Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
-
Pede
- Geografisk sted: Aalborg
Cynwal skrev:
Er det noget med, at den kan konvertere, hvis man fax'er et eller andet indlæg ind?
Hvordan det 100% fungerer skal jeg ikke gøre mig klog på, men smart er det.
Mugge skrev:
Jeg skal se på det, når jeg får tid.
Super.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » lørdag, 16. apr, 2011 16:59
Muligt du kan slå det til så man kan komme ind på alle´s profiler via trådene? Lige nu kan man kun komme direkte til dem enten ved, at søge. Eller hvis de har oprettet et emne, eller er sidste person der har skrevet i et forum.
Det vil gøre det lidt nemmere, hvis der skal sende en PB og man er midt inde i en tråd.
-
Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
-
Kontakt:
Callesen skrev:Muligt du kan slå det til så man kan komme ind på alle´s profiler via trådene? Lige nu kan man kun komme direkte til dem enten ved, at søge. Eller hvis de har oprettet et emne, eller er sidste person der har skrevet i et forum.
Det vil gøre det lidt nemmere, hvis der skal sende en PB og man er midt inde i en tråd.
Du kan da også gå ind på profilerne (og sende PB), ved at trykke på de ikoner der er under avatarene.
-
zerlang7
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 35
af zerlang7 » søndag, 17. apr, 2011 21:49
Kanon arbejde Mugge.
Hvad angår "kviksvar" synes jeg det er noget der er kommet for at blive, jeg synes det er kanon.
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
Hov! Nu er det pludselig dansk-sprogede nyheder der findes i feed'en på forsiden. Er det en del af en økonomisk aftale med de sider der nu kommer til at være der?
Jeg er i hvert fald stor modstander af dansk-sprogede nyheder, og især fra TV2 sport der ikke ligefrem plejer at være særligt tilforladelige. Jeg foretrækker i hvert fald skysports, teamtalk og bbc sport som det har været hidtil.
Kan godt være det bare er mig der er konservativ, men for mig er det vigtigere at læse engelske nyheder om mit hold end at læse en dansk journalists oversættelse af nyheden.
Næste år!
-
Mugge
- Forum administrator
-
Kontakt:
Henrik skrev:Hov! Nu er det pludselig dansk-sprogede nyheder der findes i feed'en på forsiden. Er det en del af en økonomisk aftale med de sider der nu kommer til at være der?
Jeg er i hvert fald stor modstander af dansk-sprogede nyheder, og især fra TV2 sport der ikke ligefrem plejer at være særligt tilforladelige. Jeg foretrækker i hvert fald skysports, teamtalk og bbc sport som det har været hidtil.
Kan godt være det bare er mig der er konservativ, men for mig er det vigtigere at læse engelske nyheder om mit hold end at læse en dansk journalists oversættelse af nyheden.
Et kæmpe ønske blandt vores brugere har været at få dansksprogede nyheder, så der er kommet for at blive.
Og nej det er ikke noget der koster os noget, men muligheden for at kunne bruge deres feeds skulle lige være der.
De engelske nyheder kan du fortsat se, hvis du trykker på nyheder i menuen.
Vedr. TV2 Sport, så betragter jeg dem som de mest troværdige mht. Liverpool nyheder!
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
Mugge skrev:Henrik skrev:Hov! Nu er det pludselig dansk-sprogede nyheder der findes i feed'en på forsiden. Er det en del af en økonomisk aftale med de sider der nu kommer til at være der?
Et kæmpe ønske blandt vores brugere har været at få dansksprogede nyheder, så der er kommet for at blive.
Og nej det er ikke noget der koster os noget, men muligheden for at kunne bruge deres feeds skulle lige være der.
De engelske nyheder kan du fortsat se, hvis du trykker på nyheder i menuen.
Vedr. TV2 Sport, så betragter jeg dem som de mest troværdige mht. Liverpool nyheder!
Roger! Tak for info omkring de engelsksprogede nyheder!
Og tak for et godt arbejde Mugge!
Næste år!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Jeg oplever pludselig et problem, jeg ikke kan få til at give mening. Når jeg de sidste par dage har været på min højskoles netværk, har jeg ikke kunnet åbne nogen af forums sider - jeg får konsekvent at vide, at der ikke kan oprette forbindelse til serveren. På alle andre netværk virker det hele dog fint, hvilket jeg finder en kende besynderligt, især fordi højskole-netværket og forum også har samarbejdet ganske upåklageligt de første 8 måneder af mit ophold. Er der nogen der kan komme med en mulig forklaring på, hvorfor lige præcis de to pludselig lader til ikke at være kompatible længere?
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Aarde skrev:Jeg oplever pludselig et problem, jeg ikke kan få til at give mening. Når jeg de sidste par dage har været på min højskoles netværk, har jeg ikke kunnet åbne nogen af forums sider - jeg får konsekvent at vide, at der ikke kan oprette forbindelse til serveren. På alle andre netværk virker det hele dog fint, hvilket jeg finder en kende besynderligt, især fordi højskole-netværket og forum også har samarbejdet ganske upåklageligt de første 8 måneder af mit ophold. Er der nogen der kan komme med en mulig forklaring på, hvorfor lige præcis de to pludselig lader til ikke at være kompatible længere?
... og nu virker det hele så igen efter et par dage med undren og mild irritation. Moderne teknologi nogen gange...

-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Dette er en bagatel, men er det muligt at få en "afmærk forum som læst" på "vis ulæste indlæg"-siden? Jeg har "vis ulæste indlæg" som start side, og der er ikke den funktion. Og vel er det flueknepperi, men hvis det bare er at sætte et flueben, så den funktion fremkommer, vil jeg sætte pris på dette.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Mugge
- Forum administrator
-
Kontakt:
Thommo skrev:Dette er en bagatel, men er det muligt at få en "afmærk forum som læst" på "vis ulæste indlæg"-siden? Jeg har "vis ulæste indlæg" som start side, og der er ikke den funktion. Og vel er det flueknepperi, men hvis det bare er at sætte et flueben, så den funktion fremkommer, vil jeg sætte pris på dette.
Det kunne sikkert sagtens lade sig gøre, men i forhold til den tid jeg skal smide i arbejdet, så mener jeg ikke at det er det værd - især ikke når du blot kan gå ud på forsiden, og markere forum som læst.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Okay det gør jeg da bare så

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » onsdag, 31. aug, 2011 16:34
Mulighed for at en chat kan blive aktiveret igen?
Det er nogle år siden, hvor der ikke var så mange der brugte den til sidst (desværre).
Men specielt en dag som i dag hvor det vælter ind med rygter, hvor man så kan åbne det op igen?
Nu lader det til der ikke sker så meget for os. Måske et salg eller to. Men fx sidste vindue med Carroll og Torres stak det helt af og man kunne knap nok få skrevet et indlæg.
Samt den kan bruges under kampene og andre tidspunkter.
-
Mugge
- Forum administrator
-
Kontakt:
Callesen skrev:Mulighed for at en chat kan blive aktiveret igen?
Det er nogle år siden, hvor der ikke var så mange der brugte den til sidst (desværre).
Men specielt en dag som i dag hvor det vælter ind med rygter, hvor man så kan åbne det op igen?
Nu lader det til der ikke sker så meget for os. Måske et salg eller to. Men fx sidste vindue med Carroll og Torres stak det helt af og man kunne knap nok få skrevet et indlæg.
Samt den kan bruges under kampene og andre tidspunkter.
Der er nok ikke store chancer for at det sker.
Da vi havde et chat-rum blev det stort set ikke brugt til sidst, og når det endelig gjorde trak det så store kræfter ud af serveren, at vi til sidst blev bedt om at finde en anden host.
-
Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
af Arturo Bandini » onsdag, 31. aug, 2011 20:04
@ Callesen
Det er ikke særligt svært at oprette in irc chat. Du kan evt. tage initiativet selv, jeg skal nok bruge den også.
Det vil dog betyde at den ikke vil have officielt sammengæng med forum/fanklubben, men det skulle vel ikke være nogen hindring.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!