FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
mortenbak

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af mortenbak » fredag, 16. sep, 2022 23:27

Jeg er helt enig!
Hvks jeg må komme med en kritik, så synes jeg den nye hjemmeside er rigtig flot visuelt, men den er støvsuget for alt jeg tidligere brugte.
Nu bruger jeg næsten kun tapatalk til forum og “nyhederne” kommer jo allerede som notifikationer fra PLbold.
Jeg savner i høj grad at kunne logge på hjemmesiden og se de nyeste indlæg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 29. sep, 2022 13:46

mortenbak skrev:
fredag, 16. sep, 2022 23:27
Jeg er helt enig!
Hvis jeg må komme med en kritik, så synes jeg den nye hjemmeside er rigtig flot visuelt, men den er støvsuget for alt jeg tidligere brugte.
Nu bruger jeg næsten kun tapatalk til forum og “nyhederne” kommer jo allerede som notifikationer fra PLbold.

Tror mange er enige, hvilket er en skam, men tror ikke rigtig der lyttes til bruger kritik herinde.

Alene det at man skal trykke Diverse --- Forum ---- Gå til Forum----- for derefter at skulle trykke på alle emner for at se om nogen har skrevet nyt er helt forældet. Tror desværre siden ender som Old Trafford og helt forsvinder eller ganske simpelt ingen brugere har.

Link til youtube der ikke har nye videoer siden januar 2021 er også en sjov prioritet.

Desuden virker ikon linket til facebook siden ikke.
JEG BOYKUTTER VM I QATAR

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 48
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 29. sep, 2022 15:52

Redtothebone skrev:
torsdag, 29. sep, 2022 13:46
mortenbak skrev:
fredag, 16. sep, 2022 23:27
Jeg er helt enig!
Hvis jeg må komme med en kritik, så synes jeg den nye hjemmeside er rigtig flot visuelt, men den er støvsuget for alt jeg tidligere brugte.

Tror mange er enige, hvilket er en skam, men tror ikke rigtig der lyttes til bruger kritik herinde.

Alene det at man skal trykke Diverse --- Forum ---- Gå til Forum----- for derefter at skulle trykke på alle emner for at se om nogen har skrevet nyt er helt forældet. Tror desværre siden ender som Old Trafford og helt forsvinder eller ganske simpelt ingen brugere har.

Link til youtube der ikke har nye videoer siden januar 2021 er også en sjov prioritet.

Desuden virker ikon linket til facebook siden ikke.
Det er simpelthen en omgang ævl, at der ikke lyttes.
Selvfølgelig lytter vi til hvad der bliver sagt, men det er da ikke ensbetydende med, at vi er enige.

Besvar