27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af pow9199 » mandag, 21. dec, 2020 22:05

Interessant. Spekulativt for nu, men historien taget i betragtning, så har den slags været en god indikator for et kommende skifte. Lad os håbe Div får lov at skifte til en klub hvor han kan få spilletid, har mulighed for at gøre en forskel og som betaler kæmpe overpris!!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. dec, 2020 07:10

pow9199 skrev:Interessant. Spekulativt for nu, men historien taget i betragtning, så har den slags været en god indikator for et kommende skifte. Lad os håbe Div får lov at skifte til en klub hvor han kan få spilletid, har mulighed for at gøre en forskel og som betaler kæmpe overpris!!
Helt alvorligt, så tror jeg at Sheffield United købte den gale Liverpool angriber.

Men jeg tror desværre ikke Bournemouth har så mange penge længere.

Rygterne går jo på Wolves og de har da nogle Jota penge de skal have brændtBillede

Men der er altid klubber der mangler en angriber


Sent from my iPhone using Tapatalk

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 22. dec, 2020 08:22

Filos of Isk skrev:
pow9199 skrev:Interessant. Spekulativt for nu, men historien taget i betragtning, så har den slags været en god indikator for et kommende skifte. Lad os håbe Div får lov at skifte til en klub hvor han kan få spilletid, har mulighed for at gøre en forskel og som betaler kæmpe overpris!!
Helt alvorligt, så tror jeg at Sheffield United købte den gale Liverpool angriber.

Men jeg tror desværre ikke Bournemouth har så mange penge længere.

Rygterne går jo på Wolves og de har da nogle Jota penge de skal have brændtBillede

Men der er altid klubber der mangler en angriber


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad med Arsenal, er de ikke ved at have oparbejdet lidt desperation?

Jeg foreslår en salgspris på 40m£ + 1£Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. dec, 2020 09:57

Uh, Arsenal er et godt bud, udover at de helt sikkert vil prøve at sende en uduelig midtstopper den anden vej :naughty: .

Men ja, de skal ud og købe en angriber, da det er det Arsenal gør.
Jeg ved ikke om de har nogle penge og de skal rydde ud i truppen før de kan noget som helst

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 22. dec, 2020 10:10

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 07:10
pow9199 skrev:Interessant. Spekulativt for nu, men historien taget i betragtning, så har den slags været en god indikator for et kommende skifte. Lad os håbe Div får lov at skifte til en klub hvor han kan få spilletid, har mulighed for at gøre en forskel og som betaler kæmpe overpris!!
Helt alvorligt, så tror jeg at Sheffield United købte den gale Liverpool angriber.

Men jeg tror desværre ikke Bournemouth har så mange penge længere.

Rygterne går jo på Wolves og de har da nogle Jota penge de skal have brændtBillede

Men der er altid klubber der mangler en angriber


Sent from my iPhone using Tapatalk
Yeah, jeg har lidt en anelse om, at vi faktisk kan lave en fin deal her. Januar er notorisk svær for de købende klubber og det er Edwards med garanti ikke sen til at udnytte. Jeg har dog ikke set noget fra Brewster i Sheffield, der får mig til at fortryde vi solgte ham. Han bliver jo ikke engang udtaget.

Mht Wolves og Jota-penge, så fik de jo det rene ingenting op front, så mon dog de har det store at fyre af. Jeg kender dog ikke meget til deres situation, men det kan da være de kan få lov at låne lidt af Gestifude.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af TG12 » tirsdag, 22. dec, 2020 10:57

pow9199 skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 10:10
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 07:10
pow9199 skrev:Interessant. Spekulativt for nu, men historien taget i betragtning, så har den slags været en god indikator for et kommende skifte. Lad os håbe Div får lov at skifte til en klub hvor han kan få spilletid, har mulighed for at gøre en forskel og som betaler kæmpe overpris!!
Helt alvorligt, så tror jeg at Sheffield United købte den gale Liverpool angriber.

Men jeg tror desværre ikke Bournemouth har så mange penge længere.

Rygterne går jo på Wolves og de har da nogle Jota penge de skal have brændtBillede

Men der er altid klubber der mangler en angriber


Sent from my iPhone using Tapatalk
Yeah, jeg har lidt en anelse om, at vi faktisk kan lave en fin deal her. Januar er notorisk svær for de købende klubber og det er Edwards med garanti ikke sen til at udnytte. Jeg har dog ikke set noget fra Brewster i Sheffield, der får mig til at fortryde vi solgte ham. Han bliver jo ikke engang udtaget.

Mht Wolves og Jota-penge, så fik de jo det rene ingenting op front, så mon dog de har det store at fyre af. Jeg kender dog ikke meget til deres situation, men det kan da være de kan få lov at låne lidt af Gestifude.
Det er vel ikke utænkeligt et eventuelt salg til Wolves ville blive finansieret som en reduktion af vores udestående i relation tl Jota,, imens de får Origi uden reelt at have penge op af lommen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. dec, 2020 13:12

TG12 skrev:
tirsdag, 22. dec, 2020 10:57
Det er vel ikke utænkeligt et eventuelt salg til Wolves ville blive finansieret som en reduktion af vores udestående i relation tl Jota,, imens de får Origi uden reelt at have penge op af lommen.
øh, måske. uanset hvad så kunne det jo defecto være sådan.
altså med Hoever og Jota lavede man jo to separate aftaler og jeg gætter på der er en regnskabsteknisk grund til at man gør det sådan. f.eks. at det får omsætningen til at se pænere ud, hvilket jo er relevant i forhold til FFP, eller noget skatteteknisk. Så gætter på at vi bare sender penge til dem og så sender de noget tilbage i stedet for at vi nedsætter den månedlige ydelse. men det er bare et gæt.
Men når nu e var så rare at gå med til en afbetalingsordning gør det jo nok mere sandsynligt at vi er med på det samme.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » tirsdag, 22. dec, 2020 15:38

Taiwo, Wilson og Ojo gør det også godt, så måske kan vi få skudt flere spillere af i januar ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. dec, 2020 18:06

Niels K skrev:Taiwo, Wilson og Ojo gør det også godt, så måske kan vi få skudt flere spillere af i januar ?
Måske. Det kræver jo nok at de mindre klubber har nogle penge at bruge. Ved ikke hvordan det ser ud på den front


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. nov, 2021 09:42

Tilbake på landslaget etter 13 måneder ute i kulden

Gledelig nyhet for Liverpool-angriper.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... -i-kulden/

De er trods alt nr. 2 på verdensranglisten, så det fortæller jo, at han godt kan spille fodbold.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 06. nov, 2021 09:52

Niels K skrev:
lørdag, 06. nov, 2021 09:42
Tilbake på landslaget etter 13 måneder ute i kulden

Gledelig nyhet for Liverpool-angriper.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... -i-kulden/

De er trods alt nr. 2 på verdensranglisten, så det fortæller jo, at han godt kan spille fodbold.
De har Lukaku som er verdensklasse og så er der et godt stykke ned til Batshuayi og Christian Benteke som er et par niveauer under.

Origi er vel under dem hierakiet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. dec, 2021 07:27

@michael_reid11
·
8 t
Best mins/goal rates in all comps for Premier League clubs this season (10+ apps):

Divock Origi - 79
Roberto Firmino - 86
Jesse Lingard - 90
Mo Salah - 91
Takumi Minamino - 108
Cristiano Ronaldo - 114

4 of the top 5 are #LFC players!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Cynwal » onsdag, 08. dec, 2021 13:40

Niels K skrev:
onsdag, 08. dec, 2021 07:27
@michael_reid11
·
8 t
Best mins/goal rates in all comps for Premier League clubs this season (10+ apps):

Divock Origi - 79
Roberto Firmino - 86
Jesse Lingard - 90
Mo Salah - 91
Takumi Minamino - 108
Cristiano Ronaldo - 114

4 of the top 5 are #LFC players!
Origi er der lidt som en statistisk anormalitet.
Forstået på den måde, at hvis du har 10 indskiftninger i overtiden, men er heldig at lave en/to kasser, så kan du "score" en høj frekvens med måske få minutter pr. scoring.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 08. dec, 2021 14:23

Cynwal skrev:
onsdag, 08. dec, 2021 13:40
Niels K skrev:
onsdag, 08. dec, 2021 07:27
@michael_reid11
·
8 t
Best mins/goal rates in all comps for Premier League clubs this season (10+ apps):

Divock Origi - 79
Roberto Firmino - 86
Jesse Lingard - 90
Mo Salah - 91
Takumi Minamino - 108
Cristiano Ronaldo - 114

4 of the top 5 are #LFC players!
Origi er der lidt som en statistisk anormalitet.
Forstået på den måde, at hvis du har 10 indskiftninger i overtiden, men er heldig at lave en/to kasser, så kan du "score" en høj frekvens med måske få minutter pr. scoring.
Får lidt følelses af at han tager sig lidt sammen nu hvor han skal have en ny klub til næste sommer, lad os håbe det holder ved, for vi kan helt sikkert godt bruge et par mål mere fra ham i februar og resten af sæsonen.

Han bliver selvfølgelig lidt en legende i Liverpool pga. han vilde scoringer, bare ærgerligt han ikke har formået at leve op til det potentiale han viste i starten af karrieren.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. dec, 2021 14:49

Redtothebone skrev:
onsdag, 08. dec, 2021 14:23
Cynwal skrev:
onsdag, 08. dec, 2021 13:40
Niels K skrev:
onsdag, 08. dec, 2021 07:27
@michael_reid11
·
8 t
Best mins/goal rates in all comps for Premier League clubs this season (10+ apps):

Divock Origi - 79
Roberto Firmino - 86
Jesse Lingard - 90
Mo Salah - 91
Takumi Minamino - 108
Cristiano Ronaldo - 114

4 of the top 5 are #LFC players!
Origi er der lidt som en statistisk anormalitet.
Forstået på den måde, at hvis du har 10 indskiftninger i overtiden, men er heldig at lave en/to kasser, så kan du "score" en høj frekvens med måske få minutter pr. scoring.
Får lidt følelses af at han tager sig lidt sammen nu hvor han skal have en ny klub til næste sommer, lad os håbe det holder ved, for vi kan helt sikkert godt bruge et par mål mere fra ham i februar og resten af sæsonen.

Han bliver selvfølgelig lidt en legende i Liverpool pga. han vilde scoringer, bare ærgerligt han ikke har formået at leve op til det potentiale han viste i starten af karrieren.
Det var vel reelt kun ved en vm i 2014 han viste noget i starten af sin karriere. I Frankrig blev han samme år kåret til den anden mest overvurderede spiller i ligaen.

Men ja lad os håbe han forsætter stimmen sæsonen ud som indskifter...

Besvar