Jeg ser helst at han bliver. Det er sku ikke mange “indfødte” som klare skærende og bliver fast mand i start 11eren.
Men lad os se hvad som sker til sommer. En ny manager kan hurtigt sælge meget ud og købe ind til hans spillestil.
Jeg ser helst at han bliver. Det er sku ikke mange “indfødte” som klare skærende og bliver fast mand i start 11eren.
Trent ville være god på Frimpongs pladsHr. Drejer skrev:Klopp har sværget til 433. Alonso spiller 3421, og det give plads til Trent på midten i en friere rolle, og hvor Szobo og Mac Allister vil få en mere offensiv rolle.
Alonso spillede skiftevis 433 og 4231 da han var træner for Sociedads B-hold. Klopp benyttede sig også næsten udelukkende af en 4231 formation da han var træner i Dortmund, men har sjælendt gjort det hos os. Selvom han som historien berømt lyder, lod Lewandowski spille 10'er for at gøre ham bedre på bolden, havde han nu aldrig brugt en angriber i samme rolle som Firmino fik i Liverpool.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 15. feb, 2024 08:37Klopp har sværget til 433. Alonso spiller 3421, og det give plads til Trent på midten i en friere rolle, og hvor Szobo og Mac Allister vil få en mere offensiv rolle.
De kan de da bare gøre. De får et nej og han forlænger.
Jeg håber han forlænger, men frygter han laver en McMannaman, eller Owen.JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 07. okt, 2024 21:08De kan de da bare gøre. De får et nej og han forlænger.
Jeg er enig i den del at vi nok skal komme videre.
Samt er TAA vores eneste englænder med fast spilletid. Da vi mødte Milan havde de dobbelt så mange englænder på banen som os:)TG12 skrev: ↑torsdag, 10. okt, 2024 10:58Jeg er enig i den del at vi nok skal komme videre.
Men det er et skridt i den forkerte retning, hvis vi mister/sælger vores top spillere når Real, Barca eller Bayern banker på. Det er tilbage til tiden, før Klopp kom. Det var ikke just vores mest succesfulde tidsperiode.
TAA vil være særlig katastrofalt, da han er lokal og i sin bedste fodbold alder.
Hvis en spiller født og opvokset i Liverpool, i sin bedste alder, vurderer at f.eks. Real er mere attraktiv, hvordan pokker skal vi så gøre os forhåbninger om at udenlandske spillere som Diaz, MacAllister, Gravenberch skulle tænke anerledes hvis Real eller Barca banker på? Spillere der tilmed heller ikke har været der i tiden hvor alle de store trofæer kom? Selvom TAA ikke skulle vinde et eneste trofæ mere i karierren vil han kunne se tilbage på en flot trofæ høst. Det samme kan ikke siges om flere andre spillere.
Derfor er signal værdien i at beholde TAA (plus værdien af ham) sindssyg vigtigt.
Salah + VVD well dem skal vi også helst beholde, men kva deres alder er jeg mere åben over for at de kan smutte, hvis de ønsker det.
Helt enig. Jeg vil gerne beholde Trent, men hvis han ikke vil være i Liverpool FC, må han jo bare smutte. Vi har Bradley, som jeg ser som bedre i det defensive arbejde.