Ind: Timo Werner fra RB Leipzig

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Geografisk sted: 8700 Horsens
Alder: 23

Ind: Timo Werner fra RB Leipzig

Indlæg af YNWA! » onsdag, 12. feb, 2020 15:42

Rygtet der bare ikke vil gå væk. Så derfor laver jeg en tråd til ham istedet.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 42

Re: Ind: Timo Werner fra RB Leipzig

Indlæg af Emmy » onsdag, 12. feb, 2020 17:06

Han vil passe perfekt ind på holdet. Og jeg håber og tror han kommer til sommer. Og prisen er jo ret fornuftig i det totalt vanvittige marked
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 12. feb, 2020 19:31

Emmy skrev:
onsdag, 12. feb, 2020 17:06
Han vil passe perfekt ind på holdet. Og jeg håber og tror han kommer til sommer. Og prisen er jo ret fornuftig i det totalt vanvittige marked
Jeg synes vi skulle have hentet ham i Januar. Med mindre det er fordi klausulen først træder i kraft til sommer.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 12. feb, 2020 21:53

Vi kan ikke tilbyde ham en fast plads i start 11'eren i næste sæson. Og hvordan med lønkrav?

Vil spilleren Liverpool så meget, at han fravælger "sikker" startplads og højere løn i anden klub? Det er spørgsmålene, hvis Klopp ellers gerne vil have ham.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » onsdag, 12. feb, 2020 23:37

Oomph242 skrev:
onsdag, 12. feb, 2020 19:31
Emmy skrev:
onsdag, 12. feb, 2020 17:06
Jeg synes vi skulle have hentet ham i Januar. Med mindre det er fordi klausulen først træder i kraft til sommer.
Det skulle den gøre. Jeg tror i øvrigt ikke hverken Timo selv eller RBL var interesserede i et skifte i januar.

Brugeravatar
YNWA!
Geografisk sted: 8700 Horsens
Alder: 23

Indlæg af YNWA! » torsdag, 13. feb, 2020 08:21

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » torsdag, 13. feb, 2020 12:07

AJJ skrev:
onsdag, 12. feb, 2020 21:53
Vi kan ikke tilbyde ham en fast plads i start 11'eren i næste sæson. Og hvordan med lønkrav?

Vil spilleren Liverpool så meget, at han fravælger "sikker" startplads og højere løn i anden klub? Det er spørgsmålene, hvis Klopp ellers gerne vil have ham.
Nej, vi kan ikke tilbyde en fast plads. Men det gælder forhåbentlig også alle vores eksisterende spillere. Hvis Mané, Salah og Bobby ikke leverer, så er de forhåbentlig heller ikke garanteret noget som helst.

Når det er sagt, så vil der nok være kampe, hvor man kunne spille med en ny slags "Fab Four", hvis Bobby får 10eren / den offensive midt.

I mine øjne har det ikke ødelagt, vores midtbane, at man aldrig var helt sikker på, hvilke tre, der skulle spille derinde. I lang tid lignede det, at Fabinho var den eneste sikre. Men så blev han skadet, og Hendo blev uber verdensklasse. Det er dynamisk og svinger i forhold til, hvem der bedst at spille med derinde.

Jeg er ikke typen, der bryder mig om for meget rotation. Men jeg tror ikke, at det skader, hvis man bytter en mand i hver kæde per kamp. Og hvis det skader, så vender man nok hurtigt tilbage til en fast stamme. Men det er den tanke, som man skal sælge til Werner. Og så minde ham om, at han er 4 år yngre end de andre.

EDIT: Angående løn, så siger vi farvel til Lallana. Og hvis Werner blev signet, ville vi nok også sige farvel til Origi. Og med nye sponsor-aftaler samt sidste sommers farvel til Sturridge uden en erstatning, så kan vi nok finde plads i lømbudgettet til en type som Werner.
Senest rettet af texy torsdag, 13. feb, 2020 12:18, rettet i alt 1 gang.
"I am the normal one"

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 13. feb, 2020 12:16

texy skrev:
torsdag, 13. feb, 2020 12:07
AJJ skrev:

Nej, vi kan ikke tilbyde en fast plads. Men det gælder forhåbentlig også alle vores eksisterende spillere. Hvis Mané, Salah og Bobby ikke leverer, så er de forhåbentlig heller ikke garanteret noget som helst.

Når det er sagt, så vil der nok være kampe, hvor man kunne spille med en ny slags "Fab Four", hvis Bobby får 10eren / den offensive midt.

I mine øjne har det ikke ødelagt, vores midtbane, at man aldrig var helt sikker på, hvilke tre, der skulle spille derinde. I lang tid lignede det, at Fabinho var den eneste sikre. Men så blev han skadet, og Hendo blev uber verdensklasse. Det er dynamisk og svinger i forhold til, hvem der bedst at spille med derinde.

Jeg er ikke typen, der bryder mig om for meget rotation. Men jeg tror ikke, at det skader, hvis man bytter en mand i hver kæde per kamp. Og hvis det skader, så vender man nok hurtigt tilbage til en fast stamme. Men det er den tanke, som man skal sælge til Werner. Og så minde ham om, at han er 4 år yngre end de andre.
Enig med Texy. En skade til en af de 3 forreste ala den Sané i City fik, så ser det skidt ud. Skader, karantæner, pauser, OL, AFCON osv. in mente, så mener jeg, at Werner til omtalte pris er en no-brainer. Det vil samtidig give det taktiske aspekt, at modstanderen aldrig rigtig ved, hvordan vi stiller op. Vores opstilling i PL kampene er nærmest givet på forhånd.

Firmino bliver 30 i år, mens Mané og Salah bliver det næste år - det er ikke for tidligt, at køre en ny ind stille og roligt

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 13. feb, 2020 12:47

athomsen skrev:
torsdag, 13. feb, 2020 12:16
texy skrev:
torsdag, 13. feb, 2020 12:07
AJJ skrev:

Enig med Texy. En skade til en af de 3 forreste ala den Sané i City fik, så ser det skidt ud. Skader, karantæner, pauser, OL, AFCON osv. in mente, så mener jeg, at Werner til omtalte pris er en no-brainer. Det vil samtidig give det taktiske aspekt, at modstanderen aldrig rigtig ved, hvordan vi stiller op. Vores opstilling i PL kampene er nærmest givet på forhånd.

Firmino bliver 30 i år, mens Mané og Salah bliver det næste år - det er ikke for tidligt, at køre en ny ind stille og roligt
Diskussionen gik også mere på, hvorvidt vi kan lokke Werner til Liverpool - givet at Klopp gerne vil have ham.

I princippet også enig med Texy i, hvordan den skal sælges til Werner.

MEN uanset hvordan man vender og drejer det, så er vores angreb besat af tre verdensklassespillere med et utroligt stabilt højt niveau. Det er en anden situation end midtbanen, hvor vi har en gruppe af mere ligeværdige spillere.

Det betyder, at Werner bliver 4. valg som udgangspunkt. Det kan sagtens give ham mange kampe i næste sæson alligevel, men de store kampe i PL og CL, dem får han nok ikke.

Og særligt skadesramt er fronttrioen jo heller ikke ligefrem. Men ja, AFCON og det, at han med sine 23 år er fremtiden, kan bruges som argumenter.

Jeg tror også meget mere på, at vores interesse i Werner er reel - modsat Sancho og Havertz.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 56

Indlæg af Cynwal » torsdag, 13. feb, 2020 13:39

athomsen skrev:
Tiden går stærk, meeeeeen .......
Både Salah og Mané er lige nu 27 år, og fylder 28 her i løbet af 2020, så ........
Vi SMADRER det PIShold

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 13. feb, 2020 14:27

Og Firmino bliver kun 29 i år.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 13. feb, 2020 14:41

Cynwal skrev:
torsdag, 13. feb, 2020 13:39
athomsen skrev:
Tiden går stærk, meeeeeen .......
Både Salah og Mané er lige nu 27 år, og fylder 28 her i løbet af 2020, så ........
Ja okay - jeg regnede lige et år forkert med dem. Men det ændrer stadig ikke på, at det ville give mening at hive Werner ind

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » tirsdag, 18. feb, 2020 06:38

For lige at holde Werner snakken i Werner-tråden ;)

1. Med det nuværende set up, så er der masser af kampe fra start til Werner hvis han kommer til Liverpool.
2. I løbet af 2021 og 2022 vil Liverpool begynde at sælge ud af noge af de ældre spillere for at holde truppen ung. Dvs. at inden for 1-2 år så vil Werner måske være top of the pop i angrebet.
3. Vi er lige nu verdens bedste hold i verdens bedste liga. Hvorfor skulle han vælge noget som helst andet?
4. Vi har verdens bedste manager af samme nationalitet som Werner.
5. Vi har en god tradition med at handle med Red Bull, så hvorfor ikke igen?
6. Werner skulle efter sigende koste langt under reel markedsværdi, være en proven angriber, i den rette alder så han kan toppe de næste 5-7 år.

Så jeg mangler at se hvorfor vi ikke skulle forsøge at hente ham. Om det lykkes er en anden sag da der vil være mange der er ude efter ham. Men om han passer ind i Liverpool (på papiret), det er der ingen tvivl om.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 18. feb, 2020 13:30

Hvis han er lige så god som han er i FIFA for mig bliver vi mestre hvert år :D :D

pow9199

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 18. feb, 2020 17:10

ilusio skrev:
tirsdag, 18. feb, 2020 06:38
For lige at holde Werner snakken i Werner-tråden ;)

1. Med det nuværende set up, så er der masser af kampe fra start til Werner hvis han kommer til Liverpool.
2. I løbet af 2021 og 2022 vil Liverpool begynde at sælge ud af noge af de ældre spillere for at holde truppen ung. Dvs. at inden for 1-2 år så vil Werner måske være top of the pop i angrebet.
3. Vi er lige nu verdens bedste hold i verdens bedste liga. Hvorfor skulle han vælge noget som helst andet?
4. Vi har verdens bedste manager af samme nationalitet som Werner.
5. Vi har en god tradition med at handle med Red Bull, så hvorfor ikke igen?
6. Werner skulle efter sigende koste langt under reel markedsværdi, være en proven angriber, i den rette alder så han kan toppe de næste 5-7 år.

Så jeg mangler at se hvorfor vi ikke skulle forsøge at hente ham. Om det lykkes er en anden sag da der vil være mange der er ude efter ham. Men om han passer ind i Liverpool (på papiret), det er der ingen tvivl om.
Jeg husker ikke hvem, men en herfra bliver ved med at bringe op at han ikke er ret god i små rum. Er der nogen der har tilføjende betragtninger omkring dette? Jeg har ikke set ham nok til at have en mening endnu.

Besvar