11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 26. nov, 2024 04:32

Jeg tror, at Mo Salah er uhyggeligt ambitiøs med sin fodbold. Han vil nå resultater og slå rekorder, så han får banket sit kommende eftermæle fast, som én af verdens bedste og mest stabilt ydende spillere.
Det er inden for det muliges kunst, at han allerede i denne sæson kravler forbi Frank Lampard og Thierry Henry på all time topscorerlisten i Premier League:
Billede
Salah vil have anerkendelse, og som flere og flere medier skriver: Den får han alt for lidt af! Selv tilhængere af andre klubber som f.eks. Mark Goldbridge m.fl. nævner dette med jævne mellemrum, og hvis han skifter til Saudi Arabien, så får han slet ikke den profilering og anerkendelse. Jeg tror faktisk, at hans udtalelser i søndags er et klart signal om, at han virkelig ønsker at spille for Liverpool, da det er der han får den allerbedste eksponering på verdensplan. Læs hvad BBC skriver om sagen, i dette lille klip fra en artikel:
Billede
(Hele artiklen: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... vjl821eneo )
Altså: Salah i mixed zone i søndags, var en "man on a mission". Han skulle ud med et budskab, og det kom han! .....og så skal man bemærke, at han siger ikke noget om, at der IKKE forhandles. Han siger, at han ikke er blevet præsenteret for en kontrakt endnu. Så jeg tror på det. Det, som Edwards/Hughes skal tage stilling til er: Er Salah en Lewndowski/Ronaldo type spiller, som holder verdensklassen også efter de er fyldt 35 år? Med en årlig løn på lige i underkanten af £ 20 mill om året, så er det ikke småpenge. På den anden side: Så længe Salah udfylder sin rolle, så sparer man transfer/sign on fee i en helt anden størrelsesorden, hvis man vil købe en ny verdensstjerne. Med Salah på en 3 årig kontrakt, vil der være bedre mulighed for at købe en yngre up-and-comming angriber, og så give ham det sidste nyk til absolut verdensklasse.
Tænker man moneyball, så var klubben trods alt villige til at satse £ 10 mill på en lottokupon som Federico Chiesa, så kunne man ikke finde de sidste 20 mill til det 3 års løn, som lader til at være stidspunktet?
Jeg håber det, for jeg tror på Salah holder sit nuværende niveau i minimum 2 år, og så kunne der måske trækkes lidt transferpenge til klubben, med et salg efter de to år, hvis prognosen peger i retning af, at han ikke holder niveau.

Salah fyldte 32 år i her i juni, så ved afslutningen af sæsonen 2026/27 fylder han 35 år, og ved udløb af en eventuel 3 årig kontakt i 2027/28 sæsonen, vil han fylde 36 år kort tid efter hans kontrakt er udløbet. Bare lige for at få det på plads.
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 26. nov, 2024 13:46

Jeg er overbevist om, at Salah stadig er Liverpool-spiller i næste sæson. Alene af den grund, at begge parter vil det. Og så finder man som regel en løsning og et kompromis.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 27. nov, 2024 15:26

YNWA

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 08. dec, 2024 11:07

Der er en del rygter om ny to-årig kontrakt til Mo Salah, MEN DET ER UDEN CITATER ELLR KILDEANGIVELSER, altså journalisten, om har skrevet det, citerer intet som helst, ikke engang en "unnamed source at the club hierarchy".
Så vidt jeg kan se, er det startet af en the Mirror journalist kaldet John Richardsson igår aftes kl. 22:30, og så er en del af "de hurtige medier" som Metro.co.uk, Teamtalk m.fl. hoppet med på vognen.

Det er sandsynligvis endnu en gang clickbait, siden der ikke er nogen af de seriøse kilder er hoppet med på vognen....

Døm selv: https://www.mirror.co.uk/sport/football ... g-34270349
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » søndag, 08. dec, 2024 21:47

Nu melder Athletic at Trent, Virgil og Salah alle har modtaget kontrakt tilbud.
YNWA

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 08. dec, 2024 22:34

Redtothebone skrev:
søndag, 08. dec, 2024 21:47
Nu melder Athletic at Trent, Virgil og Salah alle har modtaget kontrakt tilbud.
De skal i hvert fald skynde sig inden andre klubber kan komme med "officielle" bud fra 1. januar. Gåseøjne fordi det er velkendt faktum, at klubber laver uofficielle aftaler med spillere inden den officielle dato selvom det er ulovligt.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 08. dec, 2024 22:39

Mon ikke Salah og VvD finder en løsning ?
Jeg er lidt mere i tvivl om Trent.

Men altså Arnes liverpoolprojekt er da spændende for tiden.

Hypen da Klopp kom var gigantisk og det var jo også en fantastisk tid.
Hypen om Arne var nul, men indtil videre har det da været ligeså fantastisk som Klopps første tid.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 09. dec, 2024 16:44

mortenbak skrev:
søndag, 08. dec, 2024 22:39

Hypen om Arne var nul, men indtil videre har det da været ligeså fantastisk som Klopps første tid.

Nu har Arne også arvet et Klopp hold. Ikke et BR hold...

Vi må se hvordan Arne får bygget op i fremtiden og om han formår at give vores bærende spillere nok hvile gennem sæsonen.. Salah har allerede spillet 1.703' minutter og vi er ikke engang halvvejs i sæsonen..

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 10. dec, 2024 12:14

Oomph242 skrev:
mortenbak skrev:
søndag, 08. dec, 2024 22:39

Nu har Arne også arvet et Klopp hold. Ikke et BR hold...

Vi må se hvordan Arne får bygget op i fremtiden og om han formår at give vores bærende spillere nok hvile gennem sæsonen.. Salah har allerede spillet 1.703' minutter og vi er ikke engang halvvejs i sæsonen..
Rigtigt.
Men holdet så jo lidt slidt ud til sidst under Klopp.
Især forsvaret sejlede.
Det ser da ok nu under Arne.
Indtil videre.
Jeg er meget fan af Arne indtil videre, men jeg har også været Liverpoolfan i tilstrækkelig mange år, til at jeg ikke jubler før vi står med trofæerne Billede
Al jinx snak om mesterskab, bør gemmes til april og så nyder vi bare tiden nu, kamp for kamp.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 31. dec, 2024 09:21

Mo Salah bruger West Ham spillerne som slalom-kegler i opspillet til Jotas scoring mod Hammers. Bemærk i baggrunden, at Paqueta slipper den indre svinehund løs, og prøver at hugge en albue i ryggen på Jota, men løber så meget hurtigere end Pagueta, at han kun rammer luften bag Jota:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 31. dec, 2024 12:18

Cynwal skrev:
tirsdag, 31. dec, 2024 09:21
Mo Salah bruger West Ham spillerne som slalom-kegler i opspillet til Jotas scoring mod Hammers. Bemærk i baggrunden, at Paqueta slipper den indre svinehund løs, og prøver at hugge en albue i ryggen på Jota, men løber så meget hurtigere end Pagueta, at han kun rammer luften bag Jota:
Jeg synes faktisk godt at Paqueta ku' få en spilledag eller to for forsøget på at slå en modstander.
Cunha har lige fået 2 spilledage for en batalje med en security-mand fra Ipswich efter deres kamp:
Billede

Hele Artiklen: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 8xj6dm2rro
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » fredag, 03. jan, 2025 21:30

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 03. jan, 2025 21:40

Click bait!

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 03. jan, 2025 21:42

Se noget Dart i stedet for

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 22. feb, 2025 09:55

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202502 ... e44afe.png[/IMG]Elsker deres bromance Billede

Besvar