020 21:31

3 point og er det så ikke her vi har en pause?

Uanset hvad, så er CL stadig flere uger væk, så vi skal høste alt vi kan. Førsteholdet fik næsten alle en pause i weekenden, så mon ikke vi er klar til at slå et formsvagt West Ham?

I hvert fald vil det ærge mig hvis det blev Moyes der skulle blive den manager der slår os #nojinx
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » mandag, 27. jan, 2020 22:32

West Ham onsdag og Southampton hjemme på lørdag inden der er vinterpause. Altså i PL.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 28. jan, 2020 09:38

Emmy skrev:
mandag, 27. jan, 2020 21:27
Jeg tror det bliver Ox der tager en plads længere fremme og så ser vi fab-gini-hendo på midten
Det er bestemt også en mulighed, men Fabinho så jo heller ikke just ud til at være i kanon form(forståeligt nok), men det vil vi jo omvendt gerne have ham til at komme igen.

Jeg forestillede mig lidt at Fabinho får en halv time i de to kampe inden pausen her, og så kan han træne i pausen og være klar til Norwich og Atletico.

Men ja, på en god dag er Chambo vel næsten vores næstbedste højrekant.

Keita er også tilbage, han har ikke fået spilletid, men han har kun været ude i 3 uger, så han bør ikke være sat lige så langt tilbage som Fabinho, så han er også en mulighed på midten.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 28. jan, 2020 10:57

Fra thisisanfield.com:

Ahead of the game, we spoke to Kris Gonzo (@GONZObignose) from Hammers Chat to get his thoughts on the season so far and Wednesday’s vital match for both sides.

West Ham are 17th in the Premier League – how disappointed are you with the season so far ?

Immensely so.

Having spent £45 million on a striker in Sebastien Haller, everyone was hopeful that we may be able to break into the top 10.

We are a very poor team, though, and the dysfunctional midfield has been an issue for the past three seasons.

Tell us about the off-field issues at the club…

West Ham fans protested before our recent Premier League game against Everton and another is planned in the near future.

Why is it happening? I’ll attempt to explain as briefly as I can.

We were very fond of Upton Park and most did not want to leave. The board were fully aware of the fans’ feelings so promised to try and convince us the move was a good idea.

We were told that it would allow us to compete with the top six, attract world-class players and give us the financial ammunition to challenge for Champions League qualification.

Our chairman David Gold went on camera and pledged that the seats in the Olympic Stadium would be no further from the pitch at Upton Park, meaning an unrivalled matchday experience would be had.

Karren Brady trotted out the line, “world-class football in a world-class stadium,” while hurriedly changing our club crest.

The word ‘London’ was added underneath the badge to make us more attractive to the wider world and ‘West Ham Olympic Rovers’ were born.

Three years down the line we find ourselves in an athletics stadium with the fans miles from the pitch.

The one world-class player we had at Upton Park, Dimitri Payet, was replaced with Robert Snodgrass and we find ourselves looking at relegation.

Our training facilities are the worst in the league, which manifests itself in an atrocious injury record.

We are currently operating with one senior scout and all of this during a season when we have saved at least £15 million from the annual wage bill.

We have hired a manager who was released 18 months ago because he wasn’t good enough and to top it all off, he hasn’t even been allowed to bring right-hand man Stuart Pearce with him.

West Ham have been sold a dream but delivered a nightmare.

Our main asset has been sold off and we now find ourselves in a rented stadium where the landlord is losing £20 million or more every year.

We are in deep trouble.

Are you pleased with the appointment of Moyes? And was Pellegrini’s sacking fair ?

Manuel Pellegrini’s sacking was not just fair but probably six weeks too late. It had been evident for some time that he had been devoid of ideas and unable to motivate the players.

David Moyes was released from his first stint at West Ham because his football was terrible.

He finished 13th but the position was inflated by two wins against teams who were already on their summer holidays at the end of the season.

We would often have games where we enjoyed less than a quarter of the possession and register no shots on target, which simply isn’t good enough.

For the board to go back a reappoint him shows just how little foresight and football knowledge they possess.

Which players have stood out most this season ?

Angelo Ogbonna has been fine and Michail Antonio is always a real threat, but he is always injured.

Unfortunately, I can’t ever see a situation where he plays more than 10 games in a row for us.

Have any been particularly poor ?

All of them really, but Manuel Lanzini is a major disappointment because he has the most talent.

He has played at half throttle since his return from major injury and it is easy to see that he is scared of contact.

Pablo Zabaleta is now 35 years of age and just not up to the pace of Premier League football anymore.

Haller is a talented striker and our record signing, but he is left isolated in attack and as a result has become disinterested and sulky.

How highly do you rate this Liverpool side among the best of Premier League era ?

The best by some distance really.

When I was growing up, Liverpool were sweeping all before them under Bob Paisley, but this seems like the dawn of a new era.

Sure, there have been some very good sides, and for a time the partnership of Steven Gerrard and Fernando Torres looked to be the most potent attack around, but this team are on another level.

While players such as Xabi Alonso were world class, I never really thought that the standard was replicated throughout that team under Rafa Benitez.

What do you think is the key to their success ?

Leaving the Boot Room legacy behind and creating a new standard.

Jurgen Klopp clearly has a respect and affinity for past Liverpool glories, but he is also very much his own man.

He is unburdened by the shadow of Bill Shankly, and in many respects even the Moores family, and any reverence to the past.

He’s stamped his personality, tactics and ethos on the club and for the first time in years, your club is looking forwards rather than backwards.

Who do you fear most for the Reds on Wednesday ?

Trent Alexander-Arnold and Roberto Firmino will cause most damage I would imagine, but someone like Jordan Henderson will have a field day against our midfield.

We won’t really be able to contest any area of the pitch, so any of your players will thrive.

Andy Robertson may be licking his lips at the prospect of facing a Zabaleta who is well past his sell-by date.

Where will the key battles take place ?

I can’t really see there being any battles as such.

It is really a case of which area we will surrender last and I would imagine Ogbonna, Declan Rice and a half-fit Antonio will try and keep you as honest as possible.

We are a painfully slow team though with no cutting edge up front, so I would expect a very easy night for Klopp’s marauders.

We are going down and Liverpool will add the domestic crown to your European title.

Finally, hit us with your prediction…

West Ham 0-4 Liverpool.

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 44

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 28. jan, 2020 11:30

Det er sjældent man oplever vores modstanders fan-repræsentant være så kritisk indstillet over for eget hold – eller modløs i forhold til holdets chancer. Men West Ham er også virkelig ringe og tillige i dårlig form.
Da de stillede i stærkeste opstilling mod West Brom i weekenden og som os spiller igen lørdag, kunne man godt mistænke, at de vil sælge kampen mod os – som man har set visse hold gøre det mod især man c i de seneste år. Meeen, de har Moyes som manager, så vi skal nok ikke forvente nogen tjenester.

Men det ændrer ikke på, at de er ringe, og at vi står over for en af sæsonens letteste udekampe. Hvis vores indstilling og koncentration er på plads og vi ikke lader os forstyrre af al virakken omkring FA-cuppen, så bør vi vinde komfortabelt. Jeg kunne godt tænke mig at se noget skarphed foran mål. Det trænger vi til.

Jeg tror ikke Fabinho starter inde. Mit bud på midtbanen er Hendo-Gini-Oxen. Hvem der starter på Manés plads er svært at afgøre. Mod Shrewsbury spillede Origi hele kampen og Minamino 85 min, så det er ikke utænkeligt at de får en pause og at Oxen bliver skubbet frem. Det kunne måske betyde Lallana eller Keita på den sidste midtbaneplads.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 28. jan, 2020 13:07

Jeg får flashbacks til Hicks&Gillett og Roy, når jeg læser det...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » tirsdag, 28. jan, 2020 20:09

Hvis Mane stadig er ude, så håber jeg ikke, at det er OX, man smider på kanten. Han er i mine øjne langt bedre centralt.

Så for mig må det være en kamp imellem Minamino, Origi og Jones. Modsat andre, så synes jeg, at Minamino har gjort det godt i perioder, men at det stadig er tydeligt, at medspillerne ikke kender hans løb, og han ikke kender deres. Reet synes jeg, at han får bolden for lidt. Og derudver er han blevet rykket en del rundt.

Origi var forfærdeligt ringe imod Shrewsbury. Men han leverer næsten altid, når han spiller med førsteholdet. Han burde stå først i køen. Jeg ved bare ikke, om man straffer en indstilling som den, han viste i FA cup'en.

Jones. Han bliver ved med at levere, når han får chancer. Han er nok lidt mere offensiv midt, end kantspiller, men han har så mange tricks i ærmet, at han sagtens kan levere fra kanten.

Selvom jeg rigtig gerne vil have Minamino op i det gear, som jeg er sikker på, han har, så fortjener Jones i mine øjne at starte nu. Vi kan ikke blive ved med at ignorere, hvor godt han leverer. Reelt bør vi jo være nysgerrige efter, hvordan han leverer sammen med de bedste, når han overstråler de næstbedste hver gang han spiller med dem.

----------Alisson
Trent--Gomez--VVD--Robbo
-Hendo---Oxlade---Gini
Salah-----Firmino----Jones

Er lidt i tvivl om, hvorvidt Fabinho bør starte.
"I am the normal one"

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 28. jan, 2020 21:59

texy skrev: Selvom jeg rigtig gerne vil have Minamino op i det gear, som jeg er sikker på, han har, så fortjener Jones i mine øjne at starte nu. Vi kan ikke blive ved med at ignorere, hvor godt han leverer. Reelt bør vi jo være nysgerrige efter, hvordan han leverer sammen med de bedste, når han overstråler de næstbedste hver gang han spiller med dem.

----------Alisson
Trent--Gomez--VVD--Robbo
-Hendo---Oxlade---Gini
Salah-----Firmino----Jones

Er lidt i tvivl om, hvorvidt Fabinho bør starte.
Jeg tænker at Fabinho var ude så længe at han stadig har en masse form, der kan indhentes til træning og med 30-minutters indhop.

Det ville være vildt at se Jones fra start og ja hvis man kan sige det er ham der har gjort sig fortjent til det, så er det jo et godt moment. Det er jo også lidt vigtigt at snede mens jernet er varmt, med de her unge gutter, og Jones virker til at have et mentalt overskud lige nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 29. jan, 2020 07:45

Jeg håber vi stiller med den rette intensitet og fight, selvom det på papiret er en "nem" kamp.
Vi trænger til en storsejr og et clean sheet. 19! points forspring. Det må være gulerod nok.
Kom så drenge!
0-5! :gunfire:

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 29. jan, 2020 08:35

Der skal simpelthen 3 point på kontoen. Alisson - TAA, Gomez, VvD, Robertson - Chamberlain, Hendo, Gini - Salah, Firmino, Origi. De er skadesramt - men det var de sandelig også for 1 års tid siden, hvor vi kun fik uafgjort pga. ualmindelig dårlig liniedommer præstation. Milner var min 1 m. offside ved målet. Så uanset hvordan og hvorledes man drejer det, så skal der være total fokus og al snak om FA cuppen må forstumme for et stykke tid.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 29. jan, 2020 11:49

Den er da værd at tage med ;)

Liverpool on the verge of history as they look to shatter 125-year club record

https://www.rousingthekop.com/2020/01/2 ... ub-record/

Besvar