FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: To do

Indlæg af John Barnes » fredag, 06. jul, 2007 22:00

Vardenberg skrev:Ser også frem til at forummet bliver rødt igen. Ellers godt arbejde Mugge!
Ja det gør jeg også. Så bliver det til et rigtig Liverpool forum :D

Ellers syntes jeg at det er et godt forum hvor det er nemt at finde rundt i tingene og det tog faktisk ikke så lang tid at lære det nye forum at kende så det var bare helt kanon :D
Billede

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » torsdag, 12. jul, 2007 21:10

Nu er der ikke så meget behov for et helt underforum til dette emne længere. Derfor flyttes det herned, mens resten fjernes.

Jeg vil godt undskylde lidt, at bl.a. farven ikke er skiftet endnu. Det og andre ting VIL blive gjort.
Lige nu er der andre ting der har højere prioritet. Bl.a. er der en legende kamp lige om hjørnet.
Men det er stadig meningen, at de ting der er listet i først indlæg i denne tråd, at det er det der bliver taget fat på.

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Henrik C » lørdag, 14. jul, 2007 19:42

Mugge skrev:Nu er der ikke så meget behov for et helt underforum til dette emne længere. Derfor flyttes det herned, mens resten fjernes.

Jeg vil godt undskylde lidt, at bl.a. farven ikke er skiftet endnu. Det og andre ting VIL blive gjort.
Lige nu er der andre ting der har højere prioritet. Bl.a. er der en legende kamp lige om hjørnet.
Men det er stadig meningen, at de ting der er listet i først indlæg i denne tråd, at det er det der bliver taget fat på.
Men når det sker, vender jeg tilbage i fuldt flor.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af DaBonks » fredag, 20. jul, 2007 12:25

Hvad med sådan nogle links mellem trådene ?
Altså nede i bunden, under indlæggene a la "Previous thread - Next Thread" ..
Billede

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » torsdag, 09. aug, 2007 14:12

Jeg vil gerne lige give en update på hvordan det står til, med at få forum gjort rødt.
I og for sig, har jeg fundet tre mulige themes, som kan bruges. Der er dog bare et enkelt problem.
Forum kører version 3.0RC1, og nyeste version er 3.0RC4.
I RC4 er der en fejl i databasen, som gør at det ikke er muligt at installere nye themes, uden der vil opstå, eller er risiko for fejl i databasen. Derfor vil jeg vente til der kommer en RC5. Jeg tror ikke der går så lang tid, før der kommer en update. Der er trods alt kommet tre siden vi startede på det nye.
I hvert fald den ene af de mulige nye themes har også profil oplysningerne i venstre side, så det er muligt at slå to fluer med ét smæk!

ML

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af ML » torsdag, 09. aug, 2007 16:23

:shock:

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Webmartin » torsdag, 09. aug, 2007 20:59

Det er forbavsende så hurtigt, jeg har vænnet mig til profilerne i højre side. Måske skal vi stemme om placeringen, når opdateringen er klar?
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Martin VP » torsdag, 09. aug, 2007 21:01

Webmartin skrev:Det er forbavsende så hurtigt, jeg har vænnet mig til profilerne i højre side. Måske skal vi stemme om placeringen, når opdateringen er klar?
God idé. Conradsens stemme tæller dobbelt.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Martin VP » torsdag, 09. aug, 2007 22:15

Mugge skrev:Jeg vil gerne lige give en update på hvordan det står til, med at få forum gjort rødt.
I og for sig, har jeg fundet tre mulige themes, som kan bruges. Der er dog bare et enkelt problem.
Forum kører version 3.0RC1, og nyeste version er 3.0RC4.
I RC4 er der en fejl i databasen, som gør at det ikke er muligt at installere nye themes, uden der vil opstå, eller er risiko for fejl i databasen. Derfor vil jeg vente til der kommer en RC5. Jeg tror ikke der går så lang tid, før der kommer en update. Der er trods alt kommet tre siden vi startede på det nye.
I hvert fald den ene af de mulige nye themes har også profil oplysningerne i venstre side, så det er muligt at slå to fluer med ét smæk!
Mugge, det ville være rart at få forum i rødt, men det haster ikke. Så hvis det er bedre at vente, så vent. Og jeg tror efterhånden, de fleste har vænnet sig til, profilbilledet er i venstre hjørne, så det er spørgsmålet om du ikke ville få de samme klager - med omvendt fortegn - hvis du flyttede det tilbage i venstre side?
I like my sugar sweet

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af nrg » fredag, 10. aug, 2007 10:06

Martin VP skrev:
Mugge skrev:Jeg vil gerne lige give en update på hvordan det står til, med at få forum gjort rødt.
I og for sig, har jeg fundet tre mulige themes, som kan bruges. Der er dog bare et enkelt problem.
Forum kører version 3.0RC1, og nyeste version er 3.0RC4.
I RC4 er der en fejl i databasen, som gør at det ikke er muligt at installere nye themes, uden der vil opstå, eller er risiko for fejl i databasen. Derfor vil jeg vente til der kommer en RC5. Jeg tror ikke der går så lang tid, før der kommer en update. Der er trods alt kommet tre siden vi startede på det nye.
I hvert fald den ene af de mulige nye themes har også profil oplysningerne i venstre side, så det er muligt at slå to fluer med ét smæk!
Mugge, det ville være rart at få forum i rødt, men det haster ikke. Så hvis det er bedre at vente, så vent. Og jeg tror efterhånden, de fleste har vænnet sig til, profilbilledet er i venstre hjørne, men i højre side :D , så det er spørgsmålet om du ikke ville få de samme klager - med omvendt fortegn - hvis du flyttede det tilbage i venstre side?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 12. aug, 2007 20:59

Jeg savner den der oversigt over de seneste 5 indlæg (eller flere) der altid "huserede" på fanclubbens forside - kan vi ikke få erstattet "Så er Forum igen oppe at køre.........." med den oversigt?

Er snart blevet klar over at Forum fungerer............. :lol:

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Jan » tirsdag, 14. aug, 2007 15:17

Jeg ved ikke rigtig om jeg så en reklame på forum én dag for "de unævnelige" - jeg gætter på, at Webmaster ikke kan noget ved det, thi ellers havde han sikkert gjort det ;)
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » onsdag, 15. aug, 2007 14:09

Hafsteinsson skrev:Jeg savner den der oversigt over de seneste 5 indlæg (eller flere) der altid "huserede" på fanclubbens forside - kan vi ikke få erstattet "Så er Forum igen oppe at køre.........." med den oversigt?

Er snart blevet klar over at Forum fungerer............. :lol:
Det er planen, som beskrevet i første indlæg.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » onsdag, 15. aug, 2007 14:13

Jan skrev:Jeg ved ikke rigtig om jeg så en reklame på forum én dag for "de unævnelige" - jeg gætter på, at Webmaster ikke kan noget ved det, thi ellers havde han sikkert gjort det ;)
Jeg har mulighed for at blokkere reklamer fra specifikke websites, hvilket også er gjort i flere tilfælde.
Jeg har ikke set der skulle være en reklame "derfra", men hvis man ser noget, må man gerne underrette mig.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » mandag, 17. sep, 2007 11:00

Jeg forventer at kunne præsentere forslag til nyt design indenfor de næste 48 timer, dvs. RØD farve.
Da der er to forslag vil det komme til afstemning.

Besvar