Mange tak BojanglesBojangles skrev:Super godt indlæg Drejer - mere af det - fra os alle sammen

Mange tak BojanglesBojangles skrev:Super godt indlæg Drejer - mere af det - fra os alle sammen
Jeg tror ikke, at U23 er det rigtige sted at være for en spiller på Gmoez' niveau. Det kan være ok at spille kampe, for at komme i kampform efter en skade, men niveauet er ikke højt nok ift at han skal testes som potentiel 1. holdsspiller i det centrale forsvar.Bojangles skrev:Super godt indlæg Drejer - mere af det - fra os alle sammen
Og ja, det er meget svært at sammenligne offensive talenter med defensive talenter, da unge urutinerede spillere forventes at lave fejl, og sådanne fejl straffes hårdt i forsvaret og specielt i det centrale forsvar. Derfor ser man også ofte, at de helt unge talenter, der få masser af spilletid ofte spiller de offensive pladser.
Derudover så har Gomez også haft en lang skade, og det sætter ham også lidt bagud i forhold til de nævnte andre talenter, der spiller meget i vores konkurrende klubber.
Der er ingen der kan spå om fremtiden - så selvfølgelig kan Gomez ende nede i league2 om 4 år, efter at være fuldstændig stagneret. Det kan også være, at han ender på et niveau der gør at ingen længere kan huske navnene på Messi og Ronaldo. Det er der ingen der kan sige.
Men vi kan tage udgangspunkt i hvad han har leveret for os. Og der har han leveret nogen rigtig gode kampe, hvor han har holdt store superstjerner nærmest helt ude af kampe - men han har samtidigt også haft brainfarts, hvor han har vist sig som det urutinerede talent han er, og har gjort noget, som en rutineret spiller ikke vil gøre.
De brainfarts vil helt sikkert forsvinde mere og mere, jo mere rutineret han bliver.
Jeg håber, at han får en god omgang spilletid centralt på U23, for at blive spillet ind til den plads igen. Og forhåbentlig også lidt mere spilletid på førsteholdet. Og så må vi se, hvordan det centrale forsvar ser ud når sommervinduet lukker. Jeg tror umiddelbart ikke der ser anderledes ud end nu. Måske er Klavan væk? Klopp lader til at syntes om ham, og han virker glad, men hvis Gomez pludselig bliver 4. valg, så vil den manglende spilletid nok få ham til at overveje sin fremtid hos os. jeg er dog ok tryk ved at have Klavan og Gomez som back-up til VVD, Matip og Lovren.
Jeg tror at det der kommer til at ske er at Klopp reevaluerer de tre højrebacks og centerhalf situationen under preseason.Niels K skrev:Jeg tror ikke, at U23 er det rigtige sted at være for en spiller på Gmoez' niveau. Det kan være ok at spille kampe, for at komme i kampform efter en skade, men niveauet er ikke højt nok ift at han skal testes som potentiel 1. holdsspiller i det centrale forsvar.Bojangles skrev:Super godt indlæg Drejer - mere af det - fra os alle sammen
Og ja, det er meget svært at sammenligne offensive talenter med defensive talenter, da unge urutinerede spillere forventes at lave fejl, og sådanne fejl straffes hårdt i forsvaret og specielt i det centrale forsvar. Derfor ser man også ofte, at de helt unge talenter, der få masser af spilletid ofte spiller de offensive pladser.
Derudover så har Gomez også haft en lang skade, og det sætter ham også lidt bagud i forhold til de nævnte andre talenter, der spiller meget i vores konkurrende klubber.
Der er ingen der kan spå om fremtiden - så selvfølgelig kan Gomez ende nede i league2 om 4 år, efter at være fuldstændig stagneret. Det kan også være, at han ender på et niveau der gør at ingen længere kan huske navnene på Messi og Ronaldo. Det er der ingen der kan sige.
Men vi kan tage udgangspunkt i hvad han har leveret for os. Og der har han leveret nogen rigtig gode kampe, hvor han har holdt store superstjerner nærmest helt ude af kampe - men han har samtidigt også haft brainfarts, hvor han har vist sig som det urutinerede talent han er, og har gjort noget, som en rutineret spiller ikke vil gøre.
De brainfarts vil helt sikkert forsvinde mere og mere, jo mere rutineret han bliver.
Jeg håber, at han får en god omgang spilletid centralt på U23, for at blive spillet ind til den plads igen. Og forhåbentlig også lidt mere spilletid på førsteholdet. Og så må vi se, hvordan det centrale forsvar ser ud når sommervinduet lukker. Jeg tror umiddelbart ikke der ser anderledes ud end nu. Måske er Klavan væk? Klopp lader til at syntes om ham, og han virker glad, men hvis Gomez pludselig bliver 4. valg, så vil den manglende spilletid nok få ham til at overveje sin fremtid hos os. jeg er dog ok tryk ved at have Klavan og Gomez som back-up til VVD, Matip og Lovren.
Entebn tror Klopp på ham, hvor han får kampe centralt og på højre back, ellers burde han lejes ud en halv eller hel sæson til en PL- eller god Championship-klub, som spiller mere eller mindre, som vi gør og garanteres fuld spilletid.
Men er det god stil af klubben? En ansvarsbevidst klub vil vel forhindre at en spiller skader sig selv unødvendigt.Niels K skrev:Det er fanme god stil af Gomez,
Ja helt sikkert. Jeg ved ikke, hvad Gomez, Klopp og fysserne har været igennem af samtaler, men det gik i hvert fald galt, og her er lidt fra en knust Joe Gomez:Hr. Drejer skrev:Men er det god stil af klubben? En ansvarsbevidst klub vil vel forhindre at en spiller skader sig selv unødvendigt.Niels K skrev:Det er fanme god stil af Gomez,
Nej det er det bestemt. Tåbeligt. Og han spillede vel elendigt i begge kampe og nu ser vi hvorfor. Havde Clyne eller TAA kunne vi f.eks. måske have vundet bare en af kampene, her tænker jeg specielt på wba, og dermed have været sikret CL til næste år. Hypotetisk, ja. Sandsynligt, ja.Hr. Drejer skrev:Men er det god stil af klubben? En ansvarsbevidst klub vil vel forhindre at en spiller skader sig selv unødvendigt.Niels K skrev:Det er fanme god stil af Gomez,
Ja for det er jo selvfølgelig klart at vi inden kampene godt vidste, at Gomez ville få en alvorlig ankelskade hvis han spillede. Idiotisk.Emmy skrev:Nej det er det bestemt. Tåbeligt. Og han spillede vel elendigt i begge kampe og nu ser vi hvorfor. Havde Clyne eller TAA kunne vi f.eks. måske have vundet bare en af kampene, her tænker jeg specielt på wba, og dermed have været sikret CL til næste år. Hypotetisk, ja. Sandsynligt, ja.Hr. Drejer skrev:Men er det god stil af klubben? En ansvarsbevidst klub vil vel forhindre at en spiller skader sig selv unødvendigt.Niels K skrev:Det er fanme god stil af Gomez,
Det er virkelig en ualmindelig idiotisk beslutning. Og hamrende tarveligt overfor Gomez.
Klassisk eksempel på hvor dumt det er at tisse i bukserne for at holde varmen...Hr. Drejer skrev:Men er det god stil af klubben? En ansvarsbevidst klub vil vel forhindre at en spiller skader sig selv unødvendigt.Niels K skrev:Det er fanme god stil af Gomez,
– Gomez ofret seg selv for lagetNiels K skrev:Her er, hvordan det forholder sig:
https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... var-modig/