FORUM support/info tråd
Re: FORUM support/info tråd
Jeg bruger sjældent andet end Tapatalk og har ikke oplevet problemet. Det er så betalings versionen
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg giver 7kr om måneden til Tapatalk da jeg fik en besked om at som gratis bruger må man ikke skrive indlæg osv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
@Cynwal
Jeg bliver ved med at skulle logge ind på begge mine enheder, også selvom jeg trykker " Husk mig " er det et problem du er bekendt med?
Jeg bliver ved med at skulle logge ind på begge mine enheder, også selvom jeg trykker " Husk mig " er det et problem du er bekendt med?

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nope - Det sker ikke her hos mig, i hvert fald.
Jeg oplever en gang imellem, at den har glemt mig på mobilos, men det henskriver jeg til de utallige opdateringer, og så for jeg nogen gange glemt at sætte fluebenet først, inden jeg bruger den gemte adgangskode fra min Google account,
Jeg oplever en gang imellem, at den har glemt mig på mobilos, men det henskriver jeg til de utallige opdateringer, og så for jeg nogen gange glemt at sætte fluebenet først, inden jeg bruger den gemte adgangskode fra min Google account,
Vi SMADRER det PIShold !
Den gør det både på Windows og Macbook her. Selvom jeg altid trykker "husk mig". Kan man ikke være på 2 forskellige enheder på en gang?Cynwal skrev: ↑torsdag, 22. maj, 2025 16:53Nope - Det sker ikke her hos mig, i hvert fald.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Cynwal
Jeg er ofte på 2 enheder samtidig uden problemer. Det lyder som om du har fået poltergeists...YNWA! skrev: ↑torsdag, 22. maj, 2025 17:09Den gør det både på Windows og Macbook her. Selvom jeg altid trykker "husk mig". Kan man ikke være på 2 forskellige enheder på en gang?Cynwal skrev: ↑torsdag, 22. maj, 2025 16:53Nope - Det sker ikke her hos mig, i hvert fald.
Jeg oplever en gang imellem, at den har glemt mig på mobilos, men det henskriver jeg til de utallige opdateringer, og så for jeg nogen gange glemt at sætte fluebenet først, inden jeg bruger den gemte adgangskode fra min Google account,![]()
Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev: ↑fredag, 23. maj, 2025 06:14Jeg er ofte på 2 enheder samtidig uden problemer. Det lyder som om du har fået poltergeists...YNWA! skrev: ↑torsdag, 22. maj, 2025 17:09Den gør det både på Windows og Macbook her. Selvom jeg altid trykker "husk mig". Kan man ikke være på 2 forskellige enheder på en gang?Cynwal skrev: ↑torsdag, 22. maj, 2025 16:53Nope - Det sker ikke her hos mig, i hvert fald.
Jeg oplever en gang imellem, at den har glemt mig på mobilos, men det henskriver jeg til de utallige opdateringer, og så for jeg nogen gange glemt at sætte fluebenet først, inden jeg bruger den gemte adgangskode fra min Google account,![]()

- Cynwal
Vedr. tweet beskeder og links til dem:
Jeg kan konstatere, at der er svartider, hvor"systemet" (ved ikke om det er forum-sitet, serveren, Musks X-sserver eller hvad) skal bruge noget tid på at generere billedet af tweet/X-opslaget.
Jeg kan konstatere, at der er svartider, hvor"systemet" (ved ikke om det er forum-sitet, serveren, Musks X-sserver eller hvad) skal bruge noget tid på at generere billedet af tweet/X-opslaget.
Vi SMADRER det PIShold !