14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af TomViolence » søndag, 12. jan, 2014 19:52

MKJ skrev:Henderson var ikke specielt god i dag. Forhåbentligt kan han fortsætte sit gode spil, selvom Gerrard nu er kommet tilbage.
Ikke i forhold til de sidste par kampe, ja, men han var heller ikke i nærheden af at være dårlig. Man kan kritisere hans indgreb, da Charlie Adam scorede.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 12. jan, 2014 20:02

TomViolence skrev:
MKJ skrev:Henderson var ikke specielt god i dag. Forhåbentligt kan han fortsætte sit gode spil, selvom Gerrard nu er kommet tilbage.
Ikke i forhold til de sidste par kampe, ja, men han var heller ikke i nærheden af at være dårlig. Man kan kritisere hans indgreb, da Charlie Adam scorede.
Lad os kalde det "manglende indgreb" ;) Så ud som om han ikke anede hvor bolden var
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 12. jan, 2014 20:07

Mazter81 skrev:Altså under hælen?
Du har sgu ikke hørt efter i idræt.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 12. jan, 2014 20:17

ScouserTommy skrev:
TomViolence skrev:
Lad os kalde det "manglende indgreb" ;) Så ud som om han ikke anede hvor bolden var
Det er nok mere korrekt, ja. :D
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Brockins

Indlæg af Brockins » søndag, 12. jan, 2014 21:07

Jeg mente bare, det var tankevækkende, at han blomstrede op i sådan en grad, da Gerrard var ude og nu igen virker tættere på sit gamle niveau. Forhåbentligt var det bare en "one off"..

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 12. jan, 2014 23:52

MKJ skrev:Jeg mente bare, det var tankevækkende, at han blomstrede op i sådan en grad, da Gerrard var ude og nu igen virker tættere på sit gamle niveau. Forhåbentligt var det bare en "one off"..
Synes godt nok det er tyndt, Hendo har altså spillet noget nær fuld tid, og været mega stabil hele sæsonen.... Synes en kritik kan være manglende mål, men ikke at han falder i niveau når Ste G spiller. Men det er bare min mening
Verden er smask fuld af hyklere....

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » mandag, 13. jan, 2014 13:09

AllanShore skrev:
Mazter81 skrev:Altså under hælen?
Du har sgu ikke hørt efter i idræt.
Enig

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 17. mar, 2014 14:44

Unsung hero.

Han er så utrolig vigtig for balancen på holdet. I går completed han 52 afleveringer, vandt 3 tacklinger, 1 interception og skabte 3 chancer. Han kan så meget på en fodboldbane.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » mandag, 17. mar, 2014 22:33

Hr. Drejer skrev:Unsung hero.

Han er så utrolig vigtig for balancen på holdet. I går completed han 52 afleveringer, vandt 3 tacklinger, 1 interception og skabte 3 chancer. Han kan så meget på en fodboldbane.
Han er utrolig, og så kan hans motor bare give den gas all day the long. Hendo har også fået et taktisk overblik ift. Genpres og hvilke omstillinger der skal omsættes hurtigt.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 18. mar, 2014 16:17

nikand skrev: Han er utrolig, og så kan hans motor bare give den gas all day the long. Hendo har også fået et taktisk overblik ift. Genpres og hvilke omstillinger der skal omsættes hurtigt.
Dertil lagt han de seneste par kampe har taget et stort ansvar, samt dirigeret medspillere, der endda burde være mere rutineret end ham.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 18. mar, 2014 16:49

nikand skrev:

Han er utrolig, og så kan hans motor bare give den gas all day the long. Hendo har også fået et taktisk overblik ift. Genpres og hvilke omstillinger der skal omsættes hurtigt.
Ja han mangler egentlig bare at sparke på mål lidt oftere og lidt mere kynisk, så har han hele pakken. Vi bør snarest tilbyde ham en livstidskontrakt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 18. mar, 2014 19:46

ScouserTommy skrev:
nikand skrev:

Ja han mangler egentlig bare at sparke på mål lidt oftere og lidt mere kynisk, så har han hele pakken. Vi bør snarest tilbyde ham en livstidskontrakt.
Helt enig.
Han er virkelig en nøglespiller. Bliver altid lidt roligere når jeg ser ham på holdkortet, for så er man sikker på der ihvertfald er en der giver sig fuldt ud

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 18. mar, 2014 21:57

I andre skriver det måske indirekte, men nu siger jeg det ligeud; Henderson har altså et højt bundniveau. Det er virkeligt sjældent, at vi ser virkeligt sløje præstationer fra hans side.

Jeg savner mere kynisme i offensiven, men så har vi altså også at gøre med en verdensklassespiller.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 18. mar, 2014 22:32

Det synes jeg så ikke. Verdensklasse altså. Dybest set spiller han på Xavis plads og så kan man definere verdensklasse.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 18. mar, 2014 22:56

Jesper skrev:Det synes jeg så ikke. Verdensklasse altså. Dybest set spiller han på Xavis plads og så kan man definere verdensklasse.
Xavi, der har spillet 34 kampe og bidraget med 4 mål og 5 assists? Henderson har spillet 37 kampe med 4 kampe og 6 assists til følge.

Nuvel, man kan ikke gøre det hele op i stats, da der er mere til fodbold end det. Desuden er der kæmpe forskel på den type fodbold, som Liverpool og Barcelona spiller - og gudskelov for det.

Ville Xavi kunne varetage et Hendersons rolle i Liverpool i Premier League med samme succes? Det er selvfølgelig blot et tanke eksperiment, men jeg tror det ikke. Omvendt ville Henderson heller ikke kunne erstatte Xavi i Barcelonas system.

Jo mere jeg tænker over det, jo dårligere synes jeg om ideen om at sammenligne Henderson og Xavi i første omgang.

Besvar