Arne Slot

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Re: Arne Slot

Indlæg af Emmy » tirsdag, 10. feb, 2026 18:28

Ledelsen må jo være tilfreds med de resultater han leverer. Og være tilfreds med at vi ikke spiller Champions League næste sæson.
13 kampe tilbage og vi skal vel vinde de 10 for at komme i Champions League. Det er komplet urealistisk.
Og selv en Europa League plads kan det komme til at knibe med. Få ham nu bare væk, der er ingen grund til at vente til sommer. Måske kan en ny træner nå at redde stumperne. Med Arne bliver det kun værre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 10. feb, 2026 20:42

Måske når Chl difinitivt er udelukket, kan det være FSG tænker, ok han er ikke manden vi giver stokken til en ny der har resten af sæsonen og en fuld preseason. Næste sæson vil der så være færre kampe og ligaen kan prioteres fuldt ud.
Jeg er også endt i “Slot må ud”
Selv hvis han fik rettet skuden lidt op, så kan jeg ikke se hvordan hans “fodbold” vil passe i Liverpool FC.
Det er røvsygt at se på!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_J
Alder: 37

Indlæg af Tom_J » onsdag, 04. mar, 2026 20:19

Er virkelig forbløffet over, han ikke er røget ud endnu. Hvor langt mod bunden skal vi, før han ryger? Intet tyder på, vi er på rette vej. Vi har brugt milliarder og det sejler. Og samtidig spiller vi af lort. Det er blevet langt, langt dyrere at beholde ham, end det er at fyre ham.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 05. mar, 2026 07:13

Efter resultaterne igår kunne vi med en sejr mod Wolves ha ligget nummer 4 og dermed ha haft det i vores egne hænder.
Det gør mig endnu mere irriteret at tænke på. Vores totalt uengageret måde at spille på. Ingen identitet overhovedet.
Måske virker det også "forkælet" at kræve en manager der ligger med i kampen om CL pladserne fyret. Meeeeen altså den måde vi har spillet på i nærmest hele sæsonen har jo været rædderlig! Det er den mest vattede præstation på et Liverpoolhold i laaaang tid. Det er så røvsygt at se på.
Som det blev skrevet i Wolves kamptråden, intet målsøgende i spillet, bare bolde bagud og til siden, selv kontramuligheder bliver bremset af langsomme spillere og dårlige beslutninger (Gakpo og Salah). De to er direkte stopklodser for at noget kreativt kan ske. Det er så tåkrummende at se på efterhånden. Jeg sidder sgu næsten med en følelse af, at så flå plastret af og lad os tabe kampen om 4 pladsen og CL osv, så vi forhåbentlig får en ledelse der ser at det her må og skal slutte nu.

Det jeg ikke helt fatter er at det må vel også være tydeligt for spillerne selv, hvor tåbelige de ser ud ??? Har de slet ikke nogen selvindsigt ? Hvordan er det muligt at få så mange dygtige spillere til at spille så dårligt ? Det er mig en gåde! De behøver jo blot at se kampene igennem og så må de da sidde og tænke - Hold da kæft en omgang ynk!
Det er simpelthen uværdigt det vi oplever og det selvom vi stadig er med i kampen om de dyre pladser.

Hvergang der bliver vist billeder af Slot på sidelinien, er mit fjernsyn i overhængende fare for at blive skadet. Kunne man forstille sig en fremtid, hvor AI var med inde i fjernsynet og simpelthen havde et "det her er for skidt - det gider jeg ikke vise, så jeg slukker eller skifter kanal" ? "Ramasjang sover" er mere underholdende end Liverpool under Arne Slots ledelse.

Så det må være SLOT RAUS herfra.

Og godmorgen...... :lol:

Besvar