14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af TomViolence » mandag, 17. jun, 2013 09:48

Tillykke med fødselsdags, Hendo! :flag5: :flag5:

http://www.youtube.com/watch?v=L659JnUxoMQ[/youtube]
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 17. jun, 2013 10:06

TomViolence skrev:Tillykke med fødselsdags, Hendo! :flag5: :flag5:

Congrats Hendo :aliboronz5:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 20. jun, 2013 11:51

TomViolence skrev:Tillykke med fødselsdags, Hendo! :flag5: :flag5:

fixed
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » fredag, 21. jun, 2013 12:30

Tror og håber på at Hendo i de kommende sæsoner bare vil blive bedre og bedre. Han har hvad der skal til af saft og kraft, masser af kilometer i benene og masser af vilje:-))))))
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » fredag, 21. jun, 2013 13:04

Harvey skrev:Tror og håber på at Hendo i de kommende sæsoner bare vil blive bedre og bedre. Han har hvad der skal til af saft og kraft, masser af kilometer i benene og masser af vilje:-))))))
Enig :)

Jeg synes sgu han har et stort potentiale, og så er han også teknisk udmærket :)

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 21. jun, 2013 13:58

Harvey skrev:Tror og håber på at Hendo i de kommende sæsoner bare vil blive bedre og bedre. Han har hvad der skal til af saft og kraft, masser af kilometer i benene og masser af vilje:-))))))
Scorer maks 3 mål næste sæson. Også så er han for spinkel
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Nr.7LuisSuarez

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » fredag, 21. jun, 2013 14:23

Hekkem skrev:
Når Harvey endelig er positiv, synes jeg ikke du skal gå hen og irritere ham for at sige sin mening om andre spillere...
Jeg synes også Henderson er godt i gang med at komme sin transfersum til gode, da han kæmper hårdere end de fleste spillere og ser ud til at have et kæmpe potentiale, når han engang imellem hiver verdensklasse afleveringer eller skud frem.
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 21. jun, 2013 19:42

Hekkem skrev:
...og så er han også for ung!!!!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jun, 2013 09:30

Cynwal skrev:
Hekkem skrev:
...og så er han også for ung!!!!
.... og går lidt for meget op i sin frisure

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » fredag, 06. sep, 2013 13:38

Var i tvivl om han havde hvad der skulle til, men efter de første tre kampe, har han overbevist mig! Fantastisk løbearbejde, og han er exceptionel i presspillet! Helt sikkert den kommende anfører, hvis dette fortsætter!
YNWA

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 06. sep, 2013 17:48

Det eneste Henderson reelset mangler for mit vedkommende, er at kunne drible med bolden naturligt. Han er god til korte og lange afleveringer, og de dybe/afgørende stikninger til angribere er hans specialitet. Han arbejder røven ud af bukserne, er som sagt god i presspillet, og er begyndt at afslutte godt. Dette aspekt kan han dog godt forbedre lidt, men efter den sløje afslutning imod Stoke i første halvleg, havde han et par gode drøn på stolperne i anden halvleg så vidt jeg husker. Og så viste han mod Notts County at han er en god afslutter. Kan sagtens sætte den uden om målmænd, som han efterhånden har gjort nogle gange nu i sin LFC karriere. Hvis han bare lærte at gøre det, som han gjorde ude mod Arsenal sidste sæson, hvor han finter og dribler sig væk fra flere modstandere, så bliver han simpelthen en guldklump, der er alle de penge værd vi gav for ham. Kan han tilføje dette til sit spil så bliver jeg virkelig lykkelig på hans vejne.
Han er god til alle de der sjonglerings konkurrencer og er præcis når han skal ramme en overligger + der ligger videoer af ham hvor han finter en masse drenge, godt nok er de ikke særligt gode modstandere eller udfordringer, men jeg synes alligevel man kan se at Hendo er en god teknikker, måske er det mere noget mentalt for ham. Det siger meget om hans karriere her, der er som om at han, siden han skiftede for alle de penge, har bygget sig selv langsomt op og lægger flere og flere ting til sit spil. Jeg håber at han får lagt de sidste ting til hans spil, så har vi en meget meget vigtig spiller; det har vi måske allerede?

Jeg blev i hvert fald positivt overrasket over at han, såvel som hele holdet mod Stoke i første halvleg bare vidste hvad han/de skulle gøre med bolden, hvor deres medspillere befinder sig på banen, og indøvede løsninger og pasningsmønstre hele tiden.

Go Hendo!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

steffanp
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 35

Indlæg af steffanp » tirsdag, 17. sep, 2013 02:08

Kampen mod Swansea bemærkede jeg at Henderson løb og løb. Han havde en stor opgave med Wisdom bag sig som ikke spillede ret godt i Swansea kampen.
Jeg syntes virkelig vi har en mand som er vokset med opgaven her. En alder af 23 år mener jeg han er blevet en solid spiller en rigtig ( fighter ) et stort potentiale. Han tøver jo ikke med tilbageløb og gå i alle nærkampe, det er en mand for fremtiden syntes jeg.

Var meget skeptisk omkring Henderson i starten da pris skiltet var højt (180mill). Det er jo ikke hans skyld han blev solgt til den pris og syntes det er ved og komme til gode for os!

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » onsdag, 18. sep, 2013 18:15

Billede

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » onsdag, 18. sep, 2013 18:31

Liverdrengen skrev:Det eneste Henderson reelset mangler for mit vedkommende, er at kunne drible med bolden naturligt. Han er god til korte og lange afleveringer, og de dybe/afgørende stikninger til angribere er hans specialitet. Han arbejder røven ud af bukserne, er som sagt god i presspillet, og er begyndt at afslutte godt. Dette aspekt kan han dog godt forbedre lidt, men efter den sløje afslutning imod Stoke i første halvleg, havde han et par gode drøn på stolperne i anden halvleg så vidt jeg husker. Og så viste han mod Notts County at han er en god afslutter. Kan sagtens sætte den uden om målmænd, som han efterhånden har gjort nogle gange nu i sin LFC karriere. Hvis han bare lærte at gøre det, som han gjorde ude mod Arsenal sidste sæson, hvor han finter og dribler sig væk fra flere modstandere, så bliver han simpelthen en guldklump, der er alle de penge værd vi gav for ham. Kan han tilføje dette til sit spil så bliver jeg virkelig lykkelig på hans vejne.
Han er god til alle de der sjonglerings konkurrencer og er præcis når han skal ramme en overligger + der ligger videoer af ham hvor han finter en masse drenge, godt nok er de ikke særligt gode modstandere eller udfordringer, men jeg synes alligevel man kan se at Hendo er en god teknikker, måske er det mere noget mentalt for ham. Det siger meget om hans karriere her, der er som om at han, siden han skiftede for alle de penge, har bygget sig selv langsomt op og lægger flere og flere ting til sit spil. Jeg håber at han får lagt de sidste ting til hans spil, så har vi en meget meget vigtig spiller; det har vi måske allerede?

Jeg blev i hvert fald positivt overrasket over at han, såvel som hele holdet mod Stoke i første halvleg bare vidste hvad han/de skulle gøre med bolden, hvor deres medspillere befinder sig på banen, og indøvede løsninger og pasningsmønstre hele tiden.

Go Hendo!
Jeg er ret overbevist om at han nok skal få teknikken med sig i løbet af de næste par sæsoner, synes at have noget set nogle videoer med ham ca. dengang han skiftede til os, der viste prøver på hans teknik eller ihvertfald boldkontrol og tricks. Prøver lige at finde dem :)

Jeg er forøvrigt enig med de fleste her, han gør et fantastisk stykke arbejde, og er fast mand gennem de næste mange år. En af mine klare favoritter på holdet (Hvis man kan have sådan nogle ;) )

Edit: Her er de:

Noget kunne tyde på at han ihvertfald var teknisk anlagt som yngre spiller, så mon ikke han kan tilføje nogle elementer til den del af spillet igen ;)

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 12. nov, 2013 10:31

http://plbold.dk/rodgers-henderson-var-taet-pa-skifte/

Lidt for skarp overskrift her, synes jeg nok, når der længere nede i artiklen står, at Henderson ikke ville væk fra Liverpool, og at Brendan håbede, at han ville blive.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar