29 - Arthur Melo
Re: 29 - Arthur Melo
Nå, han har fået en muskelskade. Skønt han er ved at falde til 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jep, heldigvis et lån der kun koster omtrent 100 mill kr, vil jeg tro. De penge kunne simpelthen ikke være brugt bedre...Gad vide om han får over eller under 300 minutter i trøjen, i pl altså. Som skrevet før, pinligt vindue der var roy hodgson værdigt, og det var så Klopp der stod for det. Vores allesammens kæledægge, men det er FSG der må tage skraldet, så hva´ fa´en.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 07. okt, 2022 18:55han er spild af plads i omklædningsrummet. Nu skal han vel bruge endnu en måned på at komme i form.
Gigantisk fejl lån fra dag 1![]()
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Farcen fortsætter
Han er ude i 4 måneder ifølge Pearce. Med andre ord er han først tilbage i 2023

Han er ude i 4 måneder ifølge Pearce. Med andre ord er han først tilbage i 2023

Hmm har han egentligt fået debut? hvis ikke begynder jeg da at tvivle på han overhovedet får debut....Hvis ikke Klopp bare giver ham lidt sekunder til maj, mest for symbolikken, som Klopp jævnligt gør.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ikke i PL, men fik lidt minutter imod Napoli (var det ikke sådan?)Thommo skrev:Hmm har han egentligt fået debut? hvis ikke begynder jeg da at tvivle på han overhovedet får debut....Hvis ikke Klopp bare giver ham lidt sekunder til maj, mest for symbolikken, som Klopp jævnligt gør.
Men jo en joke atvi lejer en spiller ude af form, som så får en muskelskade til træning. Han er jo lejet ind i hast fordi vi akut manglede midtbane pga skader. Det virker helt dumt!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Alder: 37
Komisk... 

Indtil videre et skidt lejemål. Økonomien må være trang siden vi ikke kunne købe en kvalitets midtbanespiller.
Ærgerligt hvis dette betyder vi ender udenfor top 4.
Ærgerligt hvis dette betyder vi ender udenfor top 4.
Det er nok ikke lige fraværet af Melo der koster en placering i toppen. Der tror jeg han er ret ligegyldig.
Derimod kommer det til at koste en CL plads at vi ikke fik styrket truppen mere end vi gjorde.
Derimod kommer det til at koste en CL plads at vi ikke fik styrket truppen mere end vi gjorde.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det lejemål virker så meget hul i hovedet.
Nej en Melo eller ej gør nok ingen forskel i truppen pt.
Vores trup er vel ret beset dårligere end i sidste sæson, hvis man regner alderen med på spillerne. Flere ser til at være gået over sidste salgsdato.
Det er 3-4 måneder siden vi stod i 4 finaler. Hvis man bliver gammel så hurtigt, så er jeg sgu død om lidt.Oomph242 skrev:Nej en Melo eller ej gør nok ingen forskel i truppen pt.
Vores trup er vel ret beset dårligere end i sidste sæson, hvis man regner alderen med på spillerne. Flere ser til at være gået over sidste salgsdato.
Ifht Arthur Melo, så virker det jo helt hen i vejret, at leje en unfit, skadesplaget spiller for at dække et akut behov for at have en midtbanespiller til truppen. Ikke en desideret forstærkning, det har jeg aldrig set ham som, men blot en mulighed for at stille med en midtbane.
Full blown sindsygt valg at leje ham ind

Han kommer sikkert ikke til at spille mere end de 5 min mod Napoli i den røde trøje.
Jeg har lige døjet med en brækket ankel og er på vej tilbage og kæmper med kommune/sygedagpenge og a-kasse. Jeg gad sgu godt være Arthur Melo ligenu.
Alt for mange kampe og mange km i benene kan gøre spillere hurtigere gamle. Alderen i truppen er høj og sommer pausen var kort. Der er grænser for hvor meget man kan få ud af spillerne.mortenbak skrev: ↑mandag, 10. okt, 2022 00:33Det er 3-4 måneder siden vi stod i 4 finaler. Hvis man bliver gammel så hurtigt, så er jeg sgu død om lidt.Oomph242 skrev:Nej en Melo eller ej gør nok ingen forskel i truppen pt.
Ifht Arthur Melo, så virker det jo helt hen i vejret, at leje en unfit, skadesplaget spiller for at dække et akut behov for at have en midtbanespiller til truppen. Ikke en desideret forstærkning, det har jeg aldrig set ham som, men blot en mulighed for at stille med en midtbane.
Full blown sindsygt valg at leje ham ind
Han kommer sikkert ikke til at spille mere end de 5 min mod Napoli i den røde trøje.
Jeg har lige døjet med en brækket ankel og er på vej tilbage og kæmper med kommune/sygedagpenge og a-kasse. Jeg gad sgu godt være Arthur Melo ligenu.