Jeg er top klar til at snakke om James Milner, hvis vi flytter over i Curtis Jones tråden

Jeg har nydt det i fulde drag. Kunne være jeg som det næste skulle krybe til korset i Darwin Nunez tråden, og indrømme at jeg måske tog fejl..........Filos of Isk skrev: ↑fredag, 10. mar, 2023 13:23Og så syntes jeg også at vi skal anerkende at Cynwal gjorde et gævt forsøg på at flytte Harvey Elliott diskussionen fra kamptråden ind i Harvey Elliott tråden, for at vi så skiftede til en Curtis Jones debat.![]()
Spillere under 21 tæller vist ikke med i home-grown regnestykket.Thommo skrev: ↑torsdag, 20. apr, 2023 15:16Nu så jeg lige diskussionen om home grown, i Curtis tråden. Er Harvey home groen, eller bliver det inden sin 21 års fødselsdag, nogen der ved det? PT har vi vel Kelleher, Gomez, TAA, Curtis, der er uddannet i klubben, og så Milner,Robbo, Hendo med britisk pas, måske Carvalho lige så?
Altså behovet for f.eks. Curtis eller Nat Phillips er vel næsten større hvis vi ender i EL.Thommo skrev: ↑lørdag, 22. apr, 2023 12:15Takkerhåber ikke vi beholder en spiller, eksempelvis Curtis udelukkende pga han er homegrown, slet ikke når vi ikke skal spille CL næste sæson, og den 23-25. plads som Curtis og Nat Philips har sådan cirka, kan tages af en anden i og med det er marginalt med spilletid. Og bare det at Bellingham velsagtens koster 500 mill mere pga det skide pas, er jo også grotesk, men udbud og efterspørgsel dikterer desværre prisen op i det vanvittige, nå man ikke har en relativt lav frikøbsklausul indskrevet.
Og er med på Curtis har haft et par okay aktioner, på det sidste..........Bare overhovedet slet ikke godt nok stadigvæk, efter min mening altså. Med Elliott, Carvalho og Bajcetic får han jo også konkurrence fra lidt yngre kræfter.
Tror sgu der er langt vej endnuHr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 21. nov, 2023 23:44To mål af Elliott til aften mod Nordirland. Han må være tæt på det rigtige landhold.
Måske han lige skal blive god nok til Liverpool førstHr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 21. nov, 2023 23:44To mål af Elliott til aften mod Nordirland. Han må være tæt på det rigtige landhold.
Jeg tror han er langt bag i køen.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 21. nov, 2023 23:44To mål af Elliott til aften mod Nordirland. Han må være tæt på det rigtige landhold.
Det er vel ikke et krav. En del på det engelske landshold spiller ikke fast for deres klubhold. Harry Maguire har i store perioder siddet på bænken, men alligevel spillet på det engelske landshold. Det samme gælder Phil Foden, Kalvin Philips, Marcus Rashford og Cole Palmer.Redtothebone skrev: ↑onsdag, 22. nov, 2023 11:35Måske han lige skal blive god nok til Liverpool førstHr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 21. nov, 2023 23:44To mål af Elliott til aften mod Nordirland. Han må være tæt på det rigtige landhold.![]()
Jeg skriver heller ikke han skal have en fast plads. Men at han fortjener sin debut. Elliott har igennem længere tid gjort det godt for U21. Det samme kan siges om Jones.Oomph242 skrev: ↑onsdag, 22. nov, 2023 15:51Jeg tror han er langt bag i køen.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 21. nov, 2023 23:44To mål af Elliott til aften mod Nordirland. Han må være tæt på det rigtige landhold.
Med spillere som Mount, Foden, Bellingham, Sake, Grealish, K Phillips, Cole Palmer, Loftus-Cheek, Maddison og Henderson.
så skal der mange skader til før han får spilletid.
Jeg vil lige starte med at understrege, at jeg deler din holdning om, at Elliott virker undervurderet af store dele af vores fanbase og måske også omverdenen. Det er som om, vi ikke sætter pris på det potentiale, der er i en knægt med SÅ MEGET erfaring i en alder af kun 20 år.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 23. nov, 2023 12:08Men af dem du nævner, ser jeg Elliott klart bedre end Hendo, Loftus-Cheek, Philips, Palmer, Mount, og på samme niveau i øjeblikket som Grealish. Foden, Bellingham og Saka er bedre.