af Liverdrengen » fredag, 06. sep, 2013 17:48
Det eneste Henderson reelset mangler for mit vedkommende, er at kunne drible med bolden naturligt. Han er god til korte og lange afleveringer, og de dybe/afgørende stikninger til angribere er hans specialitet. Han arbejder røven ud af bukserne, er som sagt god i presspillet, og er begyndt at afslutte godt. Dette aspekt kan han dog godt forbedre lidt, men efter den sløje afslutning imod Stoke i første halvleg, havde han et par gode drøn på stolperne i anden halvleg så vidt jeg husker. Og så viste han mod Notts County at han er en god afslutter. Kan sagtens sætte den uden om målmænd, som han efterhånden har gjort nogle gange nu i sin LFC karriere. Hvis han bare lærte at gøre det, som han gjorde ude mod Arsenal sidste sæson, hvor han finter og dribler sig væk fra flere modstandere, så bliver han simpelthen en guldklump, der er alle de penge værd vi gav for ham. Kan han tilføje dette til sit spil så bliver jeg virkelig lykkelig på hans vejne.
Han er god til alle de der sjonglerings konkurrencer og er præcis når han skal ramme en overligger + der ligger videoer af ham hvor han finter en masse drenge, godt nok er de ikke særligt gode modstandere eller udfordringer, men jeg synes alligevel man kan se at Hendo er en god teknikker, måske er det mere noget mentalt for ham. Det siger meget om hans karriere her, der er som om at han, siden han skiftede for alle de penge, har bygget sig selv langsomt op og lægger flere og flere ting til sit spil. Jeg håber at han får lagt de sidste ting til hans spil, så har vi en meget meget vigtig spiller; det har vi måske allerede?
Jeg blev i hvert fald positivt overrasket over at han, såvel som hele holdet mod Stoke i første halvleg bare vidste hvad han/de skulle gøre med bolden, hvor deres medspillere befinder sig på banen, og indøvede løsninger og pasningsmønstre hele tiden.
Go Hendo!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth