FORUM support/info tråd
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: FORUM support/info tråd
Ud fra det der, så lyder det mest som om, at problemet mere ligger i selve videoafspilleren, som jeg ikke kan gøre det helt store ved.
Ok det er muligt.Mugge skrev:Ud fra det der, så lyder det mest som om, at problemet mere ligger i selve videoafspilleren, som jeg ikke kan gøre det helt store ved.
Det var bare efter det senest facelift at det har været et problem.
Når jeg tilgår forumet via min iPhone eller min iPad kommer den konstant med at man skal kontollere tapatalk. Hver gang man skriver indlæg, skifter emne, skifter forum og lign. kommer den med den besked. Jeg gider ikke betale for tapatalk, så der er pænt irriterende at det kommer hele tiden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Det har været et stort ønske blandt mange brugere, at vi installerede Tapatalk, så vi har ingen umiddelbare planer om at fjerne det.Hekkem skrev:Når jeg tilgår forumet via min iPhone eller min iPad kommer den konstant med at man skal kontollere tapatalk. Hver gang man skriver indlæg, skifter emne, skifter forum og lign. kommer den med den besked. Jeg gider ikke betale for tapatalk, så der er pænt irriterende at det kommer hele tiden.
Fint, men der er vil ingen grund til det popper op, hver gang man foretager sig noget.Mugge skrev:Det har været et stort ønske blandt mange brugere, at vi installerede Tapatalk, så vi har ingen umiddelbare planer om at fjerne det.Hekkem skrev:Når jeg tilgår forumet via min iPhone eller min iPad kommer den konstant med at man skal kontollere tapatalk. Hver gang man skriver indlæg, skifter emne, skifter forum og lign. kommer den med den besked. Jeg gider ikke betale for tapatalk, så der er pænt irriterende at det kommer hele tiden.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
En lille detalje - ved ikke om det er fordi jeg nu kører Windows 8 (og bruger Chrome browser)
Når jeg vil se sangtekster, og jeg så står med cursor på "Diverse", så åbner menu "nedad" hvor jeg kan vælge sange. Når jeg så med cursor vælger "Sange", så åbner denne menu "opad", så toppen af den forsvinder op bag browser hovedet, og det er ikke muligt at komme ind og schrolle i den. Nogen der kan hjælpe? Har jo Anfield debut næste søndag, og skulle jo gerne lige lære de sidste tekster
Når jeg vil se sangtekster, og jeg så står med cursor på "Diverse", så åbner menu "nedad" hvor jeg kan vælge sange. Når jeg så med cursor vælger "Sange", så åbner denne menu "opad", så toppen af den forsvinder op bag browser hovedet, og det er ikke muligt at komme ind og schrolle i den. Nogen der kan hjælpe? Har jo Anfield debut næste søndag, og skulle jo gerne lige lære de sidste tekster

Vi SMADRER det PIShold !
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Umiddelbart skulle menuen gerne være kompatibel med alle browsere, men jeg kan godt se, at der vist er et problem med store undermenuer. Prøver at få rettet det til i løbet af i morgen.Cynwal skrev:En lille detalje - ved ikke om det er fordi jeg nu kører Windows 8 (og bruger Chrome browser)
Det er pænt irriterende og forum nærmest ubrugeligt på iPadHekkem skrev:Fint, men der er vil ingen grund til det popper op, hver gang man foretager sig noget.Mugge skrev:Det har været et stort ønske blandt mange brugere, at vi installerede Tapatalk, så vi har ingen umiddelbare planer om at fjerne det.Hekkem skrev:Når jeg tilgår forumet via min iPhone eller min iPad kommer den konstant med at man skal kontollere tapatalk. Hver gang man skriver indlæg, skifter emne, skifter forum og lign. kommer den med den besked. Jeg gider ikke betale for tapatalk, så der er pænt irriterende at det kommer hele tiden.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Så kan man lære at købe ordentlige kvalitetsprodukter i stedet for at købe pænt designede modeprodukter med store tekniske mangler.Hekkem skrev:Det er pænt irriterende og forum nærmest ubrugeligt på iPadHekkem skrev:Fint, men der er vil ingen grund til det popper op, hver gang man foretager sig noget.Mugge skrev:Det har været et stort ønske blandt mange brugere, at vi installerede Tapatalk, så vi har ingen umiddelbare planer om at fjerne det.Hekkem skrev:Når jeg tilgår forumet via min iPhone eller min iPad kommer den konstant med at man skal kontollere tapatalk. Hver gang man skriver indlæg, skifter emne, skifter forum og lign. kommer den med den besked. Jeg gider ikke betale for tapatalk, så der er pænt irriterende at det kommer hele tiden.

(Yep, jeg fatter virkelig ikke hvorfor Apple er så "in" som det er - de er dyrere og dårligere end konkurrenternes produkter..?!?)
Det markerede er din holdning. At Apples produkter er så "in" (nu du insisterer på at bruge det udtryk) indikerer, at der er en ret markant portion mennesker i verden, der ikke deler den. Derfor klinger skråsikkerheden i dine postulater noget hult. (Selvom jeg godt fanger din spøg i øverste linie - så undskyld, jeg lige går ind og agerer lyseslukker!ThunderZtorm skrev:Så kan man lære at købe ordentlige kvalitetsprodukter i stedet for at købe pænt designede modeprodukter med store tekniske mangler.Hekkem skrev:Det er pænt irriterende og forum nærmest ubrugeligt på iPadHekkem skrev:Fint, men der er vil ingen grund til det popper op, hver gang man foretager sig noget.Mugge skrev:Det har været et stort ønske blandt mange brugere, at vi installerede Tapatalk, så vi har ingen umiddelbare planer om at fjerne det.Hekkem skrev:Når jeg tilgår forumet via min iPhone eller min iPad kommer den konstant med at man skal kontollere tapatalk. Hver gang man skriver indlæg, skifter emne, skifter forum og lign. kommer den med den besked. Jeg gider ikke betale for tapatalk, så der er pænt irriterende at det kommer hele tiden.
(Yep, jeg fatter virkelig ikke hvorfor Apple er så "in" som det er - de er dyrere og dårligere end konkurrenternes produkter..?!?)

Hvad er det helt præcis, Apples produkter har af "tekniske mangler" som du ikke finder i produkter, der kører Android, Windows eller Linux? Altså vigtige tekniske mangler, der får én til at ønske, at man i stedet sad med et Microsoft- eller Google-produkt mellem hænderne.
Personligt er jeg kun pro-Apple, når det kommer til deres computere og musikafspillere (og selv på computer-fronten er jeg begyndt at overveje et skifte til Windows efter v.8 kom ud). Jeg finder iOS gabende kedeligt at bruge og kan stadig ikke se meningen med en tablet (det være sig iPads eller alle de andre). Så det er ikke fordi, jeg er blind Apple-fanboy.
Men jeg undrer mig over, at Windows-brugere, der i langt de fleste tilfælde aldrig har brugt et Apple-produkt, i så høj grad føler behov for at rakke ned på dem, alene fordi de er blevet hamrende populære. Det er ligesom når drenge i fjerde klasse føler behov for på timebasis højlydt at proklamere, at de hader, hader, HADER Justin Bieber, men ikke aner hvad de skal svare, når man spørger dem hvorfor - hvorfor de som regel ender med efter en akavet pause at sige "Nøh, han synger sgu da herredårligt!", selvom det jo faktisk er en af de (få) ting, han godt kan finde ud af.
De hader ham fordi han er populær. Præcis som mange hader Apples produkter fordi de er populære. Og det synes jeg virkelig er en besynderlig tendens.
Senest rettet af Aarde torsdag, 16. maj, 2013 00:40, rettet i alt 1 gang.
Jeg kan virkelig varmt anbefale at hente Tapatalk ned. Det vil ikke alene løse dit problem med popups'ne, men det vil også generelt give dig en langt bedre brugeroplevelse på forum. Det fungerer virkelig, virkelig godt. Og så koster det jo trods alt ikke mere end hvad der svarer til en stor cola.Hekkem skrev:Det er pænt irriterende og forum nærmest ubrugeligt på iPadHekkem skrev:Fint, men der er vil ingen grund til det popper op, hver gang man foretager sig noget.Mugge skrev:Det har været et stort ønske blandt mange brugere, at vi installerede Tapatalk, så vi har ingen umiddelbare planer om at fjerne det.Hekkem skrev:Når jeg tilgår forumet via min iPhone eller min iPad kommer den konstant med at man skal kontollere tapatalk. Hver gang man skriver indlæg, skifter emne, skifter forum og lign. kommer den med den besked. Jeg gider ikke betale for tapatalk, så der er pænt irriterende at det kommer hele tiden.
-
Men hvad så hvis man er virkelig glad for cola? Så ved jeg ikke om de to ting er substituerbare.
Fan af Manchester United
Det er ikke iPad'en der er problemet med den popup forumet kontra tapatalkThunderZtorm skrev: Så kan man lære at købe ordentlige kvalitetsprodukter i stedet for at købe pænt designede modeprodukter med store tekniske mangler.
"substituerbare"?!AllanShore skrev:Men hvad så hvis man er virkelig glad for cola? Så ved jeg ikke om de to ting er substituerbare.
Er du Djøf'er?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"