Billetter Liverpool-Burnley

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Mogens01

Billetter Liverpool-Burnley

Indlæg af Mogens01 » onsdag, 12. feb, 2020 13:26

Jeg har et par sønner der er KÆMPE Liverpool fans og vi er på Anfield nogle gange om året. Vi køber altid officielle Hospitality billetter gennem LFC. I efteråret da Hospitality billetterne blev sat til salg til forårets kampe købte jeg billetter til kampene mod Southampton og Burnley. Nu er der desværre kommet en eksamen i vejen for Burnley turen, så vi må desværre blive hjemme.

Jeg har 3 billetter på Crowne Plaza med spisning og en drink før kampen med siddeplads på Anfield Road Stand.
Jeg har givet £539,- (kr. 4.850,-) pr. stk. og jeg kunne returnere dem til Liverpool uden problember, men andre steder på nettet er prisen p.t. mindst kr. 8.000,- pr. stk, så jeg tænkte om der var andre LFC danskere der kunne være interesseret.

PS: Jeg har også 3 overnatninger på Hotel Hallmark incl. morgenmad til £303,- for et tre personers værelse som der kan ændres navn på hvis det ønskes.

Fowler_dk

Re: Billetter Liverpool-Burnley

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 14. feb, 2020 11:08

Waow Liverpool tager godt nok ved efterhånden. Den pris 1 hospitality billet koster, er jo ca det samme, som vi betaler for fly, hotel og fodboldbilletter til 2 personer til samme kamp. Vi giver så også kun £48 pr billet til Annie

Besvar