LFC - Spurs 7/10 (2007/08)

Her kan du finde inspiration til din rejse til Liverpool
Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

LFC - Spurs 7/10 (2007/08)

Indlæg af Reina » mandag, 15. okt, 2007 11:36

Da jeg altid nyder at læse andres rejsebeskrivelser kommer her min egen:
Vi var 4 nordjyder med 2 billetter ( tak Hæske ) der for mit vedkommende skulle til Europas Kulturby 2008 for 4. gang. Vi valgte at tage en 5 timers biltur til Hamburg, da togturen fra London til Liverpool bestemt ikke er at anbefale. Nu landende vi i Manchester og aftalen var klar: ingen ryge eller tissepause - det var bare om at finde toget til Liverpool og komme væk fra dette ildelugtende sted som nogen kalder en by...

Vi ankom til Liverpool fredag kl. 14.00 og gik de 300 m til Travellodge, som er et ok hotel. Ikke noget særligt, men som sagt helt fint til at sove et par timer i. Vi tog på PizzaHut inden turen gik til Wetherspoon og tog hul på den første af MANGE pints denne weekend. Jeg talte med NRG, da vi havde aftalt at møde med ham, Klemme, Phil Neal og Allan. Desværre havde alderen indhentet nogle unavngivne personer, så de tog en morfor... Dog mødte vi dem senere på Dr Duncan og det var sku hyggeligt at hilse på jer. Vi fortsatte rundt til et par øvrige pubs inden sulten nåede os. Hele aftenen/natten blev brugt på Flanagans Apple i Mathew Street.

Lørdag formiddag tog vi en taxi til Melwood. Her stod allerede 50 børn og lidt ældre fodboldnørder og ventede på spillerene kom ud. Vi kunne gennem hullerne i muren se de trænede og vi så Pepe snuppe 7 ud af 10 straffe. Pludselig kunne vi se der skete noget ved porten. Vi listede hen og Sebastian Leto trillede ud i en bil på størrelse med en Lupo - bare grimmere!! Så kom de ellers i en lind strøm. De fleste tog sig god tid til at skrive autografer til børnene ( og voksne ) Babel, Voronin, Kuyt, Aurelio, Riise og Rafa var alle venlige og stillede op til billeder m.m. Gerrard, Torres, Crouch og Hyypiä blæste bare forbi i deres allehelvedes store biler - skuffende!! Da vi skulle til at gå kunne vi høre børnene skrige "Agger - it`s Agger" Ham skulle vi da lige hilse på. Vagten bad børnene flytte sig, men ham fik Agger lige sat på plads med hans allerede påtagne Scourser accent " easy now man I will write for all of them so just relax" til stor jubel for alle og en rødmende vagt måtte gå tilbage til sit bur... sejt nok Danny Lad. Da alle børnene havde fået deres autografer skulle jeg da lige hen og hilse på Agger. Vi fik en hurtig lille snak om hans skade og netop købte restaurant i byen. Han fortalt hvor den lå og at han muligvis kiggede forbi i aften...

Efter 14 pints i byen tog vi en taxi til Aggers restaurant som i øvrigt hedder Que Pasa Cantina. Den ligger et pænt stykke udenfor centrum ( ca 10 - 15 min med taxa ) og da vi endelig fandt den var svaret "sorry lads we are fullyboked" En af mine rejsekammerater ville ikke tage det for et svar, så uden tøvende og på skoleengelsk " but we are friends of Daniel Agger and we just spoke to him today" Vi 3 andre måtte kæmpe en kamp for ikke at bryde i vild latter, men den unge pige tog sin mobil og sagde " hold on I will try to ask him...." Shit hvad nu - hun ringer sku da ikke til Agger... PINLIGT!! Vi var ved at liste ligeså stille ud, da hun råbte efter os. " It`s ok lads - Agger said it was ok" SÅDAN de fine herre var sku kommet til byen... Maden og servicen var top dollar. Vi fik at vide af Aggers partner at de lige have købt en pub på samme gade "Club 52" Her gav hans os et par pints - nå nu vi kendte Agger!!! Desværre kunne Agger ikke selv møde op - det havde sku gjort en perfekt aften 112 % perfekt. Resten af aftenen blev igen brugt på Flanagans Apple.

Søndag var kampdag. Vi tog afsted i god tid og havde bl. a fornøjesen af at hilse på Ultra, Palle og Luffe - et hold super fyre. Vi havde takket være Hæske fået billetter på The Kop ( de var godt nok lidt dyre ) og det kan sku anbefales. De 2 sidste billetter blev købt udenfor stadion 1 time før kamp. Hold da k... en stemning de folk der kan lave. Desværre ødelagde en vis Robbie Keane festen lidt, men det rokker ikke ved en fantastik oplevelse.

Vi skulle først hjem mandag, så for 3. aften i træk kunne Flanagans personale hilse på 4 nordjyder der vist nok kender Agger.....
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af tue69 » mandag, 15. okt, 2007 11:49

:lol: Det er dælme cool med Agger-episoderne.. Iøvrigt stort af ham, mht. autografskrivningen - dejligt at se at succesen ikke er steget ham til hovedet.

Hils ham iøvrigt fra mig, når nu i kender ham så godt :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af nrg » mandag, 15. okt, 2007 11:54

Fin beskrivelse, Reina. Du må meget gerne sætte navn på dem, der tog en Morfar :D ,men det er nok nemmere, at sætte navn på den ene, der ikke gjorde. Jeg var nemlig den eneste, der var vågen.

Det var hyggeligt, at stifte bekendskab med Jer. ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Sman

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Sman » mandag, 15. okt, 2007 12:26

Rigtig god Beskrivelse, og især vil jeg rose en meget flot indledning :clap:


Er Aggers restaurant et meget eksklusivt sted, eller vil folk bare dertil, fordi det ejes af Agger?

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Callesen » mandag, 15. okt, 2007 12:39

Er bare glad for at ku hjælpe ;)

Og super rejsebeskrivelse!

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Pede » mandag, 15. okt, 2007 13:06

Dejlig læsning.

Flot gestus af Agger, hvad gør man ikke for venner? :D

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Reina » mandag, 15. okt, 2007 13:18

Mathias Lassen skrev:Rigtig god Beskrivelse, og især vil jeg rose en meget flot indledning :clap:


Er Aggers restaurant et meget eksklusivt sted, eller vil folk bare dertil, fordi det ejes af Agger?
Restauranten er meget hyggelig, men eksklusiv vil jeg ikke kalde den - lille og hyggelig passer meget godt. Hans navn gør en del - de andre restauranter omkring var gabende tomme.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Ultra » mandag, 15. okt, 2007 14:36

Selv tak Reina, men jeg mener nu at det var Lørdag at vi mødtes ;)

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Reina » mandag, 15. okt, 2007 15:02

Ultra skrev:Selv tak Reina, men jeg mener nu at det var Lørdag at vi mødtes ;)
Skål... ja gu var det da lørdag!!
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Hafsteinsson » mandag, 15. okt, 2007 17:23

Altid cool't at høre folks oplevelser - især når der kommer noget "lidt-mere-tæt-på-spillerne-lir" med - det er bare så suverænt af Agger - og topkarakter herfra for flot gå-på-mod!

Jeg glæder mig selv til, at besøge Agger's steder. I øvrigt skulle John Aldridge også have en pub et og andet sted derovre!?!?!? Any1?

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Styf » mandag, 15. okt, 2007 19:14

Lyder som om i havde en kanonfed tur. Rigtig sjove episoder med Agger som jeg godt selv ville have oplevet ligesom den oplevelse at sidde på The Kop. Kun resultatet manglede tilsyneladende for at turen kunne kaldes helt overdådig. Virkelig god stil af Agger og få jer ind på resturanten og skrive autografer på den måde til børnene. 8-)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Phil Neal

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Phil Neal » mandag, 15. okt, 2007 21:17

nrg skrev:Fin beskrivelse, Reina. Du må meget gerne sætte navn på dem, der tog en Morfar :D ,men det er nok nemmere, at sætte navn på den ene, der ikke gjorde. Jeg var nemlig den eneste, der var vågen.

Det var hyggeligt, at stifte bekendskab med Jer. ;)
NU ikke så hastig, min gode Niels, du tog straffen senere på aftenen..Da du sad og lignede en Karry-ret der ikke havde kogt færdig...

Phil Neal..

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Reina » tirsdag, 16. okt, 2007 08:35

Hafsteinsson skrev:Altid cool't at høre folks oplevelser - især når der kommer noget "lidt-mere-tæt-på-spillerne-lir" med - det er bare så suverænt af Agger - og topkarakter herfra for flot gå-på-mod!

Jeg glæder mig selv til, at besøge Agger's steder. I øvrigt skulle John Aldridge også have en pub et og andet sted derovre!?!?!? Any1?
Aldo`s hedder hans pub.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Jezzman

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Jezzman » tirsdag, 16. okt, 2007 13:32

Aldo's er rimelig "gay" :lol:

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Rejsebeskrivelse Spurs 7/10 2007

Indlæg af Reina » tirsdag, 16. okt, 2007 15:17

Jezzman skrev:Aldo's er rimelig "gay" :lol:
Hvor ved du det fra ?? :shock:
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Besvar