11 - Mohamed Salah
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
Re: 11 - Mohamed Salah
Det havde simpelthen været helt forkert, hvis han havde forladt os på en fri til sommer. Især ovenpå sådan en sæson. Han må meget gerne lige komme op i gear igen de resterende kampe, men jeg er slet ikke i tvivl om, at han kommer til at levere på et højt niveau næste år også.
Fantastisk nyhed.
Fantastisk nyhed.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fortjent. Tillykke Mo!
- JudgeArdaStudge
Det må man sige. I store dele af sæsonen har han været i en klasse for sig. Yderst fortjent.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hamrende uprofessionelt, illoyalt og utiltalende. Han burde i stedet påtage sig et ansvar for de dårlige resultater. Klubbens stjerne og lønførende spiller kan ikke opføre sig sådan. Vi hører oftest kun fra ham i medierne når han soler sig i succes eller vil have mere i løn. Nu vælger han så at hælde sådan en spand lort ud. Han behøver ikke komme tilbage til Liverpool, når afcon er slut. Han kan bare pakke flyttebilen og smutte til sandkassen.
Ingen er større end klubben.
Ingen er større end klubben.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Screendumps fra Mo Salahs interview i mixed-zone, hvor han udtaler, at han er "smidt under bussen af Klubben":

(Kilde: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... e8rnx4g7go )

(Kilde: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... e8rnx4g7go )
Vi SMADRER det PIShold !
Spændende par uger vi går i møde.
Det ville dog være federe, hvis det var kampene og det pakkede julekampprogram, man så frem til.
Julen er for mig på alle måder opskruet, udvandet og ligegyldig, men jeg elsker det tætte kampprogram i PL
.....og julemaden, naturligvis
Det ville dog være federe, hvis det var kampene og det pakkede julekampprogram, man så frem til.
Julen er for mig på alle måder opskruet, udvandet og ligegyldig, men jeg elsker det tætte kampprogram i PL
.....og julemaden, naturligvis
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Slot med fuld opbakning fra FSG. Det ville også være mærkeligt hvis ikke de bakker om manageren i sådan en sag.
Jeg tror ikke Salah rejser med holdet til Milano.
Mon ikke Slot bare parerer ordre i forhold til at holde Salah på bænken. Hans udbrud er ledelsen nok ikke kede af..Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 07. dec, 2025 21:07Slot med fuld opbakning fra FSG. Det ville også være mærkeligt hvis ikke de bakker om manageren i sådan en sag.
Edwards er kongen i klubben nu og ser nok helst Salah solgt i januar.