Og så de skide stats, som jeg ikke er imponeret af overhovedet....Det ER jo ikke ulovligt at lave 50% flere mål/assist når man spiller Firmino pladsen, uanset hvad forum prøver at overbevise mig om, og den artikel måske

Hekkem skrev: ↑tirsdag, 13. aug, 2019 13:40Jamen det er jo simpelthen ikke godt nok.
https://twitter.com/LFC/status/1160968187178971136?s=20
De lyver hele bundet jo. Se selv![]()
https://twitter.com/LFCTV/status/116095 ... 33888?s=20
Mission impossibleThommo skrev: ↑tirsdag, 13. aug, 2019 15:42Jeg har læst den smule jeg kunne læse uden at give min mail adresse CynwalMen det er nok til dels mor/datter/trekant problematikken om igen
![]()
Og så de skide stats, som jeg ikke er imponeret af overhovedet....Det ER jo ikke ulovligt at lave 50% flere mål/assist når man spiller Firmino pladsen, uanset hvad forum prøver at overbevise mig om, og den artikel måske![]()
Han er ret sjov at diskutere, ham her Firmino. Han minder mig en del om Sakho, som også kunne dele vandene. Vedrørende Sakho var det først og fremmest de grundlæggende kvaliteter, man diskuterede. Det gør man naturligvis ikke med Firmino. Her handler det ret beset om mål. Mål fra en spidsangriber.Niels K skrev:Mission impossibleThommo skrev: ↑tirsdag, 13. aug, 2019 15:42Jeg har læst den smule jeg kunne læse uden at give min mail adresse CynwalMen det er nok til dels mor/datter/trekant problematikken om igen
![]()
Og så de skide stats, som jeg ikke er imponeret af overhovedet....Det ER jo ikke ulovligt at lave 50% flere mål/assist når man spiller Firmino pladsen, uanset hvad forum prøver at overbevise mig om, og den artikel måske![]()
PræcisNiels K skrev: ↑onsdag, 14. aug, 2019 09:43Næ, jeg mener ikke, at sandheden ligger et sted midt i mellem, for så er han jo ikke så god, som jeg vitterligt synes, han er.
Firmino har ligger med 18-21 mål/assists i PL, mens han har været hos os, så man skal jo ikke sidde og forvente, at han pludselig skal score 50% flere mål. Det er en voldsom forbedring at kræve ift., hvad han normalt leverer.
Hvis ikke man skal få en blodprop på et tidspunkt, så er man jo nød til at sætte sig ind i, hvad Klopp forventer af Firmino, og at Klopp mener, at han udfører sit arbejde til nærmest perfektion. Det mener jeg, at man er nød til at forholde sig til, for ellers giver kritikken ikke mening.
Du skriver, at den ene del forventer flere mål af vores spidsangriber, men de skal jo kigge på vores angriberes heatmaps, og så vil de se, at det er Mané og Salah, der er vores spidsangribere - primært Salah, og de scorer sjovt nok begge +20 mål.
Det er som om der bare ikke lyttes i den her tråd....Niels K skrev:Så skal Klopp jo lave hele systemet om, og det giver jo ikke mening ? Du kan jo ikke bare sige, at andre skal overtage Firmino's kæmpe arbejdsområde, for at han kan krydre røv som Elkjær ?
I slutningen af sidste sæson, så jeg en stat, der fortalte, at Firmino havde den bedste conversion rate, så det er jo ikke, fordi han brænder sine chancer.
2 assists i dag er vel godkendt ?
Der findes ikke en angriber, der arbejder på de betingelser som Firmino har i et system som Liverpool spiller, der scorer flere mål end Firmino. Ja, det kunne være rart med en spidsangriber der scorer flere mål, men så mister vi det som systemet giver os, samt det systemet giver betingelser for Mane og Salah til at gøre det de er bedst til. Augero scorer flere mål ja, Lewandowski scorer flere mål ja, Messi scorer flere mål ja, Ronaldo scorer flere mål ja, men ingen af dem har på nærmeste vis samme vilkår i spilsystemet som Firmino har.Jesper skrev: ↑onsdag, 14. aug, 2019 20:29Jo, i perioder af kampene er Firmino vores spidsangriber. Og nogle gange er det ham spillet centrerer om, så han kommer frem til chancer. Og han har også sin portion af afslutningerne. Så ja, derfor er det ikke underligt at han scorer mål. På trods af arbejdsiver.
Netop derfor er det vel heller ikke for meget at forlange, at han scorede hyppigere. Og det er min anke mod ham, for jeg synes ikke han er helt så god som han til tider gøres til. Forstået på den måde, at han bestemt er blandt de bedste i verden, men jeg synes stadigvæk at der er plads til forbedring. Lig med flere mål. Og kunne en anden angriber levere det, så var han foretrukket hos mig. Så måtte andre tage over i forhold til arbejdsraseri.
Der er selvsagt ikke mange af dem, de her bedre angribere, men de findes.
Ja, den bed jeg også mærke i her til morgen.Niels K skrev: ↑lørdag, 24. aug, 2019 09:40
Virgil udtaler, at Firmino er den bedste, han nogensinde har spillet på hold med:
https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-18995102