Ikke i forhold til de sidste par kampe, ja, men han var heller ikke i nærheden af at være dårlig. Man kan kritisere hans indgreb, da Charlie Adam scorede.MKJ skrev:Henderson var ikke specielt god i dag. Forhåbentligt kan han fortsætte sit gode spil, selvom Gerrard nu er kommet tilbage.
14 - Jordan Henderson
- TomViolence
- Alder: 36
Re: 14 - Jordan Henderson
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lad os kalde det "manglende indgreb"TomViolence skrev:Ikke i forhold til de sidste par kampe, ja, men han var heller ikke i nærheden af at være dårlig. Man kan kritisere hans indgreb, da Charlie Adam scorede.MKJ skrev:Henderson var ikke specielt god i dag. Forhåbentligt kan han fortsætte sit gode spil, selvom Gerrard nu er kommet tilbage.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Du har sgu ikke hørt efter i idræt.Mazter81 skrev:Altså under hælen?
Fan af Manchester United
- TomViolence
- Alder: 36
Det er nok mere korrekt, ja.ScouserTommy skrev:Lad os kalde det "manglende indgreb"TomViolence skrev:Ikke i forhold til de sidste par kampe, ja, men han var heller ikke i nærheden af at være dårlig. Man kan kritisere hans indgreb, da Charlie Adam scorede.MKJ skrev:Henderson var ikke specielt god i dag. Forhåbentligt kan han fortsætte sit gode spil, selvom Gerrard nu er kommet tilbage.Så ud som om han ikke anede hvor bolden var

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Jeg mente bare, det var tankevækkende, at han blomstrede op i sådan en grad, da Gerrard var ude og nu igen virker tættere på sit gamle niveau. Forhåbentligt var det bare en "one off"..
Synes godt nok det er tyndt, Hendo har altså spillet noget nær fuld tid, og været mega stabil hele sæsonen.... Synes en kritik kan være manglende mål, men ikke at han falder i niveau når Ste G spiller. Men det er bare min meningMKJ skrev:Jeg mente bare, det var tankevækkende, at han blomstrede op i sådan en grad, da Gerrard var ude og nu igen virker tættere på sit gamle niveau. Forhåbentligt var det bare en "one off"..
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
EnigAllanShore skrev:Du har sgu ikke hørt efter i idræt.Mazter81 skrev:Altså under hælen?
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Unsung hero.
Han er så utrolig vigtig for balancen på holdet. I går completed han 52 afleveringer, vandt 3 tacklinger, 1 interception og skabte 3 chancer. Han kan så meget på en fodboldbane.
Han er så utrolig vigtig for balancen på holdet. I går completed han 52 afleveringer, vandt 3 tacklinger, 1 interception og skabte 3 chancer. Han kan så meget på en fodboldbane.
Han er utrolig, og så kan hans motor bare give den gas all day the long. Hendo har også fået et taktisk overblik ift. Genpres og hvilke omstillinger der skal omsættes hurtigt.Hr. Drejer skrev:Unsung hero.
We need a new Fowler...
Dertil lagt han de seneste par kampe har taget et stort ansvar, samt dirigeret medspillere, der endda burde være mere rutineret end ham.nikand skrev: Han er utrolig, og så kan hans motor bare give den gas all day the long. Hendo har også fået et taktisk overblik ift. Genpres og hvilke omstillinger der skal omsættes hurtigt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja han mangler egentlig bare at sparke på mål lidt oftere og lidt mere kynisk, så har han hele pakken. Vi bør snarest tilbyde ham en livstidskontrakt.nikand skrev:Han er utrolig, og så kan hans motor bare give den gas all day the long. Hendo har også fået et taktisk overblik ift. Genpres og hvilke omstillinger der skal omsættes hurtigt.Hr. Drejer skrev:Unsung hero.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Helt enig.ScouserTommy skrev:Ja han mangler egentlig bare at sparke på mål lidt oftere og lidt mere kynisk, så har han hele pakken. Vi bør snarest tilbyde ham en livstidskontrakt.nikand skrev:Han er utrolig, og så kan hans motor bare give den gas all day the long. Hendo har også fået et taktisk overblik ift. Genpres og hvilke omstillinger der skal omsættes hurtigt.Hr. Drejer skrev:Unsung hero.
Han er virkelig en nøglespiller. Bliver altid lidt roligere når jeg ser ham på holdkortet, for så er man sikker på der ihvertfald er en der giver sig fuldt ud
I andre skriver det måske indirekte, men nu siger jeg det ligeud; Henderson har altså et højt bundniveau. Det er virkeligt sjældent, at vi ser virkeligt sløje præstationer fra hans side.
Jeg savner mere kynisme i offensiven, men så har vi altså også at gøre med en verdensklassespiller.
Jeg savner mere kynisme i offensiven, men så har vi altså også at gøre med en verdensklassespiller.
Det synes jeg så ikke. Verdensklasse altså. Dybest set spiller han på Xavis plads og så kan man definere verdensklasse.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Xavi, der har spillet 34 kampe og bidraget med 4 mål og 5 assists? Henderson har spillet 37 kampe med 4 kampe og 6 assists til følge.Jesper skrev:Det synes jeg så ikke. Verdensklasse altså. Dybest set spiller han på Xavis plads og så kan man definere verdensklasse.
Nuvel, man kan ikke gøre det hele op i stats, da der er mere til fodbold end det. Desuden er der kæmpe forskel på den type fodbold, som Liverpool og Barcelona spiller - og gudskelov for det.
Ville Xavi kunne varetage et Hendersons rolle i Liverpool i Premier League med samme succes? Det er selvfølgelig blot et tanke eksperiment, men jeg tror det ikke. Omvendt ville Henderson heller ikke kunne erstatte Xavi i Barcelonas system.
Jo mere jeg tænker over det, jo dårligere synes jeg om ideen om at sammenligne Henderson og Xavi i første omgang.