Hvordan kan det blive andet end tre dage?Jensen skrev:ElTorro skrev:Puha, hvor kommer jeg til at savne Henderson mod Norwich og Chelsea…
Jeg tror, vi kommer til at spille en diamant med Gerrard, Lucas, Allen og Coutinho mod Norwich som en følge af Hendersons udvisning.
Er der kommet en officiel udmelding angående Henderson's karantæne ?
1-3 spilledage ??
14 - Jordan Henderson
- TomViolence
- Alder: 36
Re: 14 - Jordan Henderson
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Den kamp er endeligt programsat til søndag.Aarhus skrev:Så vidt jeg har forstået, så udsættes Chelsea kampen, da vi skal spille mod dem en søndag, og de har returkamp om tirsdagen.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nej, det er der såmænd ikke. Sorry. Udtalelsen var mere baseret på den antagelse, at tre spilledage må være at forvente.TomViolence skrev:Hvordan kan det blive andet end tre dage?Jensen skrev:ElTorro skrev:Puha, hvor kommer jeg til at savne Henderson mod Norwich og Chelsea…
Jeg tror, vi kommer til at spille en diamant med Gerrard, Lucas, Allen og Coutinho mod Norwich som en følge af Hendersons udvisning.
1-3 spilledage ??
Hvis man kender FA ret, så hiver de sikkert 4 op af hatten.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Tror gerne de vil have Henderson med til VM, så måske ender det med 2 eller 3, således han lige får lidt vigtig kampform inden sæsonen afsluttes og VM truppen skal udtages, spilles sammen.Skovdal skrev:Hvis man kender FA ret, så hiver de sikkert 4 op af hatten.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Er der ikke regler for sådan noget? Plejer det ikke at være tre dage for direkte rødt, eller tager jeg fejl?Hekkem skrev:Tror gerne de vil have Henderson med til VM, så måske ender det med 2 eller 3, således han lige får lidt vigtig kampform inden sæsonen afsluttes og VM truppen skal udtages, spilles sammen.Skovdal skrev:Hvis man kender FA ret, så hiver de sikkert 4 op af hatten.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Henderson kommer til at have så meget krudt i røven til den sidste kamp når han har siddet ude i tre. Tror han kommer til at kunne lette fra jorden i flere minutter ad gangen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Allen eller Lucas kan sagtens tage over for Hendo.
Begge er bedre bolderobrere, og især Allen er lige så løbevillig,
og pasningsstærk. Har faktisk syntes, han trængte til en pause
i lang tid. Håber selvfølgelig jeg får ret. Savner et mesterskab.
Begge er bedre bolderobrere, og især Allen er lige så løbevillig,
og pasningsstærk. Har faktisk syntes, han trængte til en pause
i lang tid. Håber selvfølgelig jeg får ret. Savner et mesterskab.

Red since 77.
TomViolence skrev:Hvordan kan det blive andet end tre dage?Jensen skrev:ElTorro skrev:Puha, hvor kommer jeg til at savne Henderson mod Norwich og Chelsea…
1-3 spilledage ??
I kampens hede, var jeg ikke lige sikker på om det var direkte rødt eller om han allerede havde fået et gult kort.
Direkte rødt er selvfølgeligt 3 spilledages karantæne (darn it)
Så må Allen og Lucas steppe op i de næste par kampe

Det er der jo nok, men FA er jo FA, og de bøjer reglerne så det passer dem bedst.nrg skrev:Er der ikke regler for sådan noget? Plejer det ikke at være tre dage for direkte rødt, eller tager jeg fejl?Hekkem skrev:Tror gerne de vil have Henderson med til VM, så måske ender det med 2 eller 3, således han lige får lidt vigtig kampform inden sæsonen afsluttes og VM truppen skal udtages, spilles sammen.Skovdal skrev:Hvis man kender FA ret, så hiver de sikkert 4 op af hatten.
Stupidity now - Insanaty later
Har godt nok savnet Hendersons dynamik både offensivt og i modpresset i de sidste kampe.
Henderson er savnet i de sidste 3 kamper, Lucas er alt for ringe. Han er godt nok vores midtbanegeneral på vores hold. Han skal nok bevidst de mod newcasle
Ingen bebrejdelse, ingen kritik af situationen der førte til det, men jeg tror Jordans røde kort mod City har været en afgørende faktor i vores deroute de sidste tre kampe. Han har været enormt savnet og der er ingen som helst tvivl om at han i mange år fremad vil være en yderst vigtig spiller. Kommende kaptajn uden tvivl.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Jeg synes da ellers, at det var dybt hovedløst og unødvendigt af Henderson.Emmy skrev:Ingen bebrejdelse, ingen kritik af situationen der førte til det, men jeg tror Jordans røde kort mod City har været en afgørende faktor i vores deroute de sidste tre kampe. Han har været enormt savnet og der er ingen som helst tvivl om at han i mange år fremad vil være en yderst vigtig spiller. Kommende kaptajn uden tvivl.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Enig med Arda. Det var en fuldstændig tåbelig aktion, men den kan dog forsvares med, at situationen var så hektisk.