FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 45

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. nov, 2020 20:53

Hvem har klubben som distributør af fan blade? 3 gange i træk er mit blad endt 1. tv og jeg bor st.th. og vil skyde på jeg har misset 70-80 % af bladene de sidste 2,5-3 år, i første skud om ikke andet. så skal have ringet til dem og fortælle de nok ikke bør ansætte ordblinde som bud :dontknow: .
Nu da jeg lever i et Danmark under noget der ligner diktatur rigtig meget, og i den grad er en politi stat, må bare sige jeg glæder mig til den dag jeg lever i et demokrati igen...

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 07. nov, 2020 22:17

Thommo skrev:
lørdag, 07. nov, 2020 20:53
Hvem har klubben som distributør af fan blade? 3 gange i træk er mit blad endt 1. tv og jeg bor st.th. og vil skyde på jeg har misset 70-80 % af bladene de sidste 2,5-3 år, i første skud om ikke andet. så skal have ringet til dem og fortælle de nok ikke bør ansætte ordblinde som bud :dontknow: .
Det er ingen hemmelighed, at det er Postnord.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. nov, 2020 19:28

Ok
Nu da jeg lever i et Danmark under noget der ligner diktatur rigtig meget, og i den grad er en politi stat, må bare sige jeg glæder mig til den dag jeg lever i et demokrati igen...

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. jun, 2021 14:15

Bare ren nysgerighed, er det normalt man intet hører når man ændrer i sit LFCFCDB medlemsskab, har den 26 maj skrevet til medlem@liverpool-fc.dk uden at høre noget retur? måske det er forkert mail der står på hjemmesiden? Eller kan jeg bare forvente at høre intet, og fred være med det. For er med på det er frivillig arbejdskraft bag det foretagende ;)

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 49

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 15. jun, 2021 16:04

De par gange jeg har haft behov for at skrive har jeg nu fået ret hurtigt svar tilbage..

Det må være en forglemmelse..

-----------------
bblauritzen

Brugeravatar
Alex
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Alex » tirsdag, 15. jun, 2021 19:29

Du må endelig sende den igen. Jeg svarer på alle mails, men måske den ikke er kommet igennem spamfilteret - jeg oplever uheldigvis også, at jeg besvarer mails, hvor svaret desværre ikke kommer igennem modtagerens filter. Generelt vil jeg opfordre til at skrive igen, hvis man ikke har modtaget et svar.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. jun, 2021 21:34

Ok prøver igen, eller får du en pb Alex

Besvar