67 - Harvey Elliott

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Thommo » fredag, 04. jul, 2025 23:17

Han var sgu også fænomenal under u21, men mod ligesværdige, altså målt på alder. Ham køber spurs om 5 år for 700mill(Solanke vanvids købet står klart i erindring) er mit gæt, fra en anden klub end LFC. Sælg men jernet er varmt, Robbo kan følge ham naturligvis, som jeg ser det er tsimikas bedre end Robbo, andre ser Robbo som kult og vil beholde ham på den bekostning er mit gæt.

At vi vandt PL med så elendige backs er dælme godt job af de resterende 9 og Arne, TAA var god på Klopp spillestilen, elendig på Slot måden. Robbo er bare blevet røv elendig i en rimelig ung alder
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af mortenbak » søndag, 06. jul, 2025 16:29

Thommo skrev:Han var sgu også fænomenal under u21, men mod ligesværdige, altså målt på alder. Ham køber spurs om 5 år for 700mill(Solanke vanvids købet står klart i erindring) er mit gæt, fra en anden klub end LFC. Sælg men jernet er varmt, Robbo kan følge ham naturligvis, som jeg ser det er tsimikas bedre end Robbo, andre ser Robbo som kult og vil beholde ham på den bekostning er mit gæt.

At vi vandt PL med så elendige backs er dælme godt job af de resterende 9 og Arne, TAA var god på Klopp spillestilen, elendig på Slot måden. Robbo er bare blevet røv elendig i en rimelig ung alder
BilledeBillede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar