Det har vi. Brad Jones i buret:-)Kelly skrev:Jordan er en klog spiller. Jones er det samme. Jeg gad godt liverpool havde begge to.
14 - Jordan Henderson
Re: 14 - Jordan Henderson
We need a new Fowler...
-
Elsker den dreng !
Ansæt ham Peters

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... tspur.html
Der begynder at danne sig et mønster. Lige om lidt skubber Aspas Suárez ud på bænken! I hørte det her først!
Edit: Han er iøvrigt ansat: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... or-success
Der begynder at danne sig et mønster. Lige om lidt skubber Aspas Suárez ud på bænken! I hørte det her først!
Edit: Han er iøvrigt ansat: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... or-success
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jordan har da heldigvis hørt at han skulle igang med assist og mål, det sidste skal nu være endnu bedre. Men fem assist til Luis siden november i PL er forrygende. Jordan du skal som Coutinho i gang med målscoringen.
We need a new Fowler...
Han er allerede tilknyttet klubben.mortenbak skrev:Elsker den dreng !
Ansæt ham Peters
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Haha han ligner en 6 årig, der har fået det i fødseldagsgave han altid har ønsket sig. Når det så er skrevet, han bliver aldrig manager, de står bare med deres stoneface

Verden er smask fuld af hyklere....
‘I have absolutely no idea what Alex Ferguson is talking about,’ said Dr Salo. ‘I’m sure if people do have a damaging running style it can affect them later. But as somebody who follows football a little bit, I don’t recognise this specific description of Henderson as being meaningful.’
Godt at rødtuden ikke er bitter over at han ikke fik fat i Hendo. Så finder han da i det mindste ikke på falske påstande omkring hvorfor han ikke gik efter en klasse spiller. muhahaha.
Godt at rødtuden ikke er bitter over at han ikke fik fat i Hendo. Så finder han da i det mindste ikke på falske påstande omkring hvorfor han ikke gik efter en klasse spiller. muhahaha.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Apropos det med løbestilen, er der andre, der praktiserer den samme måde, som mange er begyndt på de senere år - altså at lande inde under hoften og også gerne på forfoden? Eller er der bare nogle, der ved noget om fordelene og ulemperne ved det?
Jeg er selv begyndt på det, og det kræver godt nok noget tilvending. Mine lægge har været på konstant overarbejde de seneste måneder, men omvendt, så føles det også mere naturligt nu, fremfor når man lander på hælen. Jeg har også bidt mærke i, at mange fodboldspillere ser ud til at have fået en del træning i løbestil, og jeg læste også et sted, at Varane har været ude i denne sæson pga. knæproblemer, og at han efterfølgende har fået anbefalet at omlægge sin løbestil.
Jeg er selv begyndt på det, og det kræver godt nok noget tilvending. Mine lægge har været på konstant overarbejde de seneste måneder, men omvendt, så føles det også mere naturligt nu, fremfor når man lander på hælen. Jeg har også bidt mærke i, at mange fodboldspillere ser ud til at have fået en del træning i løbestil, og jeg læste også et sted, at Varane har været ude i denne sæson pga. knæproblemer, og at han efterfølgende har fået anbefalet at omlægge sin løbestil.
Fan af Manchester United
Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.AllanShore skrev:Apropos det med løbestilen, er der andre, der praktiserer den samme måde, som mange er begyndt på de senere år - altså at lande inde under hoften og også gerne på forfoden? Eller er der bare nogle, der ved noget om fordelene og ulemperne ved det?
Du kan høre Daniel Lieberman fortælle mere om det her http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE
Samt kan dokumentaren "The Perfect Runner" anbefales.
-
Velkommen til!Daabeck skrev: Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.
Du kan høre Daniel Lieberman fortælle mere om det her http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE

Skal lige høre nøjagtig hvad du mener, når du skriver, at det er bedst at "lande på bolden af foden"
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
-
Prøv at gå på stedet, evt. med høje knæløft. Der hvor dine fødder først rammer gulvet er bolden af foden.Nr.7LuisSuarez skrev:Velkommen til!Daabeck skrev: Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.
Skal lige høre nøjagtig hvad du mener, når du skriver, at det er bedst at "lande på bolden af foden"
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Altså under hælen?AllanShore skrev:Prøv at gå på stedet, evt. med høje knæløft. Der hvor dine fødder først rammer gulvet er bolden af foden.Nr.7LuisSuarez skrev:Velkommen til!Daabeck skrev: Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Henderson var ikke specielt god i dag. Forhåbentligt kan han fortsætte sit gode spil, selvom Gerrard nu er kommet tilbage.