38 - Ryan Jiro Gravenberch
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: 38 - Ryan Jiro Gravenberch
Han har virkelig haft gavn af trænerskiftet. Han er ren klasse på den position. Vi har tre gennembrudsstærke spillere på midtbanen - og de er gennembrudsstærke på hver deres måde.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Gad vide om Zubimendi havde lugtet lunten, og ikke ønskede splinter i røven af at sidde på bænken....Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 11. sep, 2024 12:48Han har virkelig haft gavn af trænerskiftet. Han er ren klasse på den position. Vi har tre gennembrudsstærke spillere på midtbanen - og de er gennembrudsstærke på hver deres måde.

Vi SMADRER det PIShold !
Han trives ihvertfald godt med at midtbanen er mindre "bulder" end under Klopp og mere spillende.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 11. sep, 2024 12:48Han har virkelig haft gavn af trænerskiftet. Han er ren klasse på den position. Vi har tre gennembrudsstærke spillere på midtbanen - og de er gennembrudsstærke på hver deres måde.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Når jeg ser Gravenberch spille kommer jeg til at tænke på et gammelt Sade nummer: "Smooth operator". For det første har unge Ryan en ekseptionel rum-opfattelse/space-awareness. Han er virkelig en 360-graders spiller, som har styr på hvad der sker fremad, tilbage og til begge sider omkring ham. Han sætter så mange modspillere ved en overraskende retningsbestemt tæmning ud i et tomrum, som kun han har opfattet. Samtidig er hans drive med bolden så glidende, at det nærmer sig at være Laudrupsk. At Zubimendi sagde nej til Fish & Chips på Merseyside har vist sig at være en kæmpe Blessing in disguise.
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg er vild med Gravenberch og fedt som han er vokset.Cynwal skrev: ↑søndag, 29. sep, 2024 08:56Når jeg ser Gravenberch spille kommer jeg til at tænke på et gammelt Sade nummer: "Smooth operator". For det første har unge Ryan en ekseptionel rum-opfattelse/space-awareness. Han er virkelig en 360-graders spiller, som har styr på hvad der sker fremad, tilbage og til begge sider omkring ham. Han sætter så mange modspillere ved en overraskende retningsbestemt tæmning ud i et tomrum, som kun han har opfattet. Samtidig er hans drive med bolden så glidende, at det nærmer sig at være Laudrupsk. At Zubimendi sagde nej til Fish & Chips på Merseyside har vist sig at være en kæmpe Blessing in disguise.
Får han lagt mål på også er han ustoppelig!
Det sagt kunne jeg nu stadig godt se vi kunne bruge Zubimendi. Med det vanvittige antal af kampe der efterhånden er vil der være behov for rotation, og Endo, eller Jones er bare en nedgradering.
Ligeså ville Zubimendi kunne give noget taktisk fleksibilitet til feks at spille 4-3-3, med ham som 6’er.
Meget enig med jer begge.TG12 skrev: ↑søndag, 29. sep, 2024 11:25Jeg er vild med Gravenberch og fedt som han er vokset.Cynwal skrev: ↑søndag, 29. sep, 2024 08:56Når jeg ser Gravenberch spille kommer jeg til at tænke på et gammelt Sade nummer: "Smooth operator". For det første har unge Ryan en ekseptionel rum-opfattelse/space-awareness. Han er virkelig en 360-graders spiller, som har styr på hvad der sker fremad, tilbage og til begge sider omkring ham. Han sætter så mange modspillere ved en overraskende retningsbestemt tæmning ud i et tomrum, som kun han har opfattet. Samtidig er hans drive med bolden så glidende, at det nærmer sig at være Laudrupsk. At Zubimendi sagde nej til Fish & Chips på Merseyside har vist sig at være en kæmpe Blessing in disguise.
Får han lagt mål på også er han ustoppelig!
Det sagt kunne jeg nu stadig godt se vi kunne bruge Zubimendi. Med det vanvittige antal af kampe der efterhånden er vil der være behov for rotation, og Endo, eller Jones er bare en nedgradering.
Ligeså ville Zubimendi kunne give noget taktisk fleksibilitet til feks at spille 4-3-3, med ham som 6’er.
Er vildt begejstret for Gravenberchs opblomstring. Helt ufattelig udvikling fra sidste sæson. Og vel dette Bayern og andre storklubber forelskede sig i, da han blev scoutet i Ajax som helt ung.
Dejligt han har grebet den mulighed han har fået, da handlen af Zubimendi faldt sammen.
Det sagt, så skal der bare en skade til enten Gravenberch eller Mac Allister til, så får vi at se hvor skrøbeligt besat vi er på midten, hvis vi altså skal opretholde niveauet bare nogenlunde.
Curtis er en fin spiller at kunne spille ind med fra bænken i visse situationer. Men som fast mand på midten, vil det koste i længden. Og Endo kan vi vel godt se bort fra. Han er her jo nok kun under Slot, for at opretholde kvantiteten.
Så jeg ser gerne et indkøb til midten og gerne allerede i januar. Om det igen skal forsøges med Zubimendi, eller vi skal forsøge os med en anden må de høje herrer vurdere.