14 - Jordan Henderson
Re: 14 - Jordan Henderson
2 assists i 3 kampe - det kunne godt virke til, at Rodgers påtale omkring manglende endproduct har har sat sit spor på den kære Hendo.
Han spilopfattelse er genial. Han er virkelig vores motor og en rigtig god spilstation på den midtbane.
Vores kommende anfører hvis man spørger mig.
Vores kommende anfører hvis man spørger mig.
-
- TomViolence
- Alder: 36
Hvis det er en forstuvet ankel, er man så ikke ude ca. i 3-5 uger, hvis man har prof. lægehjælp til rådighed? Det er lang tid i forhold til hvor mange kampe vi skal spille i denne måned.Hr. Larsen skrev:http://www.theguardian.com/football/201 ... witzerland
Så er Henderson også blevet skadet.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Kommer meget an på hvor slemt forstuvningen er. Han kunne gå fra træningen, er hvad jeg har læst, kan ikke husk hvor, så kan forstuvningen ikke være så slem igen. Har selv svage ankler, og har forstuvet den venstre 6 gange og den højre 9 gange. Et par af gangene har jeg været skadet i 6 uger, mens der et par gange kun er gået en uges tid.TomViolence skrev:Hvis det er en forstuvet ankel, er man så ikke ude ca. i 3-5 uger, hvis man har prof. lægehjælp til rådighed? Det er lang tid i forhold til hvor mange kampe vi skal spille i denne måned.Hr. Larsen skrev:http://www.theguardian.com/football/201 ... witzerland
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hekkem skrev:Kommer meget an på hvor slemt forstuvningen er. Han kunne gå fra træningen, er hvad jeg har læst, kan ikke husk hvor, så kan forstuvningen ikke være så slem igen. Har selv svage ankler, og har forstuvet den venstre 6 gange og den højre 9 gange. Et par af gangene har jeg været skadet i 6 uger, mens der et par gange kun er gået en uges tid.TomViolence skrev:Hvis det er en forstuvet ankel, er man så ikke ude ca. i 3-5 uger, hvis man har prof. lægehjælp til rådighed? Det er lang tid i forhold til hvor mange kampe vi skal spille i denne måned.Hr. Larsen skrev:http://www.theguardian.com/football/201 ... witzerland
LIVERPOOL 6 J Henderson Ankle/Foot Injury 8th Sep 14. Late Fit Test
http://www.liverpool.no/Nyheter/Henders ... ampen.aspx
Han bliver højest sandsynligt klar til kampen i aften. Egentlig pisse irriterende at de satser på ham. Bare de har styr på det, og ikke mindst at han selv er helt sikker på sin egen krop. Han må ikke komme skadet tilbage. Han er vores vigtigste spiller.
Han bliver højest sandsynligt klar til kampen i aften. Egentlig pisse irriterende at de satser på ham. Bare de har styr på det, og ikke mindst at han selv er helt sikker på sin egen krop. Han må ikke komme skadet tilbage. Han er vores vigtigste spiller.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Nitten at Hendo også rendende ind i en mindre skade ^ men håber for den da, at han ikke får start pladsen for England af hensyn til at forværre ham endnu mere. Henderson er godt nok også blevet en vanvittig vigtig spiller for LFC. Ser ham overtage vice anfører bindet efter Daniel Agger. 

You'r Never Walk Alone. ///
Vil vædde med, at skaden forværres. Pis også.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/Nyheter/Henders ... ampen.aspx
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- TomViolence
- Alder: 36
England XI confirmed:
Hart, Stones, Cahill, Jones, Baines, Delph, HENDERSON, Wilshere, STERLING, Rooney, Welbeck.
Hart, Stones, Cahill, Jones, Baines, Delph, HENDERSON, Wilshere, STERLING, Rooney, Welbeck.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Må man vel sige at det er det største "Skulder klap" som henderson kan få, viser også meget tydeligt at det er hans position de næste 10 år, specielt hvis hodgson forsætter som landstræner,
Satset at spille ham og uden respekt for klub men godt for landsholdet.
Satset at spille ham og uden respekt for klub men godt for landsholdet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ikke lige frem en skræmmende line up englænderne kan præstere.
Havde England haft kvalitet på bænken, så havde Henderson startet ude. Tror desværre han starter inde pga desperation - og der dermed er risiko for, at han ikke er helt fit.
Elendigt engelsk hold. Tror schweiz vinder.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
14 - Jordan Henderson
Jeg er fuldstændig overbevist om, at England taber - medmindre enkeltmandspræstationer kan redde dem igen og fedte en 1-0 sejr hjem. Jeg tror det dog ikke og vælger nok ikke at se kampen. Hodgson ødelægger al glæden ved at se fodbold, og hvordan han kan være landstræner er mig en gåde. Han er en af de mest inkompetente trænere, jeg har set i min levetid.
Liverpool Football Klopp
Siger du dermed, at han også kun spiller fra start hos os, fordi vi mangler kvalitet på bænken? Eller var det kun på grund af skaden, at du vurderede, at man aldrig ville have løbet risikoen, hvis man havde en backup, der var næsten lige så god?LFC-Aaby skrev:Havde England haft kvalitet på bænken, så havde Henderson startet ude. Tror desværre han starter inde pga desperation - og der dermed er risiko for, at han ikke er helt fit.
Jeg synes godt nok, at vi er heldige at have Henderson i vores trup og startopstilling. Der findes ikke mange med en motor lig hans. Han tager nogle virkeligt intelligente løb fremad. Han bliver bedre og bedre til finde sine medspillere og indgå i kombinationsspillet. Om lidt begynder han sikkert også at score lidt flere mål. Han minder med andre ord usandsynligt meget om den type spiller, som Gerrard var, da han startede. Han er mindre aggressiv end Gerrard var, men måske til gengæld mere velovervejet. Som Gerrard i de dage kan Henderson heller ikke begrænses til en lille del af banen. Han er over det hele - på den gode måde.
Gerrard var 24 år, da han for alvor begyndte at sparke boldene ind for os og inspirere holdet til en fantastisk CL-titel. Henderson er ikke samme gale ledertype på banen. Men deres karierreforløb er ikke helt uens. Bidrager Hendo med bare lidt mere end sidste sæsons fire PL-scoringer, så er det godt nok svært at finde en bedre boks-til-boks spiller i PL. Jovist, Yaya er nok stadig på sin egen planet, hvis han da ikke peakede i sidste sæson. Men det er lige før, at jeg har en forventning om, at Hendo matcher Yaya i denne sæson rent spillemæssigt.
Der er så meget Kaptajn-potentiale i den knægt. Og så meget kvalitet. I hvert fald efter min vurdering. Det er nok derfor, jeg studsede over din bemærkning og overvejede, om det var fordi du tvivlede på Hendo's kvalitet, eller fordi du mente, at der er så langt ned til nummer to, at man tvinges til at løbe en stor risiko i forhold til forværrelse af skader.
Kloppite