Arne Slot

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Arne Slot

Indlæg af Cynwal » onsdag, 23. apr, 2025 19:43

YNWA! skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 13:40
Det er et år siden i dag at Paul Joyce meldte at vi var interesserede i Arne Slot. Sikke en træner!
Jeg indrømmer blankt, at min første tanke var:
"Vi skal sgu da ikke ha' en norsk træner!!"
Jeg er siden blevet klogere, og har ændret meget holdning til den gode Arne Slot
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 23. apr, 2025 20:24

Cynwal skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 19:43
YNWA! skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 13:40
Det er et år siden i dag at Paul Joyce meldte at vi var interesserede i Arne Slot. Sikke en træner!
Jeg indrømmer blankt, at min første tanke var:
"Vi skal sgu da ikke ha' en norsk træner!!"
Jeg er siden blevet klogere, og har ændret meget holdning til den gode Arne Slot
Især fordi han er hollandsk.... :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. apr, 2025 05:29

På dagen, hvor Liverpool kan vinde deres engelske mesterskab nr. 20, har BBC en rigtig god artikel om Arne Slot og hans første sæson på Merseyside:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... g1dlx2pyvo
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 07. maj, 2025 14:23

Forlæng for satan. Sikke en træner.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 07. maj, 2025 16:46

YNWA! skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 14:23

Det er jo bydende nødvendigt, at Slot hurtigst muligt forlænger inden sæsonen går igang, for iflg. "Lex Drejer/TG12" i "Hvem skal ind"-tråden, må der ikke være nogen på holdet eller bænken, med under 2 år tilbage i kontrakttiden. Det må også gælde for Head Coach'en ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. maj, 2025 17:00

@Cynwal

You cheeky s.o.b. ;)

Og Carol og Caroline i køkkenet. Forlæng!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 08. maj, 2025 11:48

Cynwal skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 16:46
YNWA! skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 14:23

Det er jo bydende nødvendigt, at Slot hurtigst muligt forlænger inden sæsonen går igang, for iflg. "Lex Drejer/TG12" i "Hvem skal ind"-tråden, må der ikke være nogen på holdet eller bænken, med under 2 år tilbage i kontrakttiden. Det må også gælde for Head Coach'en ;)
Jep han skal også forlænges, ellers risikere vi Real, Barca eller andre klubber approacher ham.

PL titlen har kun gjort ham mere attraktiv og selvom han endnu ikke er i den absolutte superliga af trænere med Carlo, Klopp osv. så er han lige under.

Det jeg kunne være "bange" for ved Slot er dog om han er typen der jagter nye udfordringer - hans hidtidige træner karierere er det kun Feyonord hvor han har været længere end ét år. Dog har hans skifter generelt været "opad" så spørgsmålet er om han ønsker at være en træner der viser noget i mange ligaer, eller om han er in it for the long-term med os.

søren
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 62

Indlæg af søren » torsdag, 08. maj, 2025 11:59

Jeg mener, det er for tidligt at bringe Slot op på det niveau. Nu kommer det allersværeste for ham, nemlig at skulle bygge sit eget hold - eller nærmere: sin egen trup. Dette henover de næste 1-3 år.
Hvordan tackler han spillere (mennesker) der ikke har kendt hinanden gennem nogle år, hvor hierakiet dermed er på plads. Nye kommer ind, andre skal ud (eller acceptere en mindre rolle) DET bliver hans helt store opgave, og vi kan ikke rigtigt vurdere ham (som en top-toptræner) før om et par år efter min mening.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 08. maj, 2025 13:46

søren skrev:
torsdag, 08. maj, 2025 11:59
Jeg mener, det er for tidligt at bringe Slot op på det niveau. Nu kommer det allersværeste for ham, nemlig at skulle bygge sit eget hold - eller nærmere: sin egen trup. Dette henover de næste 1-3 år.
Hvordan tackler han spillere (mennesker) der ikke har kendt hinanden gennem nogle år, hvor hierakiet dermed er på plads. Nye kommer ind, andre skal ud (eller acceptere en mindre rolle) DET bliver hans helt store opgave, og vi kan ikke rigtigt vurdere ham (som en top-toptræner) før om et par år efter min mening.
Helt enig. En ting er at komme ind og lave justeringer til en eksisterende sammenspillet gruppe spillere, noget andet er at bygge sin egen trup op. Jeg tror dog ikke det bliver den store svingdør til sommer som flere regner med. Spændende bliver det i hvert fald at følge ham.

Besvar