Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
texy skrev:Det svarer jo til at bede en kok eller en bager om at udlevere deres bedste opskrifter og hemmeligheder?
I øvrigt forstår jeg det da sådan, at det er de hold, der også har europæisk fodbold, der skal bruge to-tre hold? Og derudover lader konklusionen til at være, at det er England, der rammes hårdest ved slutrumder af det stramme program uden nogen form for pause.
1. Man kan jo godt tale om strukturer i generelle termer. Det handler jo ikke om at udlevere hemmeligheder, men om at give os lidt indblik i, hvordan han tænker fodbold.
2.:
He knows rivals can cope with the fixture list by fielding two starting XIs. He knows when Christmas comes, Liverpool may be stretched again in a way others are not.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
texy
- Alder: 49
Surf skrev:texy skrev:Det svarer jo til at bede en kok eller en bager om at udlevere deres bedste opskrifter og hemmeligheder?
I øvrigt forstår jeg det da sådan, at det er de hold, der også har europæisk fodbold, der skal bruge to-tre hold? Og derudover lader konklusionen til at være, at det er England, der rammes hårdest ved slutrumder af det stramme program uden nogen form for pause.
1. Man kan jo godt tale om strukturer i generelle termer. Det handler jo ikke om at udlevere hemmeligheder, men om at give os lidt indblik i, hvordan han tænker fodbold.
2.:
He knows rivals can cope with the fixture list by fielding two starting XIs. He knows when Christmas comes, Liverpool may be stretched again in a way others are not.
1: Jeg tror, at man taber læserne med en artikel om strukturer. Og det hører reelt heller ikke med i det indblik i hvem mennesket/manageren Klopp er, som artiklen vel prøver at beskrive? Det hører mere med i et Monday Night Football program. Uanset hvad, så synes jeg i hvert fald, at det var en aldeles glimrende artikel.
2: Ja, ok. Fair nok. Jeg bed vist kun mærke i denne del om engelsk fodbold.
"They are the mother of football, so now we have to play every day. OK, it’s like it is. But in the end you have to accept that when the summer comes, if you want to be successful, you need to maybe cut one or two games."
Kloppite
-
Surf
texy skrev:
1: Jeg tror, at man taber læserne med en artikel om strukturer. Og det hører reelt heller ikke med i det indblik i hvem mennesket/manageren Klopp er, som artiklen vel prøver at beskrive? Det hører mere med i et Monday Night Football program. Uanset hvad, så synes jeg i hvert fald, at det var en aldeles glimrende artikel.
Det gør man muligvis. Og det kan da godt være, at det er artiklens formål. Men jeg synes bare ikke, at den rigtigt bragte noget nyt eller specielt interessant på banen. Hvis det var for at fortælle om Klopp, så ville jeg da gerne have haft et lidt mere psykologisk portræt, inklusiv noget historie om manageren Klopps historie, hvordan han blev til den han manager han er i dag. Eller måske høre lidt mere om hvordan hans hverdag ser ud på Melwood, osv. Det kan sagtens være, at det helt skyder forbi artiklens formål, men måske synes jeg så bare ikke den var så spændende og så er den jo ikke længere

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
Så meget desto mindre holder argumentet med, at Klopp ikke havde en tilfredsstillende trup til rådighed.
-
texy
AJ skrev:
Så meget desto mindre holder argumentet med, at Klopp ikke havde en tilfredsstillende trup til rådighed.
Et af Klopps vedvarende argumenter var jo også, at der aldrig var tid til andet end at restituere.
Kloppite
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » lørdag, 24. sep, 2016 09:58
Jeg glæder mig over det hver dag.

-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Han har lige underskrevet en ny 6-årig kontrakt. Det er da forholdsvis longterm...
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Emmy skrev:Han har lige underskrevet en ny 6-årig kontrakt. Det er da forholdsvis longterm...
Det var faktisk gået forbi min næse - så fedt

-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » søndag, 25. sep, 2016 10:14
Haha, det går ikke ubemærket hen, at Klopp gør det godt.
Der går jo nok nogle år før det kunne blive aktuelt. Men hvad tænker i, tror i Klopp er som andre managers og ønsker at komme til en mindre udfordrende klub som Bayern?
Jeg ser ham jo egentlig som en type, der hellere vil skabe et hold end overtage et allerede succesfuldt.
-
texy
Er der nogen, der kender til et lovligt stream af Monday Night Football (MNF) eller alternativt en lovlig genudsendelse af programmet senere?
Vil rigtigt gerne opleve aftenens seance med Klopp og Carra.
http://www.skysports.com/football/news/ ... -this-week
Kloppite
-
MP
Jeg har selv ledt efter et sted uden held desværre. Men alle MNF analyser plejer at ligge på youtube dagen efter.
-
Luske-LFC
af Luske-LFC » mandag, 26. sep, 2016 18:52
Må man ligge "ulovlige" streams ud, hvis man kender nogle?